چکیده‌ای از معرفی تبلت هواوی مدیاپد T5 توسط رسانه زومیت در رسانه

چکیده‌ای از معرفی تبلت هواوی مدیاپد T5 توسط رسانه زومیت

نقد و بررسی تبلت t5 توسط رسانه زومیت به عنوان یکی از بهترین تبلت های هواوی است که نظرات بسیار مثبتی را دریافت کرده است. در ادامه با  گزارشی از بررسی تبلت Huawei t5 توسط زومیت همراه ما باشید.

هواوی در بازار تبلت‌های اندرویدی یکی از برندهای بسیار فعال است. تبلت‌های هواوی از سوی رسانه‌های مختلف در سراسر دنیا موردتحسین قرار گرفته‌اند. یکی از این رسانه‌های داخلی کشور، زومیت (Zoomit.ir) است که با معرفی تبلت 10 اینچی Huawei MediaPad T5، از آن به عنوان یک محصول اقتصادی تمجید کرده است. در این نوشتار سعی داریم تا خلاصه‌ای از محتوای این ریویو رو با شما به اشتراک بگذاریم.

هواوی MediaPad T5 یک تبلت 10 اینچی با صفحه نمایش Full-HD از نوع IPS با نسبت ابعاد 16:10 است. نسبت ابعاد 16:10 آن را به گزینه‌ای مناسب برای تماشای ویدئو و وبگردی تبدیل کرده است. همچنین این تبلت از بلندگو دوتایی بهره می‌برد. هواوی از چیپست 8 هسته‌ای Kirin 659  با 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم در تبلت MediaPad T5 استفاده کرده است. فرکانس چیپست Kirin 659 به 2.36 گیگاهرتز می رسد.  این تبلت در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده است. مدیاپد تی 5 از یک باتری با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت هم بهره می‌برد.

بررسی مدیاپد تی 5

مودم 4G تبلت MediaPad T5 هواوی قادر به دست یابی به بیشینه سرعت دانلود و آپلود به ترتیب 300 و 150 مگابیت در ثانیه است. همچنین MediaPad T5 از وای فای دو بانده و بلوتوث 4.2 بهره می‌برد.

بررسی تبلت t5 نشان می دهد؛ این دستگاه از شبکه های موبایل نسل دومی، نسل سومی و نسل چهارمی پشتیبانی می کند و کاربر می توان از اینترنت موبایل بهره مند شود. این تبلت با دارا بودن وزن 460 گرم و طراحی جمع و جور، به اندازه‌ای سبک و باریک است که به آسانی قابل حمل و نگه داشتن باشد.

کیفیت ساخت و طراحی تبلت MediaPad T5

زومیت درباره طراحی و کیفیت ساخت تبلت مدیاپد تی 5 می‌گوید به عنوان یک محصول غیر پرچم‌دار، نمره قبولی می‌گیرد و نمی‌توان به کیفیت ساخت قاب آن خرده گرفت. همچنین این رسانه به لق نبودن دکمه‌های کنترل بلندی صدا و محل مناسب آنها اشاره کرده است.

رسانه مزبور به وزن 460 گرمی و ضخامت 7.8 میلی متری مدیاپد تی 5 هم اشاره کرده و آن را برای یک تبلت 10 اینچی مناسب ارزیابی کرده است. به گفته زومیت، پرداخت فلز پشت دستگاه در ترکیب با انحناهای کناری، موجب راحتی بیشتری کاربر هنگام استفاده از آن شده است.

 

بررسی هواوی مدیاپد تی 5

کیفیت تصویر صفحه نمایش MediaPad T5

این رسانه با ابراز رضایت از صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS LCD تبلت مدیاپد تی 5 و وضوح تصویر 1920 × 1200 پیکسلی، آن را برای ارائه تصاویر شفاف مناسب ارزیابی کرده است. همچنین زومیت به وجود قابلیت تنظیم هوشمند وضوح تصویر برای بهبود مصرف باتری اشاره کرده است. این تبلت از فیلتر Eye Comfort برای کاهش خستگی چشم‌ها نیز بهره می‌برد.

زومیت می‌گوید صفحه نمایش MediaPad T5 با دارا بودن کمینه شدت روشنایی تنها 2.6 نیت، در استفاده در تاریکی شب بسیار راحت خواهد بود.

کارشناسان زومیت در زمینه کارایی مدیاپد تی 5 هم می‌گویند این تبلت اقتصادی برای کاربری‌هایی چون وب گردی، مطالعه و تماشای فیلم و ویدئو مناسب است. بلندگوی استریو با صدای بلند و فناوری HUAWEI Histen برای شخصی سازی تنظیمات صدا، یکی دیگر از نقاط قوت این تبلت تلقی شده است.

بررسی MediaPad T5 از نظر کیفیت باتری

اجرای بنچمارک PCMark با شبیه سازی کارهای معمولی که کاربران در طول استفاده روزمره انجام می‌دهند، حاکی از دوام آوردن باتری MediaPad T5 به مدت یک روز استفاده است. زومیت می‌گوید پردازنده مرکزی و گرافیکی بکار رفته در تبلت MediaPad T5 دچار تنزل کارایی نمی‌شوند و شارژدهی مناسبی در رندر کردن محتواهای گرافیکی دارند.

بررسی مدیاپد تی 5

یررسی MediaPad T5 از نظر دوربین

زومیت در بررسی تبلت Huawei t5، درباره دوربین سلفی و پشتی این دستگاه می‌گوید در این رده قیمتی نمی‌توان به چیز بهتری دست پیدا کرد. MediaPad T5 از دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت برخوردار بوده که برای مصارفی نظیر ویدئوکال مناسب است.

این رسانه در پایان از کیفیت ساخت مناسب و امکان نصب سیم کارت به عنوان دو نقطه قوت اصلی تبلت MediaPad T5 هواوی نام برده است. همچنین این رسانه می‌گوید صفحه نمایش Full HD مدیاپد تی 5 راضی کننده است. استفاده از قاب پشتی و چارچوب ساخته شده از فلز در MediaPad T5 هم حس استفاده خوبی را پدید آورده است.

بررسی تبلت huawei t5

 

میت پد تی 5 از سیستم عامل اندروید 8 و رابط کاربری EMUI 8.0 بهره می‌برد که برای استفاده  بر روی تبلت بهینه سازی شده است. این تبلت از نظر سرویس های گوگل هیچ گونه محدودیتی ندارد و یک تجربه کامل از پلتفرم اندروید گوگل را در اختیار کاربر می گذارد.

بررسی تبلت Huawei t5 نشان می دهد، مدیاپد تی5 گزینه‌ای اقتصادی و مناسب برای وب گردی، تماشای فیلم و کارهای روزمره است. در صورتی که کاربر به حافظه ذخیره سازی بیشتری نیاز داشته باشد، امکان نصب یک کارت حافظه microSD با ظرفیت تا 256 گیگابایت هم وجود دارد. همچنین  MediaPad T5 دارای امکان نظارت والدین بر فعالیت کودکان است تا با خیال آسوده از تبلت خود در کنار آموزش آنلاین استفاده کنند.

محصول مرتبط: تبلت MediaPad T5

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!