خلاصه بررسی دستبند هواوی Band 6 توسط رسانه‌های معتبر جهان در رسانه

خلاصه بررسی دستبند هواوی Band 6 توسط رسانه‌های معتبر جهان

هواوی بند 6 در ظاهر تا حدودی نزدیک به ساعت‌های هوشمند بوده ولی از نظر امکانات یک دستبند سلامتی و ورزشی به حساب آمده که این امر توجه رسانه‌های حوزه فناوری را به خود جلب کرده است. در ادامه سعی شده خلاصه‌ای از بررسی دستبند هواوی Band 6 توسط رسانه‌های معتبر جهانی مرور شود.

بررسی دستبند هوآوی Band 6 از دیدگاه وبسایت Techradar

رسانه Techradar در ابتدا به نمایشگر با کیفیت نمایشگر AMOLED این ساعت و شارژدهی بالای باتری هواوی بند 6 اشاره دارد. همچنین سیستم‌عامل روان و رابط کاربری ساده این دستبند هوشمند هم از دید نگارنده این مقاله پنهان نمانده است. قابلیت‌هایی مانند ردیابی سلامت و انواع و اقسام سنسورهای اندازه‌گیری شاخص‌های سلامتی کاربران در ترکیب با برنامه Huawei Health، هواوی بند 6 به یک ابزار همه‌کاره همراه برای طرفداران این محصول تبدیل کرده است.

بنابر عقیده این وب‌سایت، دستبند جدید هواوی محصولی مناسب برای علاقه‌مندان به انجام تمرینات ورزشی بوده و در عین حال هم قیمت آن  بسیار مناسب ارزیابی شده که با اندازه‌گیری شاخص‌ها، سلامتی کاربران را ردیابی می‌کند. پس از اتمام تمرینات هم با کمک برنامه Huawei Health می‌توان نتایج را مورد تحلیل و بررسی قرار داد. همچنین عملکرد قابلیت ردیاب خواب این دستبند هوشمند هم عالی ارزیابی شده است.

بدنه پلاستیکی در کنار بندهای رنگارنگ، جذابیت دوچندانی را برای این دستبند به ارمغان آورده است. جنس بدنه این ساعت به گونه‌ای است که گرد و غبار و عرق را به خود جذب نمی‌کند. مضاف بر این، ساعت مورد اشاره در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و تا 50 متر زیر آب دوام می‌آورد.

نگارنده در انتهای بررسی خود این دستنبد را مناسب کاربرانی دانسته که به دنبال یک محصول ارزان‌قیمت بسیار سبک هستند که باتری آن دیر به دیر تمام شود.

بررسی دستبند هوآوی Band 6

بررسی دستبند هواوی Band 6 از دیدگاه وبسایت Makeuseof

این وبسایت در ابتدای کار بررسی دستبند هواوی Band 6، این دستگاه را محصولی با ظاهری عالی و قیمت مناسب معرفی کرده که جنس بدنه آن را متناسب با انجام حرکات ورزشی طراحی شده است. اما مهمترین ویژگی دستبند مورد اشاره از نظر نویسنده نمایشگر 1.47 اینچی امولد آن با وضوح 194 در 368 پیکسل بوده که تصاویر با کیفیت و شفافی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در ادامه این بررسی آمده که عمر باتری دستبند در استفاده روزمره تا حدود 2 هفته دوام می‌آورد که بسیار شگفت‌انگیز توصیف شده است. همچنین شارژر این ساعت می‌تواند تا یک ساعت باتری این دستبند را به طور کامل شارژ کند. علاوه بر این نگارنده مطلب گفته که اگر کاربران دستگاهی می‌خواهند که ضربان قلبشان را بدون مصرف آنچنانی باتری به طور مداوم کنترل کند باید انتخاب آنها هواوی بند 6 باشد.

ویژگی مثبت دیگر این دستبند قابلیت اندازه‌گیری دائمی میزان اکسیژن خون و ضربان قلب با بهره‌گیری از سنسور SpO2 ذکر شده است.

در انتها هم نویسنده دستنبد هواوی بند 6 را یک محصول عالی برای کارهایی مانند اندازه گیری ضربان قلب، ردیابی خواب و تناسب اندام دانسته که جدیدترین قابلیت‌های متداول در ساعت‌های هوشمند را برای کاربران خود به ارمغان آورده و در عین حال با قیمتی کاملا مناسب عرضه می‌شود.

