بزرگترین آزمایشگاه صوتی و زادگاه HUAWEI FreeBuds Pro 2 در معرض دید عموم قرار گرفت رویدادها

بزرگترین آزمایشگاه صوتی و زادگاه HUAWEI FreeBuds Pro 2 در معرض دید عموم قرار گرفت

هوآوی آزمایشگاه صوتی شانگهای خود را برای اولین بار در 18 آگوست در معرض دید رسانه ها قرار داد. در کنفرانس مطبوعاتی، لیو دانگ فانگ، مدیر عامل خط تولید محصولات صوتی و لوازم جانبی هوشمند در بخش مصرف کننده هوآوی، جزئیات فناوری های نوآورانه TWS و end-to-end این شرکت را توضیح داد. راه حل‌های صوتی، که از سخت افزار و نرم افزار تا انتقال بی سیم HD را شامل می شود. این رویداد قابلیت های قدرتمند تحقیق و توسعه هوآوی را به نمایش گذاشت و حکم تاییدی برای هوآوی به عنوان یک برند برتر گوشی TWS در عصر دیجیتال بود.

نقاط قوت بیش از هفت مرکز جهانی تحقیق و توسعه که برای فناوری‌های صوتی ترکیب شده‌اند

آزمایشگاه صوتی شانگهای بزرگترین آزمایشگاه صوتی هوآوی با مساحت 2000 متر مربع است که از هفت منطقه تشکیل شده است: آزمایشگاه تماس هدست، آزمایشگاه صوتی سه بعدی، آزمایشگاه حذف نویز هدست، آزمایشگاه سناریوهای داخلی، آزمایشگاه نوآوری سخت افزار، آزمایشگاه تحقیق تجربه صوتی و آزمایشگاه سناریوهای اتومبیل.

این گوشی مجهز به دو سیستم ارزیابی هدفون پیشرو در صنعت است، یکی برای حذف نویز فعال (ANC) و دیگری برای کیفیت صدا. همچنین یک آزمایشگاه آکوستیک متغیر که در نوع خود، اولین در صنعت محسوب می‌شود، وجود دارد که عمدتاً برای آزمایش و تنظیم جلوه‌های پخش صدا در تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌های شخصی، بلندگوها، محصولات Vision و سینمای خانگی در طیف وسیعی استفاده می‌شود. محیط‌های آزمایش  این فضا برای کالیبره کردن دریافت صدا در هنگام تماس با گوشی استفاده می شود. صدای پس‌زمینه در یکی از آزمایشگاه‌ها فقط 9 دسی بل است، سطح صوتی به قدری پایین که حتی ضربان قلب نیز شنیده می‌شود. Headset call Lab الگوریتم حذف نویز شبکه عصبی عمیق (DNN) انحصاری هواوی را توسعه داده است که یادگیری عمیق را بر روی بیش از 500 نوع نویز و صدها میلیون رکورد داده های نویز انجام می دهد، از جمله مواردی که در محیط های پر نویز مانند واگن های مترو وجود دارد. مراکز خرید، مهمانی ها، کنسرت‌ها و فضای باز.

این مکان منجر به ایجاد طیف وسیعی از فناوری‌های پیشرفته، از جمله Intelligent Dynamic ANC و Pure Voice Call شده است. همچنین مسئول تنظیم کیفیت صدا و ارزیابی افکت صوتی فضایی است. همه این دستاوردها در محصولات پرچمدار هواوی اعمال شده است.

هوآوی مدت‌هاست که به تحقیق و توسعه در همه حوزه‌ها متعهد بوده و تیمی متشکل از 500 مهندس آکوستیک را در هفت مرکز جهانی تحقیق و توسعه خود، از جمله مؤسسه‌هایی در توکیو، مونیخ و تامپره در فنلاند به کار گرفته است.

قابلیت های صوتی نقطه به نقطه که گوش دادن را در عصر دیجیتال بازتعریف می‌کند

مصرف‌کنندگان انتظارات زیادی از هدفون‌های بی سیم دارند، از حذف نویز گرفته تا کیفیت صدا و تعاملات هوشمند. بسته بندی همه این قابلیت‌ها در یک دستگاه کاملاً چالش برانگیز است. قابلیت‌های نقطه به نقطه هوآوی، مهارت‌های فن‌آوری این شرکت را برای ارائه راه‌حل‌های صوتی سیستماتیک، شامل ویژگی‌های زیر می‌شود: اجزای خلاقانه، تکرارها در معماری، الگوریتم‌های پیشرفته، راه‌اندازی جلوه‌های صوتی، و رمزگذاری و رمزگشایی بلوتوث.

هوآوی  FreeBuds Pro 2 صدای سرتاسر و باکیفیتی را دارا است. از نظر سخت‌افزاری، اولین سیستم «درایور دوگانه صدای واقعی فوق‌العاده شنیداری» با فناوری متقاطع دیجیتال را در خود جای داده است که باس موج‌دار بهتر و کیفیت صدای خوب با جزئیات غنی‌تی را ارائه می‌دهد. در بخش نرم‌افزار،  FreeBuds Pro 2 دارای الگوریتمی برای EQ تطبیقی ​​سه‌گانه است تا با کدک‌های صوتی HD دوگانه: LDAC، صدای ثابتی را تضمین کند. این تنظیم کیفیت صدا را در طول انتقال عالی نگه می‌دارد و صداهای غنی‌تری را در سراسر محیط تولید می‌کند.

هوآوی فناوری پیشرفته ای را برای ارائه پارادایم های صوتی جدید که مبتنی بر علم است، نه علمی تخیلی، به کار گرفته است.

نگاه محصولات صوتی هوآوی به آینده

فناوری های صوتی آینده به طور فزاینده‌ای با قابلیت‌های دیگر مرتبط خواهند شد. با توجه به این موضوع، فناوری‌های صوتی هوآوی در هر جایی که بلندگو یا میکروفون وجود داشته باشد، اعمال خواهد شد. این شرکت فناوری های صوتی سطح بعدی خود را به تبلت ها، رایانه های شخصی، تلفن های همراه و محصولات Vision معرفی کرده و محصولات بیشتری در راه هستند.

رونمایی از آزمایشگاه صوتی شانگهای نشان دهنده تعهد هوآوی به نوآوری و همکاری در زمینه آکوستیک است. هوآوی به تحقیق و توسعه فناوری‌های جدیدی که گوش دادن هوشمند را برای هر فرد و خانواده‌ای قابل دسترس می‌سازد، ادامه خواهد داد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!