همه چیز درباره نرم‌افزار Phone Clone هواوی؛ معرفی و آموزش تصویری انتقال اطلاعات به گوشی جدید مقاله و آموزش

همه چیز درباره نرم‌افزار Phone Clone هواوی؛ معرفی و آموزش تصویری انتقال اطلاعات به گوشی جدید

هواوی برای انتقال اطلاعات راحت تر به گوشی جدید، نرم افزار Phone Clone هواوی را معرفی کرده است. در ادامه به این سوال که برنامه phone clone چیست پاسخ خواهیم داد و این برنامه را به طور کامل معرفی خواهیم کرد.

امروزه سرعت تغییر مدل‌های گوشی موبایل به شدت افزایش یافته است و هر روز شاهد معرفی گوشی ‌های جدیدتری به بازار هستیم. ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که همواره با پیشرفت فناوری و بروز شدن محصولات، گوشی موبایل خود را ارتقا می‌دهند یا حتی امکان دارد این اولین بار باشد که می‌خواهید گوشی خود را تعویض کنید.

واقعیت این است کوچ کردن از گوشی قدیمی به گوشی جدید به صورت ذاتی کاری سخت است و نیاز به زمان و حوصله فراوان دارد که با نرم افزار Phone Clone هواوی این فرایند سخت بسیار هموار خواهد شد. فایل‌های موجود در گوشی بر حسب نوع و برنامه‌ای که از آنها استفاده می‌کند محل اختصاصی خود را دارند و اگر قصد داشته باشید خودتان این داده‌ها و فایل‌ها را به دستگاه جدید منتقل کنید، کار سختی پیش روی خود دارید از این رو هواوی با تعبیه برنامه شبیه ساز تلفن هواوی انتقال اطلاعات را به گوشی جدید بسیار راحت تر کرده است.

معمولاً در گوشی‌های موبایل هر نوع داده و اطلاعاتی روش یا برنامه انتقال‌دهنده خود را می‌طلبد. تصاویر و عکس‌ها در پوشه‌های مختلف و متعددی ذخیره شده‌اند، برای استخراج لیست تماس‌ها و پیامک‌ها می‌بایست برنامه‌های مجزایی مورد استفاده قرار گیرد، جابه‌جایی اسناد، انتقال یا دانلود دوباره برنامه‌ها و … کار مهاجرت از گوشی قدیمی به جدید را بسیار پیچیده می‌کند؛ حالا مسأله برند و نوع سیستم‌عامل‌های گوشی قدیمی و گوشی جدید را نیز به معادله اضافه کنید.

نرم افزار Phone Clone هواوی

برای ساده‌ کردن فرآیند مهاجرت بین دو گوشی موبایل برنامه‌های ثالث متعددی وجود دارند؛ اما این برنامه‌ها ممکن است به درستی کار نکند، امنیت کافی را نداشته باشند یا نیاز شما را به طور کامل مرتفع نکنند.

اما نگران نباشید، برند هواوی به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده موبایل این مشکل را برای شما رفع کرده است تا با خاطری آسوده به سادگی و در کمترین زمان ممکن تمام محتوای گوشی قدیمی خود را به گوشی جدید هواوی خود منتقل کنید.

مهاجرت آسان به گوشی جدید هواوی با نرم افزار Phone Clone هواوی

اگر به تازگی یک گوشی هواوی خریده‌اید یا قصد دارید به زودی این کار را انجام دهید می توانید روی نرم افزار Phone Clone هواوی حساب کنید. برند هواوی با طراحی این نرم افزار برای انتقال آسان و بی‌دردسر محتویات گوشی قدیمی به گوشی هواوی جدیدتان راه کار مناسبی در نظر گرفته است.

شما با استفاده از نرم افزار Phone Clone هواوی می‌توانید عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد، اطلاعات تماس و دفترچه تلفن و … را به راحتی به گوشی جدید هواوی خود منتقل کنید. در ادامه با مزایای برنامه اختصاصی Phone Clone هواوی بیشتر آشنا می‌شویم.

