هوآوی FreeBuds SE تجربه‌ای کاملاً جدید برای کار و تحصیل اخباردر رسانه

هوآوی FreeBuds SE تجربه‌ای کاملاً جدید برای کار و تحصیل

در سال‌های اخیر، هدفون‌های TWS تجربه‌ای سبک‌تر و راحت‌تر را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورده‌اند، و آن‌ها را به محصولی ضروری در سناریوهای مختلفی مانند مطالعه، ورزش و کار تبدیل کرده‌اند که مورد علاقه کاربران بیشتری قرار می‌گیرند. هوآوی در سال 2022 نسل جدید ایرفون TWS را با نام HUAWEI FreeBuds SE معرفی و به بازار عرضه کرد. این محصول به راحتی با خواسته های مصرف کنندگان برای تجربه صدایی با کیفیت در سناریوهای متعدد تطبیق پیدا می‌کند و تجربه‌ای نوین را در گوش دادن برای کاربران جوان فراهم می‌کند.

هوآوی FreeBuds SE از طراحی سبک در داخل گوش استفاده می‌کند تا به راحتی در گوش قرار بگیرد و با یک جعبه شارژ گرد و جمع و جور عرضه می شود که حس ابریشمی به آن می بخشد. از نظر عملکرد، به یک درایور دینامیکی بزرگ 10 میلی متری و دیافراگم کامپوزیت با حساسیت بالا مجهز شده است که کیفیت صدای فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد. با حذف نویز محیطی (ENC)، ​​مصرف کنندگان می‌توانند تماس‌های صوتی واضح تری برقرار کنند. علاوه بر این، HUAWEI FreeBuds SE با نسل جدید بلوتوث 5.2 عرضه می شود که از ثبات اتصال بالاتری برخوردار است. HUAWEI FreeBuds SE با باتری بزرگی عرضه می‌شود که عمر باتری طولانی‌تری را تضمین کند.  این هندزفری عمر باتری طولانی‌مدتی دارد، خواه در گوش دادن به موسیقی یا برقراری تماس باشد.

طراحی براساس مد روز برای زیبایی و راحتی

طراحی هدفون به طور مستقیم، تجربه پوشیدن آن را تعیین می‌کند. در حال حاضر، تمام قسمت های داخلی و نیمه داخلی گوش، فاکتورهای تعیین‌کننده در صنعت TWS هستند. در مورد اول، هندزفری را می‌توان در طولانی مدت استفاده کرد و دارای اثر حذف غیرفعال نویز است، اما گوش ها پس از استفاده طولانی مدت خسته می‌شوند، در حالی که مورد دوم به راحتی در گوش قرار می‌گیرد، اما ثبات ندارد و نمی تواند به درستی روی گوش کاربر نصب شود. در این مورد، HUAWEI FreeBuds SE بر اساس نقاط قوت ساخته شده است و از یک طراحی سبک در داخل گوش استفاده می‌کند که راحتی و ثبات را در نظر می‌گیرد و از کاربران برای استفاده در ساعت های طولانی بدون نگرانی پشتیبانی می‌کند. چه گوش دادن به موسیقی، چه تماشای فیلم یا برگزاری کلاس های آنلاین، همیشه می‌تواند تجربه پوشیدن راحت و رایگان را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

ظاهر هندزفری نیز به اندازه تجربه قرار گرفتن درگوش مهم است. هوآوی FreeBuds SE،  در دو رنگ مجزا، آبی و سفید عرضه می شود. هر دو رنگ، گوشی و کیس را در برابر نوری که خالص و باشکوه است، شفاف می‌کنند. هوآوی FreeBuds SE عناصر قدیمی را با فناوری ادغام و تعریف جدیدی از مد را تفسیر می‌کند. علاوه بر این، به لطف قاب شارژ جمع و جور و قرارگرفتن آسان و راحت، کیف شارژ FreeBuds SE لمسی نرم و ابریشمی ارائه می‌دهد و تجربه‌ای را به کاربران می‌دهد که هرگز مانند قبل نبوده است.

کیفیت صدای خوب متعادل و حذف نویز محیطی برای تماس‌های تلفنی بهتر

به نظر می رسد کیفیت صدا اصطلاحی دست نیافتنی است، اما در واقع، الزامات بسیار بالایی در سخت افزار دارد. قطر درایور داینامیک یکی از عوامل کلیدی در تعیین کیفیت صدای هدفون است. HUAWEI FreeBuds SE از اجزای آکوستیک سفارشی استفاده می‌کند و یک درایور دینامیکی بزرگ 10 میلی‌متری در بدنه جمع و جور آن قرار داده شده است. باس موج‌دار و قدرتمند است و صدا را برای کاربران جذاب‌تر می‌کند. در همین حال، به یک دیافراگم کامپوزیتی با حساسیت بالا مجهز شده است که از گنبد تیتانیوم PEEK+PU+PET استفاده می‌کند که با انطباق بالای PU و استحکام PEEK همراه است و جزئیات را به طور واقعی در موسیقی بازتولید می‌کند.