دستبند هواوی Band 6 از دیدگاه وبسایت Androidauthority

وبسایت Androidauthority در ابتدای گزارش خود قابلیت‌های فیتنس و تمرینات ورزشی را مورد اشاره قرار داده و ویژگی‌های مغفول دیگری مانند امکان کنترل برنامه‌های پخش مدیا و عکاسی توسط این مچ‌بند را زیر ذره‌بین برده است. پس از آن نویسنده مطلب بر روی نمایشگر امولد این دستگاه دست گذاشته و اندازه بزرگ آن در کنار کیفیت بالا و میزان روشنایی مناسب نمایشگر را مورد تحسین و تمجید قرار داده است. همچنین روان بودن و سرعت بالای سیستم‌عامل این محصول هم از دید نگارنده پنهان نمانده و دوام بالای باتری هواوی بند 6 هم شایسته تقدیر قرار گرفته است.

بررسی دستبند هواوی Band 6 نشان داد که این دستبند هوشمند قادر به پشتیبانی از 96 حرکت ورزشی بوده که 11 حرکت آن حرفه‌ای تلقی می‌شود که در حین انجام این حرکات، الگوریتم‌هایی دقیق و قوی با کمک سنسورهای مختلف به آنالیز دقیق وضعیت سلامتی افراد می‌پردازد. همچنین ردیاب خواب این ساعت می‌تواند مدت زمان خواب و شاخص‌های مربوط به آن را با دقت بالایی کنترل کرده و با کمک برنامه Huawei Health به تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته و نتایج جالبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

ویژگی مثبت بعدی هم سنسور SpO2 است که با کمترین مصرف انرژی، هر نیم ساعت میزان اکسیژن خون را اندازه گیری کرده و اطلاعات مرتبط با آن را ذخیره می‌کند.

بررسی دستبند هواوی Band 6 از نظر وبسایت Wareable

وب سایت wareable در ابتدا به طراحی بزرگ و جسورانه این مچ‌بند اشاره کرده و گفته که هواوی با معرفی این محصول قصد دارد فاصله میان ردیاب‌های تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند را کم رنگ کند. پس از آن نوبت به نمایشگر این محصول رسیده که مورد تعریف و تمجید قرار بگیرد و در ادامه هم به قابلیت‌های نرم‌افزاری و سنسورهای این گجت پوشیدنی پرداخته شده است. البته در عین حال قیمت ارزان هواوی بند 6 توجه نگارنده مطلب را به خود جلب کرده است.

بدنه پلیمری این ساعت در ترکیب با بندهای سیلیکونی با رنگ‌های مختلف، ضخامت کم این دستبند هوشمند و حاشیه‌های کم نمایشگر هم مواردی هستند که به عنوان ویژگی‌های مثبت این محصول ذکر شده است.

سپس به ویژگی‌های برنامه Huawei Health پرداخته شده و عملکرد قابلیت‌هایی مانند ردیابی خواب و دقت سنسورهای آن به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین در بررسی دستبند هوآوی بند 6، قابلیت اتصال به سایر سیستم‌عامل‌ها مانند اندروید و iOS هم یکی از ویژگی‌هایی است که از دید نگارنده مغفول ماندهو در آخر هم به شارژدهی زیاد باتری این مچ‌بند نسبت به سایر محصولات مشابه اشاره شده است.

جمع بندی

هواوی بند 6 یکی از کامل‌ترین مچ‌بندهای هوشمند بازار به‌حساب می‌آید که از نظر امکانات و قابلیت‌ها، حتی از برخی ساعت‌های هوشمند هم کامل‌تر است. امکان سنجش سطح اکسیژن خون SpO2، قابلیت فوق‌العاده کاربردی و مفیدی محسوب می‌شود که در کمتر گجتی دیده می‌شود. نمایشگر بزرگ و باکیفیت، بدنه‌ای ضد آب، قابلیت رصد 24 ساعته ضربان قلب و سطح استرس، پایش خواب و شارژدهی زیاد از مواردی محسوب می‌شود که بند 6 هواوی را به یکی از کامل‌ترین مچ‌بندهای هوشمند تبدیل می‌کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!