معرفی دو قابلیت جدید رابط کاربری EMUI 11 هواوی اخبار

معرفی دو قابلیت جدید رابط کاربری EMUI 11 هواوی

در این مطلب ما به معرفی دو قابلیت جدید رابط کاربری EMUI 11 هواوی پرداختیم. قابلیت های جدید رابط کاربری EMUI 11 هواوی که به تازگی به آن اضافه شده بسیار کاربردی و از طرف کاربران مورد توجه واقع شده است. در ادامه این مطلب با معرفی و بررسی بیشتر ویژگی های جدید رابط کاربری EMUI 11 هواوی همراه ما باشید.

EMUI 11 هوآوی به عنوان یکی از غنی‌ترین و پیشرفته‌ترین رابط‌های کاربری برای سیستم عامل اندروید، ده‌ها قابلیت منحصر به فرد دارد و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود. انتقال بسیار سریع فایل‌های بزرگ و ترجمه متون در سطح سیستم دو قابلیت جدید EMUI 11 هستند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

امکان ترجمه درون سیستمی با قابلیت جدید رابط کاربری EMUI 11 هواوی

ترجمه متون در سطح سیستم از جمله قابلیت های جدید رابط کاربری EMUI 11 هواوی است که پیش از این هرگز ارائه نشده بود. این قابلیت امکان ترجمه کردن بسیار آسان متون را از طریق پنجره برنامه‌ها می‌دهد.

کافی است در صفحه ترجمه، قسمت مورد نظر را انتخاب کنید یا بر روی تصاویر بزنید تا ترجمه شوند. با این قابلیت می‌توان محتواهای مختلف را ترجمه کرد. خبر خوب اینکه این قابلیت از چندین زبان مختلف پشتیبانی می‌کند.

ویژگی های جدید رابط کاربری EMUI 11 هواوی

در وجود این قابلیت می‌توان مطالب نوشته شده به زبان‌های مختلف را در زبان دلخواه خود مطالعه کرد و از نوشته‌ها در زبان‌های دیگر هم بهره‌مند شد. لازم به ذکر است که این قابلیت متفاوت از AI subtle است. AI subtle صدا را به طور بلادرنگ به متن تبدیل می‌کند و می‌توان از آن در ویدئوهای با صدای نامفهوم استفاده کرد.

قابلیت جدید رابط کاربری EMUI 11 هواوی

انتقال فایل‌ها با سرعت باورنکردنی با Flash File Transfer System

یکی دیگر از ویژگی جدید که هواوی در این رابط کاربری ارائه کرده است، Flash File Transfer System نام دارد و امکان انتقال بسیار سریع فایل‌های حجیم را فراهم می‌کند.

این قابلیت از سرعت بسیار بالای 305 مگابیت در ثانیه در مسافت‌های بسیار طولانی و ظرفیت تا 400 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توان بزرگ‌ترین فایل‌ها را با سرعت باورنکردنی انتقال داد.

این قابلیت جدید رابط کاربری EMUI 11 هواوی با بهره گیری از نوآوری‌های این کمپانی در حوزه تراشه‌های 5G و تجهیزات و شبکه‌های 5G، به گوشی‌های موبایل این امکان را می‌دهد تا فایل‌های بسیار بزرگ را به طور مستقیم میان دو گوشی و بدون هر گونه واسطه منتقل کنند.

قابلیت جدید رابط کاربری EMUI 11 هواوی

با وجود قابلیت جدید رابط کاربری EMUI 11 هواوی دیگر هیچ مهم نیست که فایل‌ها، ویدئوهای HD و تصاویر باکیفیت چقدر حجم بالایی داشته باشند یا فاصله میان دو دستگاه چقدر بالا باشد. حتی اگر حین انتقال فایل‌ها ارتباط به هر دلیلی متوقف شود، امکان از سرگیری آن وجود دارد.

هواوی انتقال بی‌وقفه فایل‌ها با قابلیت Flash File Transfer System را در سناریوهای مختلف همچون استفاده حین حرکت، در محیط کار و ارتباط از راه دور بهبود بخشیده است. این یک دستاورد بزرگ برای فناوری شبکه‌های موبایل نسل پنجمی 5G است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!