خلاصه‌‌ای از بررسی ایرباد هواوی FreeBuds Pro از دیدگاه سایت معتبر TechRadar در رسانه

خلاصه‌‌ای از بررسی ایرباد هواوی FreeBuds Pro از دیدگاه سایت معتبر TechRadar

رسانه TechRadar به بررسی هندزفری فری بادز پرو (Huawei FreeBuds Pro) پرداخته است و می‌گوید عملکرد آن در حذف نویز محیط عالی است. این رسانه با تمجید از طراحی ایرباد هواوی فری بادز پرو، نقاط قوت متعددی را برای آن برشمرده است.

این رسانه می‌گوید در انتخاب یک جفت ایرباد بیسیم دو ویژگی مکالمه بیسیم باکیفیت و حذف نویز با اهمیت است که فری بادز پرو در هر دو زمینه عملکرد عالی دارد. هندزفری FreeBuds Pro از قابلیت Active noise cancellation – ANC برای ارائه تجربه‌ای بی نقص از مکالمه صوتی بهره می‌برد و قادر به حذف نویز محیط است.

فری بادز پرو ظاهر بسیار زیبایی هم دارد و دارای رنگ‌های متالیک با طراحی چشم نواز و راحتی بالا است. این محصول از یک جفت آنتن بلوتوث برای ارتباط بیسیم پایدار و قوی بهره می‌برد و قادر به ضبط صدای باکیفیت نیز هست. این رسانه می‌گوید بلندی صدای هواوی فری بادز پرو بسیار خوب است و با افزایش بلندی صدا دچار افت کیفیت نمی‌شود.

رسانه TechRadar می‌نویسد FreeBuds Pro بالاترین کیفیت مکالمه را در بین همه محصولات بررسی شده توسط آنها داشته و از توانایی بالایی در حذف نویز برخوردار است. به گفته این رسانه FreeBuds Pro ترکیبی از مکالمه صوتی باکیفیت، حذف نویز قوی و قابلیت‌های نوآورانه است. با قابلیت‌های نوآورانه این باد هوشمند دیگر کمتر نیاز پیدا می‌کنید سراغ گوشی خود بروید. همچنین فری بادز پرو در پخش موسیقی و تماشای فیلم هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

هوآوی فری بادز پرو، یک هدفون بیسیم راحت نیز هست و با دارا بودن بخش سیلیکونی نرم، به خوبی در گوش کاربر جای می‌گیرد و حس راحتی را فراهم می‌کند. در جعبه ایرباد هواوی فری بادز پرو  یک کابل USB-C برای شارژ کردن آن قرار دارد. البته باکس شارژ فری بادز پرو از شارژ بیسیم Qi هم پشتیبانی می‌کند.

فری بادز پرو / freebuds pro

هواوی freebuds pro را می‌توان در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای خریداری کرد که رنگ نقره‌ای آن منحصر به فرد و بسیار زیبا است. این بادها با دارا بودن حسگر لمسی قادر به انجام طیف وسیعی از کنترل‌های مختلف بدون مراجعه به گوشی کاربر هستند.

ایرباد هواوی فری بادز پرو دارای درایور بزرگ 11 میلی متری است که کیفیت صدای بالایی را به ارمغان آورده است. درایورهای بزرگ در ترکیب با فناوری ANC، تجربه صوتی بی نظیری را خلق می‌کنند. بر روی این محصول سه میکروفن وجود دارد که قادر به دریافت صدا با کیفیت بالا و حذف نویز محیط هستند.

به گفته هواوی باتری FreeBuds Pro تا 30 ساعت دوام می‌آورد. خوشبختانه هوآوی freebuds pro بسیار سریع شارژ می‌شود و 0 تا 100 آن تنها 23 دقیقه زمان می‌برد.

در پایان رسانه TechRadar می‌گوید اگر خواهان یک جفت باد بیسیم باکیفیت برای مکالمه هستید، ایرباد هواوی فری بادز پرو یک انتخاب بی نظیر است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!