پنج دلیل برای خرید گوشی هواوی nova 8i اخبار

پنج دلیل برای خرید گوشی هواوی nova 8i

گوشی‌های سری نوا هواوی یکی از بهترین محصولاتی است که علاوه بر قیمت مناسب به نیاز کاربران هم توجه ویژه‌ای دارد. هواوی اخیراً عضو جدیدی از خانواده nova، یعنی نوا 8 آی را به عنوان یک گوشی میان‌رده با طراحی جذاب و قابلیت‌های مناسب عرضه کرده که در ادامه قصد داریم به مهم‌ترین ویژگی های گوشی هواوی Nova 8i که ممکن است کاربران را به خرید آن ترغیب کند خواهیم پرداخت.

مقدمه

هواوی تخصص فراوانی در ساخت گوشی‌های میان‌رده دارد؛ گوشی‌هایی که در یک بازار رقابتی سعی دارند با عرضه قابلیت‌های منحصر به فرد کاربران را به خرید خود مجاب کنند.

می‌توان گوشی هواوی نوا 8 آی را یکی از این گوشی‌های میان‌رده به حساب آورد که با طراحی زیبا و قابلیت‌های متنوع گزینه‌ای عالی برای همه کاربران خصوصاً جوانان و نوجوانان به حساب می‌آید. از لحاظ ظاهری این گوشی بسیار مشابه پرچم‌داران این شرکت بوده و طراحی لوکس و زیبای آن حس یک محصول پرچم‌دار باکیفیت را به کاربران القا می‌کند. در ادامه این مطلب سعی شده مهم‌ترین دلایل و ویژگی های گوشی هوآوی Nova 8i که می‌توان این گوشی را در لیست خرید خود قرار داد را برای کاربران شرح دهیم.

ظاهر جذاب و نمایشگر با حاشیه بسیار کم

هواوی در طراحی گوشی نوا 8 آی از زبان طراحی گوشی‌های پرچم‌دار خود بهره گرفته است. علاوه بر ساختار ظاهری این گوشی در بخش نمایشگر هم در حد و اندازه یک پرچم‌دار ظاهر شده و هواوی تمام تلاش خود را برای جذاب‌تر شدن این گوشی به کار بسته است.

یکی از ویژگی های گوشی هواوی نوا 8 آی برخورداری آن از نمایشگر 6.67 اینچی است که دارای زوایای خمیده بوده و علاوه بر زیبایی باعث شده این گوشی به راحتی در دست قرار بگیرد. بنابراین از این حیث می‌توان نوا 8 آی را یکی از بهترین میان‌رده‌های موجود در بازار به حساب آورد.

ویژگی های گوشی هواوی Nova 8i

علاوه بر این هواوی حاشیه نمایگشر در این گوشی را به کم‌ترین حد ممکن رسانده به‌طوری‌که نسبت نمایشگر به بدنه گوشی مد نظر به 94.7 درصد رسیده و این امر موجب کاهش ابعاد گوشی شده و کار کردن با یک دست را آسان‌تر کرده است. بنابراین می‌توان انتظار داشت عملکرد گوشی در کارهایی مانند تماشای فیلم بهبود پیدا کند.

شارژر بسیار سریع 66 واتی

یکی از ویژگی های گوشی هواوی Nova 8i که کاربران در هنگام خرید گوشی به آن توجه دارند ظرفیت باتری و زمان شارژ شدن آن است. البته شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند با معرفی شارژرهای سریع پاسخ مناسبی به این دغدغه کاربران داده ولی در این میان هم رقابت سنگینی میان سازندگان برقرار است ولی به نظر می‌رسد گوشی هواوی نوا 8 آی یکی از برندگان این رقابت در سال جاری میلادی است. این گوشی با بهره‌گیری از یک شارژر سریع 66 واتی به یکی از منحصر به فردترین گوشی‌های میان‌رده بازار در این زمینه تبدیل شده است.

ویژگی های گوشی هواوی نوا 8 آی

بنابر اعلام هواوی این گوشی تنها در مدت زمان 38 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود البته باید در نظر داشت که ظرفیت باتری هواوی nova 8i برابر 4300 میلی‌آمپر ساعت بوده و شارژر کنار این گوشی در زمان کوتاهی آن را شارژ می‌کند. ناگفته نماند با اتصال گوشی خود به شارژر آن هم به مدت 20 دقیقه می‌توان تا 60 درصد ظرفیت باتری گوشی را شارژ کرده و تا یک روز به راحتی از آن استفاده کنید.

ناگفته نماند که باتری این گوشی تا دو روز جوابگوی نیاز کاربران بوده که می‌‌توان این امر را مدیون تراشه کم‌مصرف دستگاه و الگوریتم‌های هوش مصنوعی در کنترل مصرف انرژی این گوشی دانست.

