آموزش اتصال ساعت‌های هوشمند هواوی به گوشی‌های سامسونگ مقاله و آموزش

آموزش اتصال ساعت‌های هوشمند هواوی به گوشی‌های سامسونگ

ساعت‌های هوشمند هواوی با انواع و اقسام گوشی‌های مختلف با هر نوع سیستم‌عاملی سازگار هستند. اسمارت فون‌های سامسونگ هم از این قاعده مستثنا نبوده و کاربران این برند هم می‌توانند به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه محدودیتی از ساعت‌های هوشمند هواوی بهره ببرند. نحوه اتصال ساعت‌های هوشمند هواوی به گوشی‌های هوشمند موضوع بحث این مطلب است.

ساعت هوشمند یکی از گجت‌هایی است که این روزها طرفداران بسیاری در بین کاربران حوزه فناوری پیداکرده است. این گجت پوشیدنی جذاب قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌کنند و نسخه‌های امروزی آن بیشترین تطابق‌پذیری را با گوشی‌های هوشمند دارند. در این میان اسمارت واچ‌های هواوی با سیستم‌عامل‌هایی مانند اندروید و iOS ازجمله محصولات پرکاربرد هواوی محسوب می‌شوند.

این در حالی است که ساعت‌های شرکتی مانند اپل تنها با آیفون‌های این برند سازگاری دارند. اتصال ساعت هوشمند هواوی به گوشی‌های اندرویدی امکان دسترسی به قابلیت‌هایی مانند برقراری تماس تلفنی یا خواندن پیام کوتاه بدون استفاده از گوشی موبایل را فراهم می‌کند. در ادامه این نوشتار قصد داریم نحوه متصل کردن ساعت‌های هواوی به گوشی‌های سامسونگ به نمایندگی از دیگر گوشی‌های اندرویدی را آموزش دهیم.

نحوه اتصال ساعت هوشمند هواوی به گوشی‌های سامسونگ

برای استفاده از همه قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند هواوی مانند مشاهده اعلان‌ها، تماس‌ها، مکالمه و قابلیت‌های ورزشی و سلامتی باید آن را به گوشی موبایل متصل کرد. اتصال ساعت‌های هواوی به گوشی‌های هوشمند سامسونگ نیازمند انجام مقدماتی است که در ادامه شرح داده شده‌اند. گفتنی است که این روش برای هر گوشی اندرویدی دیگری کارآیی داشته و در ادامه این مطلب از گوشی‌های سامسونگ به‌عنوان نماینده سایر گوشی‌های اندرویدی نام‌برده شده است.

شرط لازم و کافی برای اتصال ساعت هوشمند هواوی به گوشی اندرویدی، نسخه اندروید آن گوشی است. اگر نسخه اندروید گوشی 4.3 یا بالاتر باشد، به راحتی می‌تواند به ساعت‌های هوشمند هواوی متصل شود.
برای اتصال هر گوشی هوشمند به ساعت‌های هواوی ابتدا باید فروشگاه AppGallery را بر روی گوشی نصب کرد. برای انجام این کار ابتدا به این لینک مراجعه کرده تا به صفحه اصلی اپلیکیشن AppGallery هدایت شوید. در این صفحه می‌بایستی اپلیکیشن AppGallery را از طریق گزینه Install Now که با رنگ قرمز در تصویر زیر مشخص شده دانلود و نصب کنید:

پس از آن نوبت به اجرای برنامه AppGallery می‌رسد. حالا در فروشگاه اپ‌گالری هواوی برنامه Huawei Health را جستجو کرده و سپس آن را نصب کنید:


برای بالا بردن عملکرد گوشی خود در هنگام اتصال به ساعت‌های هواوی پیشنهاد می‌شود برنامه HMS Core را هم در فروشگاه اپ گالری یافته و آن را نیز نصب کنید:


اکنون نوبت اتصال ساعت هوشمندتان به گوشی سامسونگ رسیده است. ابتدا باید برنامه Health را اجرا کنید، بعدازآن به بخش تنظیمات برنامه رفته و ازآنجا وارد حساب Huawei خود شوید.
بعد از ورود به‌حساب کاربری برای اتصال ساعت هوشمند خود روی گزینه Devices کلیک کرده و پس‌ازآن Add را انتخاب کنید. حالا برنامه به جستجوی ساعت‌های فعال می‌پردازد. البته ابتدا مطمئن شوید که ساعت هوشمند شما در حالت pairing mode بوده و بلوتوث و جی‌پی‌اس آن‌هم روشن است:

اکنون ساعت هوشمند به گوشی شما متصل شده و با انتخاب ساعت خود در قسمت Devices می‌توانید به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید و تنظیمات مختلفی مانند واچ‌فیس‌ها را تغییر دهید.

پیشنهاد می‌شود برای نصب برنامه‌های مختلف بر روی ساعت هوشمند خود از طریق AppGallery ساعت اقدام کنید. در انتها باید گفت که این روش برای اتصال ساعت‌های هواوی به بیشتر اسمارت‌فون‌های اندرویدی کارایی دارد.

جمع‌بندی

ساعت‌های هوشمند هواوی با پشتیبانی از بیشتر گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل‌های مختلف به گزینه‌ای بسیار کاربردی در میان اسمارت‌واچ‌ها تبدیل‌شده است. این محصولات به‌آسانی قادرند به هر اسمارت‌فونی متصل شده و اطلاعاتی از قبیل اعلان‌ها، تماس‌ها، مکالمه و قابلیت‌های ورزشی و سلامتی را برای کاربران نمایش دهند. اما برای اتصال این ساعت‌ها به گوشی‌های هوشمند اندرویدی مانند محصولات سامسونگ بایستی ابتدا برنامه‌های موردنیاز را از فروشگاه اپ گالری هواوی دانلود و نصب کرد. پس‌ازآن با طی مراحلی که پیش‌تر گفته شد می‌توان به‌راحتی از قابلیت‌های اسمارت‌واچ‌های هواوی بهره برد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!