شارژ 66 واتی گوشی هواوی nova 8i؛ پدیده بازار میان رده‌ها اخبار

شارژ 66 واتی گوشی هواوی nova 8i؛ پدیده بازار میان رده‌ها

اگر فکر می‌کنید همه سازندگان قابلیت‌های پیشرفته را تنها در گوشی‌های گران قیمت خود ارائه می‌کنند، بهتر است بدانید nova 8i هوآوی با شارژر دیواری فست شارژ 66 وات عرضه می‌شود که در بازار میان رده‌ها بی رقیب است.

nova 8i یکی از جدیدترین گوشی‌های سری نوآ هواوی است که از طراحی به شدت جوان پسند و دوربین باکیفیت بهره می‌برد. این گوشی در کنار قابلیت‌های خیره کننده چون صفحه نمایش بزرگ با حاشیه‌های بسیار باریک، دوربین چهارگانه پرقدرت و 8 گیگابایت حافظه رم، به فناوری شارژ 66 واتی سریع نیز مجهز است.

تا پیش از گوشی nova 8i خریداران برای داشتن شارژ بسیار سریع گزینه‌ای جز مدل‌های گران قیمت و پرچم‌دار نداشتند اما هوآوی قاعده بازی را تغییر داد و حالا با صرف هزینه بسیار کمتری می‌توان از یکی از پیشرفته‌ترین فناوری گوشی‌های رده بالا بهره‌مند شد. هواوی همراه با این گوشی شارژر بسیار سریع 66 واتی HUAWEI SuperCharge را با کابل مخصوص آن ارائه می‌کند که باعث برتری nova 8i در بین گوشی‌های میان رده بازار شده است.

در حقیقت نوآ 8i هوآوی تنها گوشی میان رده بازار با فناوری شارژ 66 واتی هواوی است و در هیچ گوشی دیگری چنین سرعت شارژ سرسام آوری یافت نمی‌شود. همچنین این گوشی از الگوریتم‌های پیشرفته و هوشمند مدیریت مصرف باتری بهره می‌برد که باعث می‌شود به راحتی یک روز تمام بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد.

در حالی همراه با گوشی مقرون به صرفه نوآ 8i شارژر 66 واتی ارائه می‌شود که خرید آن به طور جداگانه بیش از یک میلیون هزینه بر روی دست خریدار می‌گذارد که آن هم توسط اغلب گوشی‌های میان رده بازار پشتیبانی نمی‌شود.

شارژری برای همه شرایط

هواوی بدنه شارژر دیواری فست شارژ 66 وات را با توجه به استاندارد ضد حریق UL94 V-0 ساخته تا حرارت به صورت یکنواخت‌تری پخش شود. شارژر 66 واتی گوشی نوا 8 آی گواهی TÜV Rheinland را نیز کسب کرده و در مقابل مواردی چون اتصال کوتاه، اضافه جریان، میدان‌های الکترومغناطیسی و بسیاری از مخاطرات دیگر مقاوم است.
باید به این نکته نیز اشاره کنیم که هواوی از کابل 6A USB-C برای اتصال شارژر و گوشی استفاده می‌کند که با مواد دوستدار طبیعت ساخته شده و در انتقال داده نیز بسیار سریع عمل می‌کند.

شارژری همه کاره

شارژر دیواری فست شارژ 66 وات موجود در جعبه گوشی nova 8i به صورت کاملاً سبک و کوچک طراحی شده تا به راحتی در جیب لباس یا کیف شما جای بگیرد. هواوی در داخل این شارژر یک تراشه هوشمند گنجانده که می‌تواند توان خروجی را با توجه به دستگاه متصل شده به آن، تنظیم کرده و همچنین از گرم شدن بی‌رویه دستگاه در هنگام شارژ شدن جلوگیری نماید.

با توجه به توان بالای 66 واتی شارژر این گوشی حتی می‌توان از آن برای شارژ دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده کرد. برای مثال لپ‌تاپ‌های هواوی میت بوک که از استاندارد SuperCharge استفاده می‌کنند را می‌توان با شارژر این دستگاه شارژ کرد. جدای از آن با توجه به ولتاژ و جریان‌های 15 ولت/3 آمپر، 12 ولت/2 آمپر، 9 ولت/2 آمپر و 20 ولت/3.25 آمپر، می‌تواند محدوده وسیعی از دستگاه‌ها را نیز با توان مورد نظرشان شارژ کند.

جمع بندی

هواوی با ارائه شارژر دیواری فست شارژ 66 وات همراه با گوشی nova 8i، باعث شده به یک محصول بی رقیب در بازار میان رده‌ها تبدیل شود. این شارژر نه تنها بسیار سریع است، بلکه کاملاً ایمن و قابل اتکا است که با آن می‌توان با خیال آسوده از سرعت شارژ سرسام آور لذت برد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!