معرفی بهترین تبلت‌ های هواوی در ایران؛ متناسب با بودجه شما راهنمای خرید

معرفی بهترین تبلت‌ های هواوی در ایران؛ متناسب با بودجه شما

هواوی یکی از بزرگ‌ترین سازندگان تبلت در دنیا محسوب می شود و با معرفی تبلت‌هایی چون MatePad 10.4، MatePad T10s و MatePad T10 گزینه‌های مختلفی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد که باعث شده حضور آنها را در بازار ایران پررنگ‌تر باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم برای اینکه انتخاب برای شما آسان‌تر شود به معرفی اجمالی سه مدل از تبلت‌های هواوی موجود در بازار ایران بپردازیم تا از بین آن ها بهترین تبلت هواوی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

هواوی برای هر سلیقه‌ای تبلت‌های مختلف با قابلیت‌ها و قیمت‌های متنوعی روانه بازار کرده و دست خریداران با هر بودجه و سلیقه‌ای را برای خرید باز گذاشته است. پس کاربران باید تفاوت‌های تبلت های هواوی را دانسته تا راحت‌تر بتوانند تبلت مورد نیاز خود را انتخاب کنند. خوشبختانه هواوی برای هر سلیقه‌ای از تبلت اقتصادی گرفته تا تبلت بزرگ حرفه‌ای؛ یک مدل مناسب برای شما دارد.

تبلت MatePad 10.4؛بهترین تبلت هواوی برای حرفه‌ای‌ها

اگر به دنبال یک تبلت اقتصادی با سخت‌افزاری قوی هستید و در کنار طراحی زیبا، نمایشگری باکیفیت و باتری آن با دوام بوده و قلم آن کارآمد باشد، پیشنهاد ما به شما تبلت HUAWEI MatePad 10.4 است. ابعاد نمایشگر این تبلت برابر 10.4 اینچ با وضوح 2K است. همچنین حاشیه‌های بسیار باریک و رنگ‌بندی‌های جذاب؛ زیبایی این تبلت را دو چندان کرده و فضای کافی برای کارهایی مانند طراحی، وب‌گردی و تماشای فیلم برای کاربران فراهم می‌کند.

بهترین تبلت هواوی

نمایشگر این تبلت با داشتن گواهی TÜV Rheinland Low Blue Light باعث کاهش نور مضر آبی و در نتیجه آن حفظ سلامتی چشمان کاربر می‌شود. همچنین این تبلت از قابلیتی به نام eBook بهره می‌برد که برای مطالعه کتاب‌های الکترونیکی بسیار مفید بوده و با فعال کردن این حالت میزان روشنایی و کنتراست نمایشگر به طور هوشمندانه‌ تنظیم می‌شود تا چشم‌ها حین مطالعه راحت تر باشند.

پشتیبانی از قلم HUAWEI M-Pencil از دیگر ویژگی‌های این تبلت است که البته باید آن را جداگانه تهیه کرد. کار کردن با این قلم بسیار شبیه خودکار بر روی کاغذ بوده و طراحی راحت و ارگونومی مناسب آن برای انجام اموری مانند نوشتن یا نقاشی بسیار مناسب است. این ویژگی باعث شده تا HUAWEI MatePad 10.4 بهترین تبلت هواوی برای طراحان و گرافیست ها باشد.

بهترین تبلت هواوی

تبلت HUAWEI MatePad 10.4 به چیپست 7 نانومتری قدرتمند Kirin 810  مجهز است که با استفاده از شتاب‌دهنده هوش مصنوعی، تمام امور را بدون تاخیر و بسیار روان اجرا می‌کند. همچنین مصرف کم انرژی توسط این تراشه موجب دوام بیشتر باتری می‌شود.

یک باتری بزرگ 7250 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی تبلت میت پد 10.4 را به عهده داشته و به راحتی تا یک روز شما را همراهی می‌کند. همچنین شارژ این تبلت حدود 3.8 ساعت زمان می‌برد که در نوع خود قابل قبول است.

قابلیت‌هایی نظیر بلندگوی چهارگانه، Multi-Tasking، طراحی ارگونومیک و قابلیت ارتباط آسان با کامپیوتر توانسته تبلت هواوی Matepad را به گزینه‌ای بی‌نظیر برای مهندسان و طراحان حرفه‌ای مبدل نماید.

تبلت هواوی MatePad T10s؛ بهترین تبلت هواوی برای استفاده روزانه

اگر به دنبال تبلتی بزرگ با طراحی زیبا در کنار نمایشگر عالی با بلندگوهایی با صدای بلند می‌گردید و از طرفی هم نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، پیشنهاد ما به شما تبلت MatePad T10s است. این دستگاه بهترین تبلت هواوی برای کارهای روزانه است.