به لطف فرآیند تنظیم صدا، HUAWEI FreeBuds SE موسیقی را با کیفیت صوتی خوب ارائه می‌کند تا تجربه شنیداری بی‌سابقه‌ای را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. باس قدرتمند است، به خصوص برای ضربات درام، که واضح و تاثیرگذار است. در همین حال، تریبل نرم و انعطاف پذیر بوده و سازهای ملودی را برجسته می کند. میدرنج نیز زنده است، آواز کامل و شفاف بوده و صدا داستان موسیقی را به وضوح ارائه می دهد.

علاوه بر این، HUAWEI FreeBuds SE نه تنها به ارائه کیفیت صدای خوب توجه می‌کند، بلکه به دریافت صدا نیز اهمیت داده است. با حذف نویز محیطی (ENC)، ​​در حین تماس، هدفون تفاوت بین صدای جمع‌آوری‌شده توسط دو میکروفون را پردازش می‌کند که می‌تواند موقعیت تماس‌گیرنده را به دقت محاسبه نماید. فناوری شکل‌دهی پرتو صدای کاربر را بهبود می‌بخشد و اطمینان حاصل می‌کند که صدا جمع‌آوری می‌شود و در عین حال مزاحمت‌های مختلف را از نویز محیط حذف می‌کند و به طرف مقابل اجازه می‌دهد حتی در یک محیط پر سر و صدا، صحبت را به وضوح در طول مکالمه بشنود.

ماندگاری طولانی با اتصال پایدار برای لذت بردن از یک سبک زندگی راحت

هنگام لذت بردن از موسیقی با هدفون های بی سیم، عمر باتری می‌تواند مشکل ساز باشد. HUAWEI FreeBuds SE با یک باتری بزرگ و طراحی جمع و جور عرضه می شود. با یک کیس شارژ کامل، می‌تواند 24 ساعت پخش موسیقی و با یک جفت هدفون با شارژ کامل تا 6 ساعت پخش مداوم موسیقی ارائه دهد. برای سفرهای طولانی، موسیقی می تواند برای مدت طولانی کاربران را همراهی کند. برای تماس‌های صوتی، HUAWEI FreeBuds SE می‌تواند تا 16 ساعت مکالمه را با یک جعبه شارژ کاملاً شارژ شده پشتیبانی کند، و این هدفون در صورت شارژ کامل می‌تواند به مدت 4 ساعت استفاده شود.

برای اینکه کاربران بتوانند بهترین تجربه شنیداری را تجربه کنند، HUAWEI FreeBuds SE با نسل جدید بلوتوث 5.2 عرضه می‌شود که مصرف انرژی کمتر، پایداری اتصال بالاتر، سرعت انتقال بیشتر، و به طور موثر قطع و وصل شدن و تاخیر کمتر را فراهم نماید.. HUAWEI FreeBuds SE خواه سیستم عامل HarmonyOS، Android یا iOS باشد، می‌تواند برای ارتقای هوشمند به آرامی متصل شود.

HUAWEI FreeBuds SE نیز دارای بسیاری از ویژگی های راحت و هوشمند است. هنگامی که قاب شارژ HUAWEI FreeBuds SE برای اولین بار باز می شود، به طور خودکار وارد حالت جفت شدن بلوتوث می شود و دستگاه های بلوتوث نزدیک مانند تلفن های هوشمند، رایانه های شخصی و تبلت ها می توانند فوراً متصل شوند. هنگامی که کاربران هدفون را در می آورند، به طور خودکار پخش موسیقی را شناسایی و متوقف می کند. علاوه بر این، HUAWEI FreeBuds SE دارای یک سنسور G داخلی است که کاربران می توانند به سادگی با دو بار ضربه زدن به آن تماس برقرار کنند، موسیقی پخش کنند، مکث کنند، و آهنگ ها را رد کنند، به طوری که کاربران برای انجام کنترل های ساده نیازی به بیرون آوردن گوشی های هوشمند خود نداشته باشند.

HUAWEI FreeBuds SE نه تنها نیاز زیبایی شناختی کاربران را برآورده می کند، بلکه نیاز ضروری به همراهی در تمام روز و گوش دادن به موسیقی را در هر مرحله از زندگی روزانه برطرف می کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!