دستبند هوشمند پرفروش HUAWEI Band 6 به بازار ایران آمد مقاله و آموزش

دستبند هوشمند پرفروش HUAWEI Band 6 به بازار ایران آمد

دستبند هوشمند HUAWEI Band 6 به عنوان یکی از پرفروش‌ترین دستبندهای هوشمند دنیا، بالاخره در بازار ایران هم موجود شد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های بند 6 هوآوی می‌پردازیم و به شما می گوییم چرا این دستبند هوشمند مورد پسند همگان قرار می‌گرفته است.

بند 6 هوآوی به عنوان یک دستبند هوشمند کامل، قادر به پایش تمامی پارامترها است و به راحتی فعالیت بدنی، ضربان قلب، خواب، میزان استرس و میزان اشباع خون شما را پایش می‌کند.

یکی از مزایای بند 6 هواوی نسبت به محصولات حتی گران قیمت‌تر، پشتیبانی از 96 نوع فعالیت بدنی مختلف است. این محصول مزایای برجسته دیگری چون طراحی زیبا و جوان‌پسند، باتری با دوام طولانی، کیفیت ساخت بالا و برخی از قابلیت‌های موجود در ساعت‌های هوشمند هم دارد.

طراحی به سبک ساعت‌های هوشمند

به گواه نظر کارشناسان ده‌ها وب سایت معتبر، دستبند هوشمند HUAWEI Band 6 یکی از زیباترین دستبندهای هوشمند موجود است. این محصول برخلاف دستبندهای دیگر با طراحی کشیده یا کوچک، از طراحی مستطیلی شبیه به ساعت‌های هوشمند بهره می‌برد که موجب کارآمدی و زیبایی بیشتر آن شده است.

بند 6 هواوی با بندهای سیلیکونی ضد UV بسیار مرغوب و بادام در رنگ‌های مختلف برای هر سلیقه‌ای در دسترس است. این بندها ضد حساسیت هستند و حتی نور خورشید باعث تغییر رنگ آنها نمی‌شود.

صفحه نمایشی که مشابه ندارد

صفحه نمایش کوچک و کشیده یا TFT دستبندهای هوشمند را فراموش کنید، دستبند هوشمند HUAWEI Band 6 دارای صفحه نمایش بزرگ 1.47 اینچی AMOLED است که از حالت Always on display هم پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش بسیار باکیفیت است و حتی در زیر نور خورشید هم خوانایی بالایی دارد.

صفحه نمایش Huawei Band 6 در بین دستبندهای هوشمند کلاس قیمتی خود بی نظیر است و حتی با صرف بودجه بیشتر هم نمی‌توانید نظیر آن را به دست بیاورید. این صفحه نمایش زیبا در ترکیب با طراحی شکیل Huawei Band 6 به خلق یک ظاهر جذاب و بسیار شیک انجامیده است که بستن آن بر روی مچ خود احساس خوبی پیدا می‌کنید.

همچنین Huawei Band 6 فیس واچ‌های متعدد و بسیار زیبا است و می‌توانید دستبند هوشمندتان را با حس و حالتان ست کنید.

کامل‌ترین قابلیت‌ها برای تندرستی

دستبند هوشمند HUAWEI Band 6 برای آنهایی که به ورزش و تناسب اندام یا حتی سلامتی خود اهمیت می‌دهند، یک انتخاب بی نظیر و بدون هرگونه مشابه است. این دستبند قادر به پایش تمام فعالیت‌های بدنی کاربر است و با الگوریتم‌ها و نرم افزار پرقدرتی که دارد، اطلاعات جامع و کاربردی در اختیار کاربر می‌گذارد.

در حالی که دستبندهای مشابه از تعداد بسیار محدودی فعالیت بدنی پشتیبانی می‌کنند، Huawei Band 6 دارای 96 حالت فعالیت بدنی است. این محصول از فناوری پیشرفته TruSport برای ثبت و پایش فعالیت‌های ورزشی و بدنی بهره می‌برد که در وجود طیف کاملی از حسگرها؛ بسیار دقیق عمل می‌کند.

Huawei Band 6 با داشتن حسگرهای متنوع، قادر به پایش خواب، میزان اشباع اکسیژن خون، ضربان قلب و حتی میزان استرس شما است و هیچ چیز کم ندارد. با Band 6 هوآوی می‌توان حرفه‌ای تر ورزش کرد، آسان‌تر به تناسب اندام دست پیدا کرد و بهتر از همیشه مراقب سلامتی خود بود.

دوام باتری دو هفته‌ای

ساعات‌ها منتظر ماندن برای شارژ شدن باتری و خاموشی ناگهانی را فراموش کنید؛ باتری Band 6 هوآوی با تنها یک‌بار شارژ تا دو هفته متوالی شما را همراهی می‌کند و هرگز چیزی را از دست نمی‌دهید. این محصول با داشتن کانکتور شارژ آهن ربایی به راحتی شارژ می‌شود و همه چیز سریع و آسان است.

Band 6 هوآوی از نظر دوام باتری جزء بهترین‌های بازار است و البته یکی از دلایل موفقیت آن محسوب می‌شود. این محصول از چیپست بسیار سریع و کم مصرف طراحی شده توسط خود هوآوی بهره می‌برد.

اگر به داشتن یک دستبند هوشمند مُدرن و کارآمد با صفحه نمایش AMOLED، دوام باتری طولانی، حسگرهای کامل و قابلیت‌های نرم افزاری پیشرفته فکر می‌کنید که گران هم نباشد؛ انتخابی بهتر و خوش قیمت تر از Huawei Band 6 وجود ندارد. دستبند هوشمند Huawei Band 6 در بازار ایران هم موجود شده و در دسترس علاقه‌مندان است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!