افتخاری دیگر برای گوشی P50 Pro هواوی؛ کسب عنوان بهترین صفحه نمایش دنیا از موسسه DxOMark اخبار

افتخاری دیگر برای گوشی P50 Pro هواوی؛ کسب عنوان بهترین صفحه نمایش دنیا از موسسه DxOMark

چندی قبل گوشی جدید Huawei P50 Pro با کسب بالاترین امتیاز تاریخ از موسسه DxOMark؛ به عنوان بهترین گوشی دنیا برای عکاسی انتخاب شد و در صدر اخبار قرار گرفت. حالا گوشی P50 Pro هوآوی موفق شده رکورد امتیاز صفحه نمایش DxOMark را هم بشکند و بهترین صفحه نمایش دنیا در بین تمامی گوشی‌ها را دارا است.

گوشی پرچم‌دار و پرقدرت Huawei P50 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با وضوح تصویر 27001228 x پیکسل، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و حاشیه‌های بسیار نازک است.

اخیراً موسسه مشهور و معتبر DxOMark اقدام به بررسی و امتیازدهی به صفحه نمایش گوشی P50 Pro نموده که موفق به شکستن تمامی رکوردهای پیشین شده است. گوشی P50 هوآوی توانسته با کسب امتیاز 93، بالاتر از هر گوشی دیگری قرار بگیرد و حالا عنوان بهترین صفحه نمایش جهان هم جزء افتخارات جدیدترین گوشی هوآوی است.

بهترین صفحه نمایش جهان

P50 Pro با کسب امتیاز 93 از موسسه معتبر DxOMark توانسته بالاتر از گوشی‌های گران‌تر چون Galaxy S21 Ultra قرار بگیرد و این یک دست آورد بزرگ برای هوآوی محسوب می‌شود. این دست آورد بزرگ هواوی هنگامی بیشتر جلب توجه می‌کند که بدانید P50 Pro ارزان‌تر از پرچم‌دار سامسونگ است و کاربران می‌توانند با هزینه کمتر بهترین صفحه نمایش جهان و برترین دوربین دنیا را به دست بیاورند.

کارشناسان DxOMark پس از انجام بررسی‌های تخصصی بر روی صفحه نمایش DxOMark می گویند شدت روشنایی آن برای تماشای ویدئوهای HDR10 بسیار ایده آل است. همچنین این موسسه معتبر خوانایی صفحه نمایش گوشی P50 Pro در زیر نور آفتاب و نور کم را بسیار راضی کننده ارزیابی کرده است. دقت تاچ و سرعت پاسخ‌دهی صفحه نمایش P50 Pro هم بسیار مطلوب عنوان شده است. همچنین DxOMark می‌گوید نور زمینه گوشی P50 Pro هوآوی کاملاً بدون لرزش است و موجب خستگی چشم‌های کاربر نخواهد شد.

کلام آخر

به این ترتیب موسسه DxOMark نشان داده گوشی Huawei P50 Pro در کنار بهترین دوربین عکاسی دنیا، بهترین صفحه نمایش گوشی را هم در بین تمامی گوشی‌های دنیا دارا است و خریداران از بهترین کیفیت تصویر ممکن برخوردار می‌شوند. با این توصیف خریداران می‌توانند با صرفه هزینه کمتر نسبت به پرچم‌داران اپل یا سامسونگ، بهترین صفحه نمایش موبایل و برترین دوربین دنیا را به دست آورند.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!