تبلت میت پد T10s دارای نمایشگری 10.1 اینچی با وضوح FHD و حاشیه‌های باریک است که با بهره‌گیری از  فناوری HUAWEI ClariVu، یک تجربه بصری فوق‌العاده هیجان‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند. نمایشگر این تبلت شدت روشنایی و دقت رنگ مناسبی را در کنار وضوح بالا به کاربر ارائه می‌دهد.

برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم، نمایشگر 10 اینچی این تبلت در کنار بلندگوهای پر قدرت دوگانه که توسط Harman Kardon تیون شده، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را فراهم می‌کند.

اگر با این تبلت به وبگردی می‌پردازید یا ویدیو تماشا می کنید و در بین برنامه‌ها جابجا می‌شوید؛ قطعاً از روان بودن رابط کاربری بهینه EMUI 10.1 با بهره‌گیری از پردازنده 8 هسته‌ای شگفت‌زده خواهید شد.

همچنین کاربران با استفاده از قابلیت جذاب App Multiplier می‌توانند به اجرای همزمان دو برنامه کنار یکدیگر پرداخته و از نمایشگر بزرگ 10 اینچی این تبلت نهایت استفاده را ببرند.

این تبلت با پشتیبانی از قابلیت اختصاصی Kids Corner فضای مطمئنی برای کودک دلبند شما فراهم کرده و در صورتی که به دنبال یک تبلت مناسب برای کودک خود هستید، میت پد تی 10 اس گزینه مناسبی محسوب می‌شود. علاوه بر این نور نمایشگر این تبلت چشم‌های حساس کودک شما را اذیت نخواهد کرد.

در کل باید گفت تبلت MatePad T10s برترین تبلت هواوی برای استفاده‌هایی نظیر آموزش آنلاین، استفاده کودکان و مصارف روزمره است.

تبلت هواوی MatePad T10؛ خوش‌قیمت‌ترین تبلت برای شما

اگر بودجه شما کم است و به دنبال بالاترین امکانات با کمترین هزینه هستید؛ تبلت MatePad T10 بهترین تبلت هواوی برای شما در بازار ایران محسوب می‌شود.

طراحی شکیل تبلت میت پد T10 در کنار نمایشگر بزرگ 9.7 اینچی با وضوح HD در ترکیب با بلندگوهای پرقدرت دوگانه و رابط کاربری عالی؛ آن را به گزینه‌ای مناسب برای خریداران تبدیل کرده است. همچنین نمایشگری با قابلیت محافظت از چشمان کاربر و امکاناتی خاص برای نظارت بر استفاده کودکان می‌تواند اغلب نیازهای طیف وسیعی از کاربران را با کمترین هزینه برآورده کند.

بهترین تبلت هوآوی

وزن کم و بدنه باریک این تبلت موجب شده کار کردن با آن حتی برای کودکان خردسال آسان باشد و یکی از بهترین تبلت هواوی در ایران برای سنین پایین تر باشد. همچنین با بهره‌گیری از قابلیت App Multiplier می‌توان دو برنامه را کنار هم اجرا کرد و از نمایشگر 10 اینچی آن حداکثر استفاده را در زمان خرید اینترنتی یا آموزش آنلاین برد.

MatePad T10 دارای ویژگی‌های جذاب دیگری مانند Eye Comfort برای راحتی بیشتر چشم‌ها هنگام کار کردن با آن، قابلیت eBook برای مطالعه آسان‌تر محتوا و حالت Dark برای استفاده راحت‌تر در تاریکی بوده و در بخش پردازشی از تراشه هشت ‌هسته‌ای Kirin 710A و یک باتری بزرگ 5100 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

با خرید تبلت هواوی میت‌پد تی 10 با توجه به قیمت مناسب آن دیگر ضرورتی ندارد به دنبال تبلت‌های کوچکتر یا برندهای متفرقه بروید. همچنین این دستگاه بهترین تبلت هوآوی برای کودکان شما محسوب می‌شود.

تبلت های برتر هوآوی

در انتها باید بگوییم که تبلت‌های MatePad 10.4، MatePad T10s و MatePad T10 هواوی با قیمتی بسیار رقابتی به همراه گارانتی معتبر در بازار کشورمان موجود است.

شما می‌توانید با در نظر گرفتن نوع کاربری و مقدار بودجه خود یکی از این تبلت‌ها را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر خریداری کنید. برای انجام این کار کافی است به این لینک مراجعه فرمایید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!