اولین ربات آموزشی هواوی با نام Huawei Assistant Wizard معرفی شد اخبار

اولین ربات آموزشی هواوی با نام Huawei Assistant Wizard معرفی شد

در خلال رویداد «راهکار خانه‌ی کاملاً ‌هوشمند» از اولین ربات آموزشی هواوی به نام Huawei Assistant Wizard رونمایی شد. این ربات هوشمند هوآوی قادر است در کنار کمک کردن به آموزش کودکان در عصر جدید، یک همراه خوب و مفید برای آنها باشند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ربات هوشمند Huawei Assistant Wizard با توجه به نیاز خانواده‌ها برای ارائه آموزش باکیفیت به کودکان طراحی شده است. همچنین این ربات به عنوان یک دوست صمیمی برای کودکان عمل می‌کند و از تعامل طبیعی بر پایه هوش مصنوعی و فناوری‌های مبتنی بر یادگیری ماشین برای سرگرم کردن کودکان و هم‌بازی شدن با آنها استفاده می‌کند.

ربات هوشمند Huawei Assistant Wizard ظاهری جذاب و دوست داشتنی دارد و یک هم‌بازی هوشمند برای کودکان است تا افزون بر سرگرم کردن آنها، به فراگیری دانش و رشد فرزندان نیز کمک کند.

اطلاعات موجود نشان می‌دهد احتمالاً هواوی از یک پردازنده اختصاصی Kirin در ترکیب با یک پردازنده هوش مصنوعی Ascend AI با قدرت محاسباتی تا 17 ترا عملیات در ثانیه (TOPS) در ربات هوشمند Huawei Assistant Wizard استفاده کرده که قادر به پاسخ‌دهی به تمامی کنجکاوی‌ها و نیازهای کودکان است.

همچنین ربات آموزشی هواوی Huawei Assistant Wizard دارای سیستم بیان احساسات با سه صفحه OLED است و می‌تواند بیش از 2000 حالت چهره مختلف را نمایش بدهد. در ساخت ربات Huawei Assistant Wizard از دوربین دوتایی 16 مگاپیکسلی با توانایی تشخیص چهره، حرکات، احساسات، لوازم خانه و نظیر آنها استفاده شده است.

ویژگی جالب دیگر ربات هوشمند Huawei Assistant Wizard برخورداری از 5 میکروفن در جهت‌های مختلف است و می‌تواند مکان کودک شما را بر اساس صدا پیدا کند. همچنین ربات هوشمند آموزشی هوآوی قادر به تشخیص صدای سایر اعضای خانواده حتی در محیط‌های شلوغ و پر ازدحام است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!