ساعت هوشمند هواوی Watch GT3 ؛ انتخاب برتر ورزشکاران اخبار

ساعت هوشمند هواوی Watch GT3 ؛ انتخاب برتر ورزشکاران

ساعت‌های هوشمند هواوی جز محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات بازار هستند که عوامل متعددی در موفقیت آنها دخیل است. این محصولات هوشمند هواوی نه تنها مقرون‌به‌صرفه هستند، بلکه از ویژگی‌های ممتازی چون دوام باتری طولانی و قابلیت‌های متعدد برای پایش ورزش و تندرستی هم بهره می‌برند که Watch GT3 نمونه‌ای از آنها است. در ادامه به شما می‌گوییم چرا واچ GT3 هواوی بهترین انتخاب برای ورزشکاران است.

مقدمه

ساعت‌های هوشمند سری واچ GT با تمرکز بر نیاز ورزشکاران طراحی‌شده‌اند و از قابلیت‌های ویژه‌ای چون حسگرهای متعدد، باتری بادوام، طراحی اسپورت و کیفیت ساخت بسیار بالا بهره می‌برند. در ادامه به شما می‌گوییم چرا واچ GT انتخابی تمام‌عیار برای ورزشکاران است.

بدنه باکیفیت و مستحکم

افزون بر بنده بسیار محکم و باکیفیت، این ساعت هوشمند در بخش نمایشگر نیز بسیار مقاوم بوده و به خوبی می‌توان بر روی آن حساب باز کرد. این محصول بسیار باکیفیت و بادوام بوده و با خیال آسوده می‌توان حین ورزش، طبیعت گردی یا حتی شنا از آن استفاده کرد.

همچنین واچ GT از گواهی 5ATM برخوردار بوه و ضد آب است. این محصول به‌راحتی تا عمق 50 متری آب را تحمل می‌کند و هیچ مهم نیست که در یک روز بارانی یا حین غواصی از آن استفاده کنید.
انبوه حسگرهای محیطی و سلامتی

یک ساعت هوشمند ورزشی خوب باید طیف کاملی از حسگرها را در اختیار داشته باشد تا بتواند به‌پایش دقیق فعالیت بدنی کاربر و همچنین تناسب‌اندام وی بپردازد. خوشبختانه در این زمینه واچ GT سرآمد است و هیچ‌چیز کم ندارد. این محصول از سنسور شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی (جاذبه)، سنسور سنجش ضربان قلب نوری، سنسور فشار هوا و سنسور سنجش دمای محیط بهره می‌برد.

مربی خصوصی و هوشمند شما

ساعت HUAWEI WATCH GT 3 می‌تواند توانایی ورزشی کاربر را بر اساس داده‌های تاریخی دویدن او ارزیابی کند و یک برنامه علمی و حرفه‌ای را جهت آمادگی روزانه برای تمرین و حتی مسابقه، چه مبتدی چه پیشرفته، ارائه دهد. در این چرخه، برنامه آموزشی می‌تواند به‌طور خودکار و منظم بر اساس اجرای واقعی دوره و بازخورد داده‌ها تنظیم‌شده و به کاربر کمک کند تا بازده تمرینی خود را بهبود بخشیده و با سهولت بیشتری به اهداف دویدن خود برسد.

بر اساس داده‌های دریافتی از نحوه تمرین کردن، ساعت برنامه تمرین بعدی شما را پیشنهاد می‌دهد که در آن سطح فشار تمرینی نیز مشخص‌شده است. درواقع با استفاده از هواوی Watch GT 3 مشخص می‌گردد که سطح آمادگی بدنی شما چقدر است و برای بهبود کیفی آن باید چه کارهایی کرد.

قابلیت برگشت به خانه نیز مسیری که با در دست داشتن ساعت طی کردید را ذخیره کرده و در پایا ن مسیر به شما نشان می‌دهد تا بتوانید به راحت‌ترین حالات ممکن، راه خود را پیدا کنید.

افزون بر قابلیت‌های فوق، این ساعت قادر به برنامه‌ریزی و همکاری جهت انجام 100 نوع فعالیت ورزشی مختلف است که شامل شنا، دوچرخه‌سواری، اسکی، کوهنوردی و بسیاری ورزش‌های دیگر می‌شود.

قابلیت‌های سلامتی

واچ جی تی درزمینهٔ پایش سلامت نیز کاملاً سرآمد محصولات بازار است و از طیف کاملی از قابلیت‌های پیشرفته چون سنش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، پایش خواب و پایش استرس بهره می‌برد.

باتری و شارژ دهی

مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند این رده بازار، هواوی نیز راهکار شارژ بی‌سیم را برای این ساعت در نظر گرفته است. اما نکته جالب‌تر در بخش باتری اتفاق می‌افتد؛ جایی که هواوی اعلام نموده با یک استفاده عادی از ساعت می‌توان هر هفته یک بار آن را شارژ نمود و اگر استفاده کمتری از ساعت داشته باشید نیز ممکن است این زمان تا 14 روز بدون نیاز به شارژ مستقیم، افزایش یابد.

جمع‌بندی

واچ GT 3 هواوی یک از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار برای افراد ورزشکار است. این محصول با داشتن طیف کاملی از سنسورهایی که با استفاده از هوش مصنوعی دستگاه به‌صورت کارآمدی در کنار هم جمع شده‌اند، پایش ایده آل تندرستی و فعالیت بدنی را ممکن کرده‌اند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!