مرکز خدمات هواوی مشتریان با ربات‌های هوشمند اخبار

مرکز خدمات هواوی مشتریان با ربات‌های هوشمند

مرکز خدمات هواوی به صورت کاملا هوشمند برای ارائه خدمات به مشتریان در چین افتتاح کرده است. این مجموعه ویژگی‌های بی نظیری دارد. این مرکز سرویس دارای بخش گیمینگ، ارتباط چهره به چهره با مهندسین هواوی و ربات‌های خودکار است.

جدیدترین مرکز خدمات هواوی که در پکن چین قرار دارد، از نظر ارائه خدمات و تجربه مشتریان منحصر به فرد است. مرکز خدمات هواوی دارای بخش کاملاً جدید Game Play Arena است. در این بخش کاربران می‌توانند محصولات هواوی را نزدیک و به طور کامل تجربه کنند. همچنین در این مرکز چهار صفحه نمایش بزرگ در ورودی ساختمان نصب شده که اطلاعات مفید و جذابی به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.

خدمات پس از فروش هوآوی

در این مرکز منحصر به فرد، امکانات زیر وجود دارد:

  • سیستم پذیرش خودکار لمسی
  • یک بخش Game Play Arena برای بازی و سرگرمی
  • ارائه قهوه رایگان و مطالعه کتاب و نشریات
  • غرفه تجربه محصولات هواوی از نزدیک
  • غرفه معرفی و تشریح محصولات هواوی

به گفته هواوی این مرکز جدید از مدل جدید خدمات هواوی پیروی می‌کند. در این مدل، کاربران قادر به ارتباط چهره به چهره با مهندس‌ها و متخصص‌های هواوی خواهند بود. این به معنی ارتباط بدون واسطه در هر یک از مراحل عیب یابی و برنامه ریزی برای انجام تعمیرات، تأمین قطعات یدکی و تعیین هزینه‌ها است.

مرکز خدمات مشتریان هواوی

در مرکز خدمات هواوی تعداد زیادی ربات خودکار هم وجود دارد. این ربات‌ها نه تنها در بخش میانی، جایگزین نیروی انسانی شده‌اند، بلکه کارهایی چون جستجوی قطعات یدکی، جمع آوری، نگه داری و ثبت را هم انجام می‌دهند. حاصل این کار صرفه جویی در زمان و ارائه سریع‌تر خدمات به مشتریان است.

خدمات پس از فروش هواوی

هواوی با داشتن پایگاه اجتماعی عظیم میان مصرف‌کنندگان کالاهای الکترونیکی، روز به روز در تلاش برای بهبود خدمات خود و جلب حداکثری رضایت کاربران است. یکی از استراتژی‌های هواوی برای بهبود تجربه مشتریان، تأسیس و افزایش مراکز خدمات پس از فروش در کشورهای مختلف دنیاست. حالا در بسیاری از کشورهای دنیا مراکز رسمی فروش و ارائه خدمات پس از فروش هواوی در دسترس است. این مرکز خدمات مدرن نیز بر اساس همین اهداف مشتری‌مدارانه‌ی هواوی افتتاح شده است.

مطلب مرتبط: هواوی کمپانی شماره یک دنیا در نوآوری ارتباطات بی‌سیم شد

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!