برندشاپ‌های هوآوی در بازار موبایل چهارسو و بازار موبایل ایران 2 هواوی در ایران

برندشاپ‌های هوآوی در بازار موبایل چهارسو و بازار موبایل ایران 2

مراکز فروش و خدمات رسمی هوآوی اصطلاحا به فروشگاهی خاص گفته می‌شود که اختصاصا بر روی ارائه محصولات و مشاوره در مورد برند هواوی تمرکز دارد. گرچه این نوع فروشگاه‌ها در ایران کمتر به وجود آمده‌اند اما در کلاس بین‌المللی، اکنون سال‌ها است برندشاپ‌های جدید هوآوی گسترش روزافزونی را تجربه کرده و تبدیل به یکی از اصلی‌ترین کانال‌های فروش این برند شده‌اند.

اما در ایران هوآوی تنها برند فعال در حوزه گوشی‌های هوشمند است که دست به ایجاد گسترده و پرشمار برندشاپ برای محصولات خود زده است. یک برندشاپ با یک فروشگاه معمولی تفاوت بسیاری دارد. استانداردهای رعایت شده در نمایندگی های رسمی هواوی بسیار بالاست. در بخش دکوراسیون، طراحی چیدمان و مواد اولیه استفاده شده، این فروشگاه‌ها برتری محسوسی نسبت به هم‌ردیفان خود دارند. امری که باعث افزایش هزینه‌های ساخت این پروژه‌ها نیز می‌گردد

شاید متخصصین امر صرف چنین هزینه‌های هنگفتی در شرایط اقتصادی کنونی و وجود بحران‌های مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا را امری نه چندان قابل دفاع تلقی کنند، اما فروشگاه ‌های رسمی هوآوی همواره تلاش کرده تا رابطه قدرتمند خود با مشتری و حضور با کیفیت در بازارهای مختلف را خفظ کرده تا مشتریان از ادامه ارائه خدمات توسط این برند در سرزمین خود مطمئن باشند.

برندشاپ‌های هوآوی در بازار موبایل چهارسو و بازار موبایل ایران 2
اولین مراکز فروش و خدمات رسمی هوآوی که امروز مورخ 3 خرداد 1399 افتتاح خواهد، در بازار موبایل چهارسو، یکی از مراکز اصلی فروش گوشی‌های هوشمند هوآوی در تهران، قرار دارد.

این فروشگاه با مساحتی بیش از 130 متر، طیف گسترده‌ای از محصولات شامل جدیدترین‌های ارائه شده توسط هوآوی در بازار ایران را ارائه خواهد کرد. امکان کار و مشاهده نزدیک تمامی محصولات هوآوی شامل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر محصولات هوآوی در این مرکز وجود دارد. علاوه بر این امکان مشاوره تخصصی و دریافت راهنمایی در مورد محصولات مختلف نیز وجود دارد.

فروشگاه تخصصی دیگری که در این تاریخ از مجموعه فروشگاه ‌های رسمی هوآوی افتتاح می‌شود، برندشاپ بازار موبایل ایران 2 واقع در یافت‌آباد تهران است. این مرکز خرید در جنوب غربی تهران رشد خوبی را تجربه کرده و رفته رفته تبدیل به یکی از مراکز اصلی فروش گوشی هوشمند در تهران و خصوصا مناطق غربی آن می‌شود.

برندشاپ‌های هوآوی در بازار موبایل چهارسو و بازار موبایل ایران 2
به هر حال به نظر می‌رسد که هوآوی در پی گسترش فعالیت‌های خود در مراکز فروش و خدمات رسمی هوآوی در بازار ایران بوده و علی‌رغم تمامی مشکلات در پی تثبیت جایگاه خود به عنوان برند اول بازارگوشی‌های هوشمند ایران است. اما باید منتظر ماند و دید که آیا این شرکت معظم چینی امکان دستیابی به چنین هدفی را پیدا خواهد کرد یا شرایط به گونه دیگری رقم خواهد خورد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!