برندشاپ‌های هوآوی در مسیریاب بلد؛ دریافت از اپ گالری

برندشاپ‌های هوآوی در مسیریاب بلد؛ دریافت از اپ گالری

در تازه‌ترین اخبار از روند انتشار برنامه‌های ایرانی توسط فروشگاه App Gallery هواوی، امکان دانلود مسیریاب بلد از اپ گالری، به عنوان بهترین مکان‌یاب ایرانی نیز در این فروشگاه فراهم شده است. برنامه بلد از جمله برنامه‌های موفق ایرانی بوده که با تعداد دانلود چند ده میلیونی توانسته جایگاه خود را در بین کاربران تثبیت کند. هم اکنون امکان یافتن برندشاپ‌های هوآوی در مسیریاب بلد نیز به صورت اختصاصی مهیا شده است.

همزمان با رشد جهانی اکوسیستم نرم‌افزاری هوآوی HMS، همکاری این برند بین‌المللی با توسعه‌دهندگان نرم‌افزار محلی در هر کشور نیز در حال پیشرفت است. این همکاری در ایران نیز منجر به انتشار تعداد زیادی از برنامه‌های ایرانی در فروشگاه اختصاصی هوآوی App Gallery شده است.

دانلود مسیریاب بلد 

دانلود مسیریاب بلد از اپ گالری هواوی خصوصا به کاربران هوآوی توصیه می‌‌شود تا بتوانند از قابلیت ویژه آن استفاده کنند. اطلاعات تمامی برندشاپ‌های هوآوی در ایران، از جمله آدرس و شماره تلفن آنها روی نقشه این برنامه موجود بوده و قابل مسیریابی هستند. کافی است تا نام هوآوی را به فارسی در برنامه بلد جستجو کنید تا نزدیک‌ترین فروشگاه هوآوی به شما، در هر کجا از کشور که باشید، نشان داده شود.

برندشاپ‌های هوآوی در مسیریاب بلد

روند رو به رشد اکوسیستم هوآوی در ابعاد جهانی و منطقه‌ای ادامه پیدا خواهد کرد و باید هر روز منتظر دستاوردهایی جدید از این پلتفرم باشیم. هوآوی قدم در راه استقلال کامل گذاشته و به نظر می‌رسد تا رسیدن به این هدف از تلاش دست نکشد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!