جشنواره تابستانى محصولات هوآوى

جشنواره تابستانى محصولات هوآوى

در میانه فصل گرم هوآوی با شماست و با جشنواره تابستانى محصولات هوآوى سعی در ارائه هدیه‌ای درخور برای شما مشتری عزیز دارد. از تاریخ 11 مرداد تا 6 شهریور امسال می‌توانید با خرید هر گوشی هوآوی‌ برنده جایزه‌ای ویژه شوید. این جایزه یه تمامی خریداران تعلق می‌گیرد. هر محصول جایزه مخصوص به خود را دارد که جزئیات آن در جدول زیر آمده است.

لازم به ذکر است که در جشنواره تابستانی هواوی، این جوایز فقط به گوشی‌های دارای گارانتی معتبر تعلق می‌گیرد و منوط به روشن کردن دستگاه خریداری‌شده به همراه سیم‌کارت هدیه در محل غرفه‌ی هوآوی می‌باشد. در صورت خرید و دریافت هدایا به صورت آنلاین، امکان دریافت مجدد هدیه در محل غرفه‌هاى هوآوى وجود نخواهد داشت. پس از خرید هر گوشی از فروشگاه‌های پرتعداد هوآوی در جشنواره تابستانی محصولات هواوی در سطح شهر می‌توانید با مراجعه به مراکز تعیین‌شده هوآوی، نسبت به دریافت جایزه خود اقدام کنید. لیست این مراکز در ادامه آمده است. لازم به ذکر است که این جشنواره در روزهاى تعطیل انجام نخواهد شد.

فروشگاه‌های معتبر هوآوی در جشنواره تابستانی محصولات هوآوی

جشنواره تابستانى محصولات هوآوى

شایان توجه است که برای دریافت جایزه در جشنواره تخفیف تابستانی هواوی خود باید مدارک زیر را به همراه داشته باشید.
 کارت ملى (حضور شخص متقاضى الزامیست)
 فاکتور گوشى به تاریخ روز و نام خریدار
 گوشى خریدارى شده (روشن+سیم کارت مشترى)
 برچسب B بر روی گوشی
 رسید دستگاه پوز (یا کپى چک‌هاى پرداختى) دقیقا به مبلغ و تاریخ فاکتور
برای دریافت سیم‌کارت هدیه ‌خود نیز می‌توانید به فروشگاه‌های مربوطه مراجعه کنید و از روش‌های زیر برای فعال‌سازی آن استفاده کنید.

جشنواره تابستانى محصولات هوآوى

لطفا قبل از خرید در جشنواره تابستانی خرید با تخفیف هواوی با ارسال کد IMEI دستگاه به سامانه پیام کوتاه 100042000 از صحت گارانتى محصول خود اطمینان حاصل فرمایید. توجه فرمائید که به ازاء هر کد ملى تنها امکان دو بار ثبت نام در این جشنواره وجود خواهد داشت.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!