معرفی مودم روترهای سیم‌کارت‌خور هواوی در بازار ایران اخبار

معرفی مودم روترهای سیم‌کارت‌خور هواوی در بازار ایران

این روزها بالا رفتن سرعت اینترنت 4G  در کشور فرصت بی نظیری را در اختیار کاربران قرار داده تا از دست محدودیت‌های سرعت اینترنت رهایی یابند. مودم های سیم کارتی هواوی یا به عبارتی دیگر مودم‌های MBB می‌توانند نقش مهمی در این زمینه بازی کنند. در ادامه این مقاله دو مدل خاص از مودم هواوی را برای کاربری‌های مختلف حضورتان معرفی می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

بهره گیری از مودم 4G بستری را برای استفاده از حداکثر سرعت شبکه فراهم می‌کند و این یعنی این مودم‌ها جایگزین مناسبی برای گوشی‌های هوشمند به منظور اشتراک اینترنت 4G هستند.

برای اینکار محصولات مختلفی در بازار هستند که هرکدام امکانات و قابلیت‌های خود را دارند. در ادامه دو مدل از مودم های سیم کارت خور هواویB311-221  و  B612 را حضورتان معرفی کنیم.

مودم روتر 4G هواوی B311-221

مودم های سیم کارتی هواوی دارای یک درگاه LAN و یک پورت تلفن بوده که گزینه‌ای کاملا مناسب برای استفاده در مکان‌هایی مانند منازل و دفاتر هستند.

مودم هواوی B311-221 از هر سه شبکه 3G، 4G  و TDD-LTE  پشتیبانی کرده و این یعنی می‌‌توانید از این مودم در هر شرایطی و روی هر اپراتور تلفن همراه استفاده کنید.

روتر این مودم سرعت 150 مگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار داده و سرعت آپلود بر روی آن نیز به 50 مگابیت بر ثانیه می‌رسد. همچنین می‌توان اینترنت دریافتی از طریق سیم‌کارت را از طریق وای‌فای مودم به اشتراک گذاشت. مضاف بر آن استاندارد وای‌فای نوع n امکان اتصال هم‌زمان 32 دستگاه بی‌سیم را میسر کرده و در کنار آن ارتباط با سرعت یک گیگابیت از طریق پورت اترنت وجود دارد.

علاوه بر این کاربران می‌توانند با استفاده از پورت RJ11 با خطوط دیگر ارتباط صوتی برقرار کرده و با استفاده از نرم‌افزار HUAWEI HiLink به ارسال و دریافت پیامک بپردازند.

روترهای سیمکارت خور هواوی

مودم های سیم کارتی هواوی 4G مدل B612

اگر محل کار شما بزرگ‌تر بوده و تعداد کاربران آن بیشتر از حد معمول است پیشنهاد می‌شود از مودم‌های B612 هواوی استفاده کنید. این روترها بسیار شبیه B311-211 هواوی بوده ولی از سخت‌افزار قوی‌تری برخوردار هستند.

تراشه این روتر از نوع LTE ساخت شرکت HiSilicon بوده که این دستگاه را قادر می‌سازد از کلیه شبکه‌های ارتباطی 2G/3G/4G/4.5G/TD-LTE بدون هیچ محدودیتی پشتیبانی کرده و هم‌زمان از هر دو باند ارتباطیFDD-LTE  و TDD-LTE نیز بهره ببرد. این یعنی بدون خرید مودم می‌توانید شبکه ارتباطی خود را تغییر داده و از اینترنت با سرعتی بالا بهره ببرید.

همچنین ادعا شده حداکثر سرعت این مودم برابر 300 مگابیت بر ثانیه در قسمت دانلود و 50 مگابیت بر ثانیه در قسمت آپلود است. اگر هم آنتن‌دهی در منطقه شما ضعیف باشد شما می‌توانید از یک آنتن جانبی نوع SMA برای افزایش قدرت سیگنال شبکه خود بهره ببرید.

بهره‌گیری از فناوری 4×4 MIMO امکان استفاده هم‌زمان از چهار شبکه بی‌سیم وای‌فای را برای کاربران فراهم می‌کند که به صورت همزمان پاسخگوی نیاز 32 دستگاه بی‌سیم هستند.

همچنین قابلیت CA2 این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند دو شبکه وای‌فای را ادغام نموده و آن را به یک شبکه واحد با پهنای باند دو برابر تبدیل کنند. تا کاربران به راحتی از قابلیت‌های جدیدی مانند اشتراک گذاری فیلم و ویدیو و کارهایی که نیازمند پهنای باند بیشتر هستند بهره ببرند.

همچنین این مودم از فناوری‌های VoIP،VoLTE  و  CSVoice پشتیبانی کرده تا بتوان از طریق نرم‌افزار HUAWEI HiLink هواوی مودم را پیکربندی کرد. این قابلیت‌ها روتر مذکور را به یک گزینه ایده‌آل برای سازمان‌های کوچک و متوسط تبدیل کرده است.روترهای سیمکارتی هواوی

با استفاده از مودم های سیم کارتی هواوی علاوه بر استفاده از امکانات و قابلیت‌های گسترده آن، امکان تجربه یک اینترنت با کیفیت و پر سرعت را خواهید داشت.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!