آمار جذاب سیستم عامل هواوی؛ نصب روی 10 میلیون دستگاه تنها در طول یک هفته اخبار

آمار جذاب سیستم عامل هواوی؛ نصب روی 10 میلیون دستگاه تنها در طول یک هفته

سرانجام هواوی از سیستم‌عامل هارمونی 2.0 در رونمایی کرد. نسخه پایدار این سیستم‌عامل برای اولین بار برای نصب بر روی دستگاه‌های هوشمند هواوی از جمله گوشی‌های هوشمند عرضه شد. براساس آمار منتشر شده به نظر می‌آید این سیستم‌عامل با استقبال بسیار خوب کاربران روبه‌رو شده است.

هواوی با تلاش مداوم و عرضه سیستم‌عامل هارمونی سعی ایجاد تحولی بزرگ در زمینه سیستم‌عامل‌ گوشی‌های هوشمند و شکستن دوقطبی اندروید و  iOS دارد که با معرفی نسخه دوم هارمونی وارد فاز عملیاتی گردید

سیستم‌عامل‌ اختصاصی هارمونی برای اتصال یکپارچه دستگاه‌های هوشمند در اکوسیستم هواوی بوده که با عرضه انبوهی از امکانات و قابلیت‌های جدید زمینه‌ساز ایجاد یک تحول بنیادین در دنیای وسایل هوشمند شده است. این سیستم‌عامل‌ با میزان بالای سازگاری خود از برنامه‌های اندرویدی هم پشتیبانی کرده و کاربران پس از کار با آن هیچ‌گونه کمبودی را حس نخواهند کرد.

 

آمار هیجان‌انگیز از استقبال کاربران

این سیستم‌عامل‌ پس از معرفی توسط هواوی با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شده به‌طوری‌که در بازه زمانی یک هفته 10 میلیون دستگاه به سیستم‌عامل‌ هارمونی مجهز شده‌اند کارمندان هواوی به پاس این موفقیت تصویری از یک کیک مزین به سیستم‌عامل‌ هارمونی در کنار دستگاه‌های هوشمند را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند.

آمار نصب سیستم عامل هواوی

هواوی اعلام کرده استقبال بسیار خوبی از این سیستم‌عامل‌ صورت گرفته و به تعداد 10 میلیون نصب رسیده که منتقدان در خوشبینانه ترین حالت هم انتظار این حجم از استقبال را نداشتند.

همچنین برنامه هواوی برای پایان سال 2021 میلادی نصب سیستم‌عامل‌ هارمونی بر روی 300 میلیون دستگاه هوشمند است. ناگفته نماند هم‌اکنون چیزی حدود 200 میلیون گوشی هوشمند هواوی در سراسر جهان فعال هستند.

هدف هارمونی تنها دستگاه‌های هواوی نیست

سیستم‌عامل‌ هارمونی فقط مختص به محصولات هواوی نبوده و این شرکت قصد با همکاری گسترده‌ با سایر شرکت‌ها چیزی حدود 100 میلیون دستگاه هوشمند دیگر را به هارمونی مجهز کند اتفاقی که در صورت وقوع آن موجب تثبیت جایگاه این OS در دنیای نرم‌افزار شده و جایگاه هواوی را بهبود دهد.

آمار نصب سیستم عامل هوآوی

علاوه بر این یکی از مدیران ارشد به نام «وانگ چنگدو» که در بخش نرم‌افزاری هواوی مشغول به فعالیت است اعلام کرده هدف هواوی تجهیز چیزی حدود 360 میلیون دستگاه هوشمند به سیستم‌عامل‌ هارمونی تا پایان سال جاری میلادی است.

همچینین وانگ چنگدو گفته که 2022 سال موفقیت هارمونی بوده و قصد این شرکت تجهیز 1.23 میلیارد دستگاه هوشمند به سیستم‌عامل HarmonyOS در سال آینده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!