بهترین تبلت‌های هواوی برای استفاده دانش آموزی و کلاس‌های آنلاین راهنمای خرید

بهترین تبلت‌های هواوی برای استفاده دانش آموزی و کلاس‌های آنلاین

انتخاب تبلت دانش آموزی هواوی می تواند یک انتخاب اقتصادی اما با کیفیت و با کارایی بی نظیری برای شما باشد. در ادامه با معرفی بهترین تبلت های دانش آموزی هواوی همراه ما باشید.

نه تنها یکی از دو تولیدکننده بزرگ گوشی موبایل در دنیا است، بلکه به عنوان یکی از برندهای بزرگ تبلت نیز شناخته می‌شود. تبلت های هواوی درست همانند گوشی‌های آن، بیشترین قابلیت‌ها و امکانات را با کمترین هزینه ارائه می‌کنند.

در این نوشتار به معرفی بهترین تبلت‌های هواوی بازار برای استفاده دانش آموزان، دانشجوها و کلاس‌های آنلاین (از قیمت پایین به بالا) می‌پردازیم.

تبلت دانش آموزی هواوی 8 اینچی Huawei MatePad T8

به عنوان ارزان‌ترین تبلت هواوی در بازار ایران، Huawei MatePad T8 یک محصول مُدرن و متعلق به سال 2020 میلادی است. این تبلت تنها حدود 3.3 میلیون تومان (در زمان نگارش مطلب) قیمت دارد اما توانمند و با ارزش است.

تبلت 8.0 اینچی MatePad T8 از یک صفحه نمایش LCD با وضوح تصویر HD بهره می‌برد که برای کلاس‌های آنلاین، وبگردی و حتی تماشای فیلم مناسب است. این تبلت از سیستم عامل قدرتمند اندروید 10 با رابط کاربری بسیار غنی EMUI 10 بهره می‌برد.

تبلت های دانش آموزی هوآوی

چیپست بکار رفته در این تبلت Mediatek MT8768 با 8 هسته پردازشی و 2 گیگابایت حافظه رم است. تبلت MatePad T8 در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی در دسترس است اما امکان نصب کارت حافظه نیز وجود دارد.

میت پد تی 8 هواوی دارای دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی Full-HD، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت است. این تبلت از شبکه‌های موبایل 4G LTE برای دست یابی به اینترنت پرسرعت پشتیبانی می‌کند.

تبلت Huawei MatePad T8 یک انتخاب بی بدیل با حداقل هزینه برای حضور در کلاس‌های آنلاین و یادگیری است.

تبلت دانش آموزی هواوی 8 اینچی MediaPad T3 8.0 هواوی

این تبلت یک محصول اقتصادی با صفحه نمایش 8.0 اینچی است که با قیمت حدود 3.5 میلیون تومان در دسترس است. تبلت دانش آموزی هواوی MediaPad T3 8.0 صفحه نمایش بزرگ، باتری پرظرفیت و پشتیبانی از شبکه‌های 4G LTE را با صرف کمترین هزینه فراهم می‌کند.

تبلت مدیاپد تی 3 هواوی به یک صفحه نمایش 8.0 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر 800×1280 پیکسل یا HD مجهز است. این تبلت نیروی پردازشی خود را از چیپست 4 هسته‌ای Snapdragon 425 کوالکام با 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم می‌گیرد و در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده است.

تبلت 8.0 اینچی مدیاپد تی 3 هواوی به یک باتری بزرگ 4800 میلی آمپری برای شارژ دهی طولانی مدت مجهز است. این تبلت از دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری یا گرفتن عکس سلفی بهره می‌برد.

بهترین تبلت های دانش آموزی هوآوی

تبلت دانش آموزی هواوی MediaPad T3 هواوی از سیستم عامل اندروید 7.1 با رابط کاربری EMUI 5.1 برخوردار است که به طور کامل از سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کند. این تبلت در دو رنگ خاکستری و طلایی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

MediaPad T3 8.0 یک تبلت به شدت مقرون به صرفه برای آموزش آنلاین دانش آموزان و دانشجوها است. این تبلت در عین اقتصادی بودن، محصولی قابل اتکا است.

تبلت 10 اینچی Huawei MediaPad T5 10.1

اگر به یک تبلت با صفحه نمایش بزرگ‌تر برای راحتی بیشتر چشم‌ها نیاز دارید و در عین حال نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، MediaPad T5 هواوی یک انتخاب عالی است. این تبلت از صفحه نمایش بزرگ 10.1 اینچی IPS با وضوح تصویر بالا بهره می‌برد.

تبلت مدیاپد تی 5 برای اجرای روان سیستم عامل اندروید 8 و برنامه‌ها به چیپست 8 هسته‌ای Kirin 659 با 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم متکی است. این تبلت در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی با امکان نصب کارت حافظه عرضه می‌شود.

