ترفند رفع مشکل دانلود واچ فیس در ساعت های هوشمند هواوی با HUAWEI Health مقاله و آموزش

ترفند رفع مشکل دانلود واچ فیس در ساعت های هوشمند هواوی با HUAWEI Health

بی‌شک یکی از امکانات خوب که این روزها تکنولوژی با خود برای ما به همراه آورده است، واچ فیس برای ساعت هوشمند هواوی است. تعداد واچ فیس هواوی GT2 و Watch Fit تعداد به صورت پیش‌فرض در دسترس کاربر قرار دارند به عدد 12 می‌رسد و جدای از آن، شش واچ فیس نیز برای قرارگیری روی صفحه‌ی همیشه‌روشن (AOD) این ساعت های هوشمند در نظر گرفته شده است.

اما اگر از خود پرسیده اید واچ فیس چیست؟ و یا چرا واچ فیس ها محبوب هستند در ادامه توضیح مختصری درباره آن خواهیم داد.

واچ فیس چیست؟

واچ فیس ها همان صفحه های اصلی ساعت هوشمند هستند. صفحه اصلی اسمارت واچ می تواند قالب ها و رنگ های مختلفی را نشان دهند که در واقع به آن واچ فیس گفته می شود. معمولا سیستم عامل های اندروید، IOS و این روزها سیستم عامل هارمونی در ساعت های هواوی امکان تغییر واچ فیس را به شما می دهد. با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید واچ فیس مورد نظر خود را تغییر دهید.

کاربران ساعت های هوشمند هواوی می دانند که واچ فیس هواوی، در این ساعت ها از تنوع خوبی برخوردار است، اما با این وجود شاید نیاز به شخصی‌سازی بیشتر و استفاده از واچ‌ فیس‌های متنوع، پس از مدتی کار با اسمارت واچ های هواوی احساس شود که لازمه‌ی آن نصب واچ فیس‌های جدید بر روی ساعت است.

جهت نصب واچ فیس برای ساعت هوشمند هوآوی، نیاز است تا ابتدا برنامه‌ی «HUAWEI Health» را از طریق فروشگاه‌های اپ‌گالری، پلی‌استور یا اپ‌استور بر روی گوشی خود نصب کنید.

 واچ فیس برای ساعت هوشمند هواوی / واچ فیس هواوی gt2

در مرحله یعدی دانلود واچ فیس برای ساعت هوشمند هواوی، حال باید پس از ورود به محیط برنامه‌ی Health، از طریق اتصال بلوتوث، فرایند جفت‌سازی گوشی هوشمند و واچ فیت صورت پذیرد. با اتصال واچ فیت به گوشی همراه و ورود به محیط کاربری ساعت Watch Fit در برنامه‌ی Health، می‌توان گزینه‌های متعدد و متنوع شخصی‌سازی این اسمارت‌واچ را شاهد بود.

امکانات واچ فیس برای ساعت هوشمند هواوی

متأسفانه باید گفت بخش شخصی‌سازی واچ فیس برای ساعت هوشمند هواوی در برنامه‌ی Health، برای کشور ایران در دسترس قرار ندارد. از این رو، روشی کوتاه و آسان برای دستیابی به واچ فیس‌های بیشتر و متنوع ساعت هوشمند هواوی واچ فیت را برای شما آماده کرده‌ایم.

آموزش رفع مشکل دسترسی به واچ فیس‌های هواوی در برنامه Health

برای رفع این مشکل و دسترسی به گالری کامل واچ فیس‌ها در یک گوشی اندرویدی، لازم است تا همانند تصاویر با رجوع به بخش تنظیمات برنامه‌ها در گوشی و انتخاب اپلیکیشن Health از لیست موجود، تمامی دیتا و کَش برنامه‌ی Huawei Health را حذف کنیم.

نصب واچ فیس برای ساعت هوشمند هواوی

پس از آن با فعال کردن ابزار تغییر آی‌پی (VPN) و اجرای مجدد برنامه‌ی Health، شاهد درخواست برای ورود با Huawei ID و انتخاب منطقه‌ی زمانی خواهیم بود. با انتخاب کشوری به غیر از ایران (مثلاً یک کشور اروپایی نظیر انگلستان) و طی کردن مراحل جفت‌سازی گوشی و واچ فیت، این بار شاهد اضافه شدن گالری واچ فیس برای ساعت هوشمند هواوی در منوی تنظیمات Watch Fit هستیم.

فعال سازی واچ فیس برای ساعت هوشمند هواوی

با ورود به بخش گالری واچ فیس برای ساعت هوشمند هوآوی، شاهد لیست بلند بالایی از تِم‌های متفاوت هستیم که اگرچه بخش عمده‌ای از آن‌ها تنها با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای قابل استفاده خواهند بود، اما در این بین همچنان می‌توان موارد بسیاری را به رایگان انتخاب و استفاده کرد.

آموزش واچ فیس برای ساعت هوشمند هواوی

اکنون مراحل کار به اتمام رسیده و با انتخاب هر یک از واچ فیس‌های بارگیری شده به‌طور خودکار، واچ فیس مورد نظر روی نمایشگر ساعت هوشمند هواوی واچ شما به تصویر کشیده خواهد شد.

دیدگاه‌ کاربران (2)

  1. من همه این کارهارو انجام دادم اما بازم نشد

  2. قبل این کارا اول گوشی رو حالت هواپیما بزارید و بعد فیلتر شکن رو روشن کنید و بعد کارهایی ک بالا گفته شده رو انجام بدید درست میشه

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!