خلاصه بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو توسط رسانه GSMArena در رسانه

خلاصه بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو توسط رسانه GSMArena

حدود یک ماه پیش بود که در مراسم اختصاصی رونمایی از نسخه دوم سیستم‌عامل هارمونی، ساعت‌های هوشمند جدید خود را نیز تحت عنوان Huawei Watch 3 و Huawei Watch 3 Pro معرفی کرد. در ادامه این مطلب به ارائه خلاصه‌ای از بررسی واچ 3 پرو هواوی توسط وب‌سایت مشهور GSMArena خواهیم پرداخت.

بررسی واچ 3 پرو از نظر طراحی و ساخت

بنا بر گفته نویسنده این بررسی، ساعت هوشمند واچ 3 پرو هواوی بدنه‌ای تیتانیومی با بندهایی به پهنای 22 میلی‌متر در اختیار دارد که علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب، کیفیت ساخت بالایی را نیز رقم زده‌اند.

بررسی واچ 3 پرو

نگارنده این بررسی، هواوی واچ 3 پرو را ساعت هوشمندی ویژه و لاکچری معرفی می‌کند. ساعتی که برخلاف دیگر نمونه‌های موجود در بازار، با وزن تنها 63 گرمی خود (بدون احتساب بندها) سنگینی خاصی روی مچ کاربر نمی‌اندازد.

بررسی ساعت هوشمند واچ 3 پرو از نظر قابلیت‌های نرم‌افزاری

طبق بررسی واچ 3 پرو در وبسایت GSMArena، بزرگ‌ترین تغییر به وجود آمده این ساعت هوشمند نسبت به نسل قبلی خود یعنی Watch GT 2 Pro، مجهز شدن به سیستم عامل جدید است. در حقیقت استفاده از HarmonyOS 2.0 در این نسل از ساعت‌های هوشمند هواوی، روحی تازه‌ به بسیاری از قابلیت‌های آن بخشیده است. همچنین به لطف ملحق شدن این ساعت هوشمند به اکوسیستم هارمونی، می‌توانید از دستیار صوتی Celia نیز در آن استفاده کنید.

علاوه بر آن، نویسنده بررسی اذعان دارد در بررسی واچ 3 پرو، شما می‌توانید جدای از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سلامت محور، برنامه‌های مورد نظر خود را به واسطه فروشگاه AppGallery روی ساعت نصب کنید. به لطف این بستر نرم‌افزاری قدرتمند، می‌توان برای اجرای بسیاری از برنامه‌ها، مستقل از اتصال به گوشی هوشمند، اقدام نمود.

نکته جالب دیگر قابلیت Drain در این ساعت است که به شما اجازه می‌دهد پس از تماس با حجم وسیع آب یا شنا کردن با ساعت، با ایجاد امواج صوتی دقیق با حجم کافی، مایعات را از حفره‌های بلندگوی آن به بیرون هدایت کنید.

اتصالات 

یکی دیگر از نکات مثبت در ساخت ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو هواوی از نظر این رسانه، پیشرفت آن در پشتیبانی از اتصالات مختلف است. نگارنده به این مورد نیز گریزی زده که تا پیش از این در ساعت‌های هوشمند مجهز به Lite OS تنها شاهد پشتیبانی از اتصال بلوتوث و جی‌پی‌اس بودیم اما در مورد ساعت واچ پرو 3 اتفاقات مثبت بسیاری رخ داده است.

بررسی واچ 3 پرو

در این مورد می‌توان علاوه بر اتصال مستقیم به اینترنت گوشی و وای فای یا استفاده از NFC، حتی به کمک ماژول eSIM تعبیه شده در ساعت و همگام‌سازی با برنامه Huawei Health، امکانات متعدد بسیاری را در اختیار داشت.

باتری و شارژدهی

رسانه GSMArena در بررسی واچ 3 پرو، هواوی را به عنوان برند ارائه دهنده محصولات با شارژدهی بالا توصیف می‌کند و می‌گوید ساعت هوشمند Watch 3 Pro نیز می‌تواند با باتری 790 میلی‌آمپرساعتی خود در بهترین حالت و پس از خاموش کردن سیم کارت، وای فای و برخی قابلیت‌های دیگر از جمله AOD به 14 تا 21 روز شارژدهی دست پیدا کند.

همچنین نویسنده این بررسی اذعان دارد که در صورت استفاده حداکثری از دستگاه با روشن بودن تمامی قابلیت‌ها، می‌توان 3 روز شارژدهی را از آن انتظار داشت.

وظیفه شارژ کردن ساعت نیز بر عهده شارژر 10 وات همراه دستگاه است اما GSMArena اظهار دارد که تقریباً با هر شارژر بی‌سیمی می‌توان واچ 3 پرو را شارژ نمود. علاوه بر آن در این بررسی گفته می‌شود که شارژ کامل دستگاه به مدت زمانی در حدود 3 ساعت نیاز دارد که نسبت به دیگر مدل‌های هم‌رده موجود در بازار، زمان قابل توجه و در خور احترامی است.

در پایان بررسی واچ 3 پرو، نویسنده ریویو این محصول به دقت و سرعت عمل بالای صفحه‌نمایش همیشه روشن واچ 3 پرو اشاره دارد و آن را بهترین ارائه دهنده قابلیت raise to wake می‌نامد.

جمع‌بندی

در آخر رسانه GSMArena از ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو به عنوان یک همراه عالی برای کاربران یاد می‌کند که علاوه بر ویژگی‌های موجود در Watch GT 2، قابلیت‌های جدید را نیز به همراه دارد. همچنین این ساعت از شارژدهی طولانی مدتی برخوردار است که بنا بر گفته‌های این رسانه معتبر از دیگر رقبای موجود در بازار عملکرد بهتری را داراست.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!