چگونه در گوشی‌های هواوی با رابط کاربری EMUI 11 تماس‌های تلفنی را ضبط کنیم مقاله و آموزش

چگونه در گوشی‌های هواوی با رابط کاربری EMUI 11 تماس‌های تلفنی را ضبط کنیم

پیش از این، در رابط کاربری نسخه‌ی 10.1 EMUI شاهد حضور قابلیت «Auto-call recording» به صورت پیش‌فرض بودیم که برای نسخه‌ی 11 از رابط کاربری هواوی بنا به دلایلی حذف شد. اما با این وجود هنوز هم می‌توان از قابلیت ضبط تماس تلفنی در گوشی های هواوی بر روی گوشی‌های جدید با رابط کاربری EMUI 11 استفاده کرد. برای انجام این کار تنها کافی است یکی از برنامه‌‌های معتبر ضبط مکالمه را در فروشگاه‌های نرم افزاری سرچ کرده و دانلود و نصب کنید.

فعال سازی ضبط کننده صفحه گوشی هواوی

معمولاً با این دست نرم‌افزارها می‌توان بدین شکل پس از برقراری هر تماس از طریق صفحه‌ی پیش رو، گزینه‌ی Record را لمس کنید تا منحصراً آن مکالمه شروع به ذخیره شدن گردد. پس از پایان مکالمه نیز به طور خودکار ضبط تماس قطع خواهد شد.

ضبط تماس تلفنی در گوشی های هواوی

اما اگر می‌خواهید همچون رابط کاربری EMUI 10.1 از قابلیت ضبط تماس های تلفنی در گوشی های هواوی بهره‌مند شوید لازم است تا پس از نصب برنامه Call Recorder از طریق این لینک، از منوی تنظیمات، گزینه‌ی Apps را انتخاب کرده و وارد Phone services شوید.

در صفحه‌ی باز شده شاهد گزینه‌ی Auto-record calls خواهید بود که پیش از این حضور نداشت. از این رو با فعال‌سازی گزینه ضبط تماس می‌توانید تمامی مکالمات خود را به شکل خودکار ضبط کنید.

پس از ضبط تماس تلفنی خود، برای باز کردن صوت‌های ذخیره شده نیز تنها نیاز است تا پس از باز کردن مدیریت فایل‌ دستگاه، وارد پوشه‌ی Sounds شده و مانند تصویر در بخش CallRecord، مکالمات خود را بیابید.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی روش ضبط مکالمه با استفاده از سیستم عامل EMU 11 پرداختیم. اما اگر از گوشی های هواوی استفاده می کنید بهترین نرم افزار ضبط مکالمه هواوی را می توانید از اپ گالری هواوی دانلود کنید.

سوالات متداول

نحوه ضبط مکالمه در گوشی هواوی چگونه است؟

در گوشی های هواوی گزینه ضبط مکالمه به صورت پیشفرش وجود دارد. اما در صورتی که نیاز به ضبط مکالمه از طریق نرم افزارهای ضبط تماس تلفنی دارید در متن مقاله ما بهترین نرم افزار ضبط مکالمه هواوی را معرفی نمودیم.

آیا امکان ضبط مکالمه در گوشی هواوی با EMU 11 وجود دارد؟

بنا به دلایلی امکان ضبط مکالمه به صورت پیش فرض از EMU 11 حذف شده اما شما می توانید به این منظور از نرم افزارهای ضبط مکالمه تلفنی استفاده کنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!