ترکیب کامل دوربین با سنسور 64 مگاپیکسلی

شاید بتوان هواوی را در زمینه دوربین گوشی جز بهترین‌ها به حساب آورد. نرم‌افزار دوربین این گوشی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی یکی از قابل توجه ترین ویژگی های نوا 8 آی است که توانسته گام موثری در زمینه ارتقای کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری بردارد و خروجی باکیفیتی را به کاربر تحویل دهد.

علاوه بر نرم‌افزار نوا 8 آی از سنسورهای بزرگی برای دوربین خود بهره برده که این گوشی را در زمره پرچم‌داران قرار داده است. یک سنسور 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 به عنوان دوربین اصلی این گوشی به ایفای نقش پرداخته که با استفاده از قابلیت تجمیع پیکسل‌ها قادر است تصاویری 4 برابر روشن‌تر از حالت عادی ارائه دهد.

علاوه بر این حالت عکاسی در شب گوشی نوا 8 آی نیز بهبود یافته است. البته این بهبودها همگی مدیون استفاده از الگوریتم‌های پردازش تصویر در نور کم بوده که امکان ثبت تصاویر در شرایط بسیار تاریک را فراهم می‌کند.

همچنین این گوشی به سنسور اختصاصی ماکرو با گشودگی دیافراگم f/2.4 مجهز شده که امکان ثبت تصاویر بسیار با کیفیت را فراهم کرده است.

علاوه بر این یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 120 درجه در کنار سنسور عمق 2 مگاپیکسلی هم کمک شایانی به افزودن افکت‌های بوکه و ثبت تصاویر پرتره با کیفیت می‌کند.

دوربین سلفی این گوشی هم شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی بوده که با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی قادر به ثبت تصاویر سلفی و پرتره بسیار با کیفیت آن هم در شرایط نوری مختلف است.

حافظه ‎های گسترده

این روزها میزان ظرفیت حافظه داخلی در انتخاب یک گوشی تاثیر به‌سزایی دارد خصوصاً که کاربران اهل تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی باشند. خوشبختانه هواوی به این نیاز کاربران هم توجه ویژه‌ای داشته و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته است. علاوه بر این با بهره‌گیری از اسلات کارت حافظه می‌توان به ظرفیت‌های بالاتری از حافظه داخلی دست یافت. هواوی گفته که حافظه داخلی این گوشی برای ذخیره چیزی حدود 900 ساعت ویدیوی HD و 10 هزار ترک موسیقی کافی است.

از لحاظ قدرت پردازشی گوشی جدید هواوی به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده و کاربران می‌توانند با خیال راحت به اجرای هرگونه بازی و نرم‌افزار بر روی گوشی خود بپردازند. همچنین نمایشگر بزرگ این گوشی امکان اجرای چند نرم‌افزار را در کنار هم میسر کرده تا کاربران بتوانند تجربه خوبی از این لحاظ داشته باشند.

یک کلکسیون بی‎نظیر از نرم ‎افزارها

با معرفی سیستم‌عامل هارمونی امکان استفاده از سرویس‌ها و برنامه‌های فراوانی بر روی گوشی‌ها هواوی میسر شده و هواوی قابلیت‌هایی فراتر از یک گوشی اندرویدی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. در فروشگاه اختصاصی app Gallery هواوی انبوهی از برنامه‌های اختصاصی عرضه شده که بعضاً تنوع بیشتری نسبت به حالت عادی در دسترس کاربران قرار می‌دهد

علاوه بر این نرم‌افزارهایی مانند موتور جستجوی هوشمند Petal Search این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا هر آنچه را که به دنبالش می‌گردند به راحتی پیدا کرده و تمامی امورات خود را به هوش مصنوعی توانمند هواوی بسپارند.

قابلیت‌های جذابی مانند HUAWEI Share که به لطف اکوسیستم هارمونی محقق شده امکان یکپارچگی بیشتر میان ابزارهای هوشمند هواوی را فراهم کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی فایل‌های خود را جابجا کرده و نمایشگر محصولات هواوی را به اشتراک بگذارند و همچنین دستگاه‌ها مختلف را کنترل کرده و برنامه‌های اندرویدی را روی ویندوز اجرا کنند.

نتیجه گیری

در این مطلب به بررسی ویژگی های گوشی هواوی Nova 8i و دلایل خرید آن پرداختیم. گوشی هواوی nova 8i یک اسمارت‌فون با قابلیت‌های جذاب و کاربردی است. به عنوان مثال این گوشی امکانات جذابی را برای کاربران مشتاق عکاسی و فیلم‌برداری در نظر گرفته است. همچنین شارژر سریع 66 واتی این گوشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن باتری دستگاه را شارژ کرده که در نوع خود بی‌نظیر است.

طراحی زیبا و ظاهر جذاب این گوشی آن را در زمره پرچم‌داران این شرکت قرار داده و کاربران برای بهره‌مندی از همه این قابلیت‌ها نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف و خرید یک گوشی پرچم‌دار ندارند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!