بهترین تبلت های دانش آموزی هوآوی در سال 2020

تبلت دانش آموزی هواوی MediaPad T5 10.1 به یک باتری بزرگ با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت مجهز است تا کاربر ساعت‌ها بی نیاز از شارژ مجدد قادر به استفاده از آن باشد. این تبلت از دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی Full-HD و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

تبلت 10 اینچی MediaPad T5 هواوی در کنار بهره‌مندی از وای فای دوبانده پرسرعت، از نصب سیم کارت 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. این تبلت حدود 5.9 میلیون تومان قیمت دارد و یک گزینه عالی برای کلاس‌های آنلاین، سرگرمی کودکان و تماشای فیلم‌های آموزشی است.

تبلت دانش آموزی هواوی 8 اینچی Huawei MediaPad M5 Lite 8

اگر خواهان یک تبلت 8.0 اینچی با دوربین باکیفیت و چیپست توانمند هستید که در عین حال زیبا نیز باشد، گزینه‌ای بهتر از MediaPad M5 Lite 8 وجود ندارد. این تبلت زیبا و در عین حال مُدرن و کارآمد است.

تبلت MediaPad M5 Lite 8  هواوی از یک صفحه نمایش باکیفیت 8.0 اینچی با وضوح تصویر Full-HD بهره می‌برد. این تبلت به چیپست پرقدرت Kirin 710 با 8 هسته پردازشی و 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم مجهز است. مدیاپد ام 5 لایت در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود.

بهترین مدل تبلت دانش آموزی هوآوی

یکی از نقاط قوت این تبلت برخورداری از دوربین پشتی بسیار باکیفیت 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. این تبلت از یک جفت بلندگو نیز بهره می‌برد تا صدایی بلند و باکیفیت ارائه کند و از این حیث یکی از بهترین تبلت های دانش آموزی هواوی را در اختیار شما قرار می دهد.

از دیگر ویژگی‌های تبلت 8 اینچی MediaPad M5 Lite 8 می‌توان باتری بزرگ با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت، رنگ‌های جذاب، وای فای دو بانده و پشتیبانی از سیم کارت 4G LTE را برشمرد. این تبلت در زمان نگارش این مطلب، حدود 6.7 میلیون تومان قیمت دارد.

تبلت 10.4 اینچی Huawei MatePad 10.4

در نهایت اگر خواهان یک تبلت مُدرن 2020 با طراحی شکیل و سخت افزارهای پرقدرت هستید که هنوز گران و دست نیافتنی نباشد، انتخابی بهتر از تبلت دانش آموزی هواوی MatePad 10.4 هواوی وجود ندارد.

MatePad 10.4 یک تبلت با صفحه نمایش بزرگ 10.4 اینچی با وضوح تصویر 1200×2000 پیکسل و طراحی شکیل است که از چیپست 7 نانومتری، دوربین باکیفیت و قاب آلومینیومی بهره می‌برد. همچنین این تبلت از قلم پشتیبانی می‌کند.

تبلت میت پد 10.4 2020 هواوی نیروی خود را از چیپست بسیار پرقدرت Kirin 810 با فناوری ساخت 7 نانومتری با 3 تا 6 گیگابایت حافظه رم می‌گیرد. این تبلت در نسخه‌های 32، 64 و 128 گیگابایتی قابل انتخاب است. Kirin 810 به عنوان یکی از پرقدرت‌ترین چیپست های میان رده بازار، برای گیمینگ هم بسیار ایده آل است. این چیپست عملکرد روان و بی نقص را در استفاده‌های گوناگون تضمین می‌کند.

تبلت ارزان دانش آموزی هوآوی

تبلت دانش آموزی هواوی MatePad 10.4 در بخش دوربین هم بسیار مجهز است. این تبلت از یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از تصاویر HDR و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از HDR و امکان ضبط ویدئو Full-HD بهره می‌برد که برای انجام مکالمه تصویری باکیفیت بالا بسیار مناسب است. همچنین این تبلت فلش LED دارد.

این تبلت از نظر باتری و سرعت شارژ نیز چیزی کم ندارد و یکی از بهترین تبلت های دانش آموزی هواوی است. MatePad 10.4 از یک باتری بسیار بزرگ با ظرفیت 7250 میلی آمپر بهره می‌برد که از طریق درگاه مُدرن USB Type-C 2.0 شارژ می‌شود. این تبلت از شارژ سریع 18 واتی برخوردار است تا در کوتاه‌ترین زمان شارژ شود.

MatePad 10.4 هواوی یک انتخاب تمام عیار است و هیچ چیز کم ندارد. این تبلت با وجود کیفیت ساخت عالی، قاب آلومینیومی، دوربین‌های باکیفیت و صفحه نمایش بزرگ، حدود 9 میلیون تومان قیمت دارد که با توجه به مشخصات آن، بی نظیر است و هیچ محصول مشابهی با این قیمت یافت نمی‌شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!