هواوی همچنان پرفروش‌ترین برند لوازم پوشیدنی در چین است اخبار

هواوی همچنان پرفروش‌ترین برند لوازم پوشیدنی در چین است

موسسه پژوهشی IDC که به پایش و تحلیل بازار می‌پردازد، گزارش فصل چهارم سال 2020 از بازار لوازم پوشیدنی چین را منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد هواوی موفق به فروش 6.76 میلیون دستگاه لوازم پوشیدنی هوشمند شده و با افزایش 9.4 درصدی سهم خود از بازار چین نسبت به سال 2019، حالا 22.3 درصد بازار چین را در اختیار دارد و پرفروش ترین برند گجت های پوشیدنی در این کشور است.

اطلاعات گردآوری شده توسط IDC نشان می‌دهد محصولات هواوی از جمله FreeBuds Pro و ساعت‌های هوشمند این کمپانی همچون مدل Watch GT 2 Pro در دستیابی به عنوان پرفروش ترین برند گجت های پوشیدنی، عامل اصلی بوده‌اند.

در فصل چهارم سال 2020 هوآوی توانسته از نظر حجم فروش و سهم از بازار رتبه نخست بازار لوازم پوشیدنی هوشمند چین را برای چهارمین بار در یک سال از آن خود کند. پیش از این نیز هوآوی موفق شده بود رتبه نخست بازار لوازم پوشیدنی هوشمند چین را برای چهار فصل متوالی از آن خود کند که استقبال بالا از محصولات این برند را نشان می‌دهد.

در حالی در سال 2020 شاهد چنین موفقیت عظیمی از سوی هواوی هستیم که این کمپانی در سال 2014 میلادی اولین نسخه از اپلیکیشن Huawei Wearable را معرفی کرد و پس از آن ساعت‌های هوشمند سری Watch GT به بازار عرضه شد.

از آن زمان تاکنون هواوی چندین فناوری جدید از جمله Huawei TruSeen ، سنجش و پایش اشباع اکسیژن خون، مدیریت چرخه عادت ماهانه بانوان و در تازه‌ترین آنها نوار قلب (ECG) را به ساعت‌های هوشمند خود آورده است.

همچنین این کمپانی چندین آزمایشگاه پژوهشی در چین احداث کرده است که به تحقیق و توسعه تخصصی در حوزه فناوری‌های مرتبط با لوازم پوشیدنی و ارائه راهکارهای نوین می‌پردازند.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد ساعت‌های هوشمند سری Huawei Watch GT در موفقیت هواوی نقش اصلی را ایفا کرده‌اند. هم اکنون این سری دارای محصولات پرچم‌دار با ویژگی‌هایی نظیر دوام دو هفته‌ای باتری، سنجش اشباع اکسیژن خون و پایش 24 ساعته ضربان قلب است.

Watch GT 2 Pro به عنوان پرفروش ترین برند گجت های پوشیدنی، دارای قابلیت ECG نیز بوده و اولین ساعت هوشمند بازار چین است که موفق به کسب گواهی ضبط نوار قلب از نهادهای پزشکی و نظارتی چین شده است. این ویژگی و وجود گواهی معتبر باعث شده Watch GT 2 Pro به انتخاب بسیاری از آنهایی تبدیل شود که به پایش سلامت قلب خود نیاز دارند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!