سازگاری با انواع گوشی‌های موبایل

برای استفاده از نرم افزار Phone Clone هواوی جهت انتقال فایل‌ها از گوشی قدیمی به گوشی جدید هواوی، اینکه گوشی قدیمی شما یک آیفون با سیستم عامل iOS است یا یک تلفن اندرویدی اصلاً اهمیت ندارد.

هواوی تمام تلاش خود را به کاربرده است تا کاربر بتواند فارغ از نوع گوشی یا سیستم عامل آن به سادگی و بدون زحمت اطلاعات و فایل‌های خود را به گوشی هواوی جدید خود منتقل کند.

تنها شرط لازم برای استفاده از نرم‌افزار اختصاصی Phone Clone هواوی این است که سیستم‌عامل گوشی‌ قدیمی شما می‌بایست iOS 6.0 به بالا یا اندروید بالاتر از نسخه 4.0 باشد.

نرم افزار Phone Clone هواوی چیست

آزادی عملکرد؛ عدم نیاز به اینترنت

نکته جذاب استفاده از نرم افزار Phone Clone هواوی این است که شما به اینترنت، شبکه داده گوشی موبایل یا هیچ نوع شبکه Wi-Fi مجزا احتیاج ندارید. شما تنها به گوشی قدیمی و گوشی Huawei جدید خود نیاز دارید تا به صورت بی‌سیم به یکدیگر متصل شوند و انتقال اطلاعات به صورت مستقیم از گوشی قدیمی به گوشی هواوی جدید انجام گردد.

کاربرد نرم افزار Phone Clone هواوی

سرعت و امنیت

سرعت انتقال اطلاعات با استفاده از نرم‌افزار Phone Clone هواوی بسیار بالاست و بسته به امکانات گوشی قدیمی و گوشی جدید می‌تواند به 1 گیگابایت در دقیقه نیز برسد.

با استفاده از نرم‌افزار Phone Cone هواوی از حافظه جانبی یا آپلود اطلاعات در فضای ابری و Cloud خبری نیست و اطلاعات در هنگام انتقال رمزگذاری می‌شوند. همانطور که گفته شد در این روش به اینترنت هیچ احتیاجی نیست و به همین جهت در مجموع انتقال اطلاعات با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی Huawei بسیار سریع و مطمئن است.

دانلود نرم افزار Phone Clone هواوی

امکان انتقال چه نوع اطلاعاتی با Phone Clone وجود دارد؟

در جواب این سوال باید گفت، تقریباً همه نوع فایل و اطلاعاتی را می‌توانی با این نرم‌افزار از گوشی قدیمی به گوشی جدید منتقل کنید. این فایل‌ها شامل اسناد، ویدئوها، فایل‌های صوتی، اطلاعات تماس، شماره تلفن‌ها و … می‌گردد.

نرم‌افزار Phone Clone هواوی این امکان را به شما می‌دهد تا در یک دسته‌بندی متنوع به دلخواه تعیین کنید قصد انتقال چه نوع اطلاعاتی را دارید.

نصب نرم افزار Phone Clone هواوی

در ادامه، لیست اطلاعاتی را که قادر به انتقال آنها با این نرم‌افزار هستید، مشاهده کنید:

  • دفترچه تلفن: تمامی موارد موجود در دفترچه تلفن شامل نام، شماره موبایل، شماره تلفن، ایمیل و …
  • پیامک‌ها: تمامی پیامک‌های موجود
  • لیست تماس: شامل تمامی اطلاعات تماس‌های ورودی، تماس‌های خروجی و تماس‌های از دست رفته
  • تقویم: تمامی اطلاعات تقویم گوشی موبایل شامل قرارها، یادآورها، رویدادها و ..
  • عکس‌ها: عکس‌های موجود بر روی گوشی موبایل بعلاوه چیدمان منظم در پوشه‌های مربوطه
  • ویدئوها: ویدئوهای موجود شامل ویدئوهای دوربین موبایل، ویدئوهای دانلود شده و …
  • اسناد: فایل‌های آفیس، فایل‌های PDF، فایل‌های متن و …
  • برنامه‌ها: نرم‌افزارهای موجود در گوشی موبایل

