هواوی گوشی Nova 8 SE 4G را با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی و قیمتی مناسب معرفی کرد اخبار

هواوی گوشی Nova 8 SE 4G را با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی و قیمتی مناسب معرفی کرد

هواوی به تازگی گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کرده که Nova 8 SE 4G نام دارد و چهارمین عضو خانواده سری گوشی‌های هوشمند Nova 8 SE محسوب می‌شود. گوشی Nova 8 SE 4G از مشخصات معقولی نسبت به رقبای خود برخوردار است و همان‌طور که از نامش پیداست از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می‌کند. در ادامه این مطلب به معرفی اسمارت فون جدید هواوی پرداخته شده است.

هواوی در سکوت کامل خبری از گوشی هوشمند جدید خود با نام Nova 8 SE 4G پرده برداشت. این اسمارت فون چهارمین محصول هواوی از خانواده Nova 8 SE محسوب می‌شود. علاوه بر این دو نسخه استاندارد و پریمیوم گوشی Nova 8 SE Youth در کنار گوشی Nova 8 SE 5G دیگر اعضای این خانواده را تشکیل می‌دهند. هواوی نوا 8 اس ای هم مانند برادر خود از تراشه قدرتمند Kirin 710A بهره می‌برد. این در حالی است که در گوشی Nova 8 SE 5G از محصولات مدیاتک و تراشه‌های Dimensity 720 و Dimensity 800U استفاده شده است.

مشخصات گوشی Nova 8 SE 4G

هواوی اعلام کرده که هواوی نوا 8 اس ای از یک نمایشگر 6.5 اینچی نوع OLED بهره می‌برد که وضوح آن برابر 1080 در 2400 پیکسل یا +FHD است. حاشیه‌های نمایشگر این گوشی بسیار ناچیز بوده و تراکم پیکسلی آن هم به 403 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. صفحه‌نمایش این گوشی از فضای رنگ DCI-P3 پشتیبانی کرده و توانایی نمایش رنگ‌های واقعی را دارد. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر این اسمارت فون جای گرفته است.

اما دوربین سلفی هواوی نوا 8 اس ای درون ناچ قطره‌ای نمایشگر گوشی تعبیه شده است. این دوربین به یک حسگر 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 مجهز شده است. بر روی پنل پشتی این گوشی هم شاهد آرایش مربعی شکل چهار سنسور دوربین هستیم. دوربین اصلی این اسمارت فون از یک حسگر 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 بهره می‌برد. علاوه بر این یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید در کنار دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق مجموعه دوربین‌های  را تشکیل می‌دهند.

در بخش پردازشی  گوشی هواوی نوا 8 اس ای علاوه بر تراشه Kirin 710A می‌توان به هشت گیگابایت حافظه رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی پیدا کرد. همچنین هواوی نوا 8 اس ای به سیستم عامل HarmonyOS 2 مجهز شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. ضخامت این اسمارت فون برابر 7.5 میلی‌متر بوده و وزن آن هم به 180 گرم می‌رسد.

مشخصات باتری گوشی هواوی نوا 8 اس ای

علاوه بر این یک باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی این اسمارت فون را بر عهده دارد و پشتیبانی از فناوری شارژ با توان خروجی 66 وات هم بلافاصله باتری این اسمارت فون را شارژ خواهد کرد. بهره‌گیری گوشی Nova 8 SE 4G از سیستم خنک سازی اختصاصی در کنار پشتیبانی از ارتباط 4G VoLTE دوگانه، ارتباط Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث نسخه 5.1، GPS و همچنین پورت USB-C از دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون محسوب می‌شود.

 هواوی اعلام کرده که گوشی Nova 8 SE 4G را در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای و آبی به بازار راهی بازار می‌کند. این گوشی هم اکنون با قیمت 328 دلار در کشور چین رونمایی شده و هنوز معلوم نیست که آیا شاهد عرضه این گوشی در دیگر کشورها هم خواهیم بود یا خیر؟

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!