چه نوع اطلاعاتی را نمی‌توان با Phone Clone جابه‌جا کرد؟

در مقابل لیست بلند فایل‌ها و اطلاعاتی که قادر به انتقال آنها با نرم‌افزار Phone Clone هواوی هستید، موارد اندکی نیز وجود دارد که توسط این نرم‌افزار قابل انتقال نیستند. این موارد عبارتند از:

  • دیتای نرم‌افزارها: چت‌های ذخیره شده نرم‌افزار WeChat، حافظه کش نرم‌افزارها و …
  • داده‌های فضای ابری: تصاویر، ویدئوها، اسناد و هر نوع اطلاعاتی که در فضای ابری و Cloud ذخیره شده است.
  • تنظیمات سیستمی: تنظیمات و داده‌های مربوط به سیستم عامل

برنامه Phone Clone هواوی

راهنمای استفاده از نرم‌افزار Phone Clone هواوی

در ادامه مراحل اجرا و انتقال اطلاعات به وسیله نرم‌افزار Phone Clone هواوی را برای شما شرح می‌دهیم. قبل از هر چیز نرم‌افزار را بر روی هر دو تلفن قدیمی و جدید نصب و سپس به ترتیب مراحل زیر را اجرا کنید.

انتقال اطلاعات از گوشی اندرویدی به گوشی هواوی جدید:

1. نرم‌افزار Phone Clone را در هر دو گوشی (قدیم و جدید) اجرا کنید و سپس در نرم‌افزار مشخص کنید کدام گوشی جدید و کدامیک قدیمی است.

نرم افزار Phone Clone هواوی دانلود

2. با استفاده از کادر اسکنر QR Code در نرم‌افزار Phone Clone روی گوشی قدیمی، QR Code نشان داده شده در نرم‌افزار Phone Clone بر روی گوشی جدید را اسکن کنید تا دو دستگاه به یکدیگر متصل شوند.

استفاده از نرم افزار Phone Clone هواوی

3. پس از اتصال دو گوشی، از لیست نشان داده شده بر روی گوشی قدیمی مواردی که قصد انتقال آنها را به گوشی جدید دارید، انتخاب کنید و سپس گزینه ارسال اطلاعات (Send Data) را لمس کنید.

دانلود نرم افزار Phone Clone هواوی اپ استور

دقت کنید تا پایان ارسال و نمایش عبارت پایان انتقال (Transfer Complete) از برنامه خارج نشوید یا آن را نبندید.

انتقال اطلاعات از گوشی اپل به گوشی هواوی جدید:

1. نرم‌افزار Phone Clone را در هر دو گوشی اپل و هواوی اجرا کنید و سپس در گوشی اپل گزینه «این تلفن قدیمی است» و در گوشی هواوی گزینه تلفن جدید را انتخاب کنید.

راهنما نرم افزار Phone Clone هواوی

2. با استفاده از کادر اسکنر QR Code در نرم‌افزار Phone Clone روی گوشی قدیمی، QR Code نشان داده شده در نرم‌افزار Phone Clone بر روی گوشی جدید را اسکن کنید تا دو دستگاه به یکدیگر متصل شوند.

برنامه phone clone چیست

3. پس از اتصال دو گوشی، از لیست نشان داده شده بر روی گوشی قدیمی مواردی که قصد انتقال آنها را به گوشی جدید دارید، انتخاب کنید و سپس گزینه ارسال اطلاعات (Send Data) را لمس کنید.نصب برنامه phone clone

دقت کنید تا پایان ارسال و نمایش عبارت پایان انتقال (Transfer Complete) از برنامه خارج نشوید یا آن را نبندید.

نرم‌افزار Phone Clone هواوی را از کجا دانلود کنیم؟

در پایان، لینک نصب برنامه Phone Clone در سه فروشگاه نرم‌افزاری AppGallery هواوی، پلی استور گوکل و اپ استور اپل ارائه می‌گردد تا به راحتی بتوانید نرم‌افزار اختصاصی هواوی را در گوشی‌های موبایل خود دانلود و نصب کنید.

لینک Phone Clone در اپ‌گالری هواوی (مخصوص گوشی‌های هواوی)

لینک Phone Clone  در پلی استور گوگل (مخصوص گوشی‌های اندرویدی)

لینک نرم‌افزار Phone Clone در اپ استور اپل

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!