چکیده‌ای از بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ فیت توسط رسانه فارنت در رسانه

چکیده‌ای از بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ فیت توسط رسانه فارنت

وبسایت فارنت به نقد و بررسی ساعت هوشمند Watch FIT پرداخته است. در این بررسی که با تیتر «پیوند دلچسب ساعت و دستبند هوشمند» به توصیف اولیه واچ فیت پرداخته می‌شود، این ساعت هوشمند، محصولی با ظاهر جذاب، شارژدهی عالی و مشخصات مناسب معرفی می‌شود. در ادامه با هم چکیده‌ای از بررسی رسانه فارنت از هواوی واچ فیت را می‌خوانیم.

فارنت در مقدمه بررسی ساعت هوشمند Watch FIT خود به عنوان اولین نکته در مورد این ساعت، به قیمت بسیار مناسب آن و رنج امکانات متنوعی که ارائه می‌شود پرداخته و به نوعی ساعت هوشمند واچ فیت را محصولی با شباهت اندک به سایر ابزارهای مشابه می‌داند. علت این ادعا مشخصات ویژه این ساعت و اختصاصی بودن سخت‌افزار و نرم‌افزاری است که بهینگی بالایی در مصرف انرژی را برای آن رقم زده است.

از سوی دیگر در بررسی ساعت هوشمند Huawei Watch FIT، رسانه فارنت معتقد است که این ساعت ویژگی‌هایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که برای همراه داشتن آنها توسط محصولات دیگر شرکت‌ها، نیاز به صرف هزینه بیشتری دارید.

بررسی ساعت هوشمند Huawei Watch FIT

نگاهی به نقد و بررسی فارنت از ساعت هوشمند هواوی Watch Fit

در قسمت اول این مطلب که به بررسی ساعت هوشمند واچ فیت از نظر طراحی و ارگونومی دستگاه پرداخته، هواوی واچ فیت محصولی با یک بدنه سبک و باریک همراه با ارگونومی مناسب و جای گرفتن بدون دردسر روی دست کاربر معرفی شده که هیچ چالشی از بعد راحتی و کاربرد را برای فرد ایجاد نمی‌کند.

بند قابل تعویض دستگاه هم یکی از نکات مثبت برای علاقه‌مندان به موقعیت‌های مختلف است. مقاومت در برابر نفوذ آب و استفاده برای شناگران و غواصان (تا عمق 50 متری) به واسطه قابلیت ضدآب تا فشار 50ATM از دیگر مشخصاتی است که استفاده از این ساعت را در هر شرایطی برای کاربر میسر می‌‌سازد.

از دید فارنت، نمایشگر 1.64 اینچی AMOLED دستگاه نیز برگ برنده دیگر آن است که با وضوح بالا و نور زمینه مناسب، امکان قرائت محتوا در شرایط مختلف را فراهم کرده و با رابط کاربری روان و حاشیه‌های منحنی نمایشگر، استفاده از ساعت را بسیار دلپذیر می‌سازد. امکان تغییر تصویر زمینه (واچ فیس) نیز از دیگر ویژگی‌های ساعت است که هر کاربری متناسب با سلیقه خود می‌تواند شمایل مورد نظر خود را در میان پیشنهادی هواوی بیابد.

بررسی ساعت هوشمند واچ فیت

فارنت در بررسی ساعت هوشمند واچ فیت، همچنین به پیوستگی نرم‌افزار دستگاه (استفاده از سیستم‌عامل اختصاصی Lite OS) و سخت‌افزار (تراشه  DK3.5+ST) نیز اشاره کرده که به خوبی از پس وظایف سپرده شده به دوش دستگاه برمی‌آیند. پشتیبانی کامل از متون فارسی نیز از وجوه مثبت دیگر ساعت است که در بسیاری از محصولات رقیب دیده نمی‌شود.

ریموت شاتر دوربین، تغییر قطعه موسیقی در حال پخش، تنظیم زنگ هشدار، پاسخگویی به اعلان‌های ورودی و بسیاری موارد دیگر، قابلیت‌های تعامل با گوشی هوشمند این ساعت هوشمند ولی فارنت نقطه قوت بعدی دستگاه را در قابلیت‌های سلامتی آن دیده و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، ضربان قلب، میزان استرس و کیفیت خواب به صورت ویژه اشاره می‌کند.

قابلیت‌های ورزشی مانند نمایش انیمیشنی فعالیت‌های استاندارد و کمک به افزایش سطح تحرک کاربر نیز در بررسی ساعت هوشمند Watch FIT مورد ارزیابی قرار گرفته است و همگی آن از ویژگی های ایده آل این دستگاه محسوب عنوان می شود.

بررسی ساعت هوشمند واچ فیت هوآوی

فارنت در بخش بررسی ساعت هوشمند Watch FIT از نظر مصرف انرژی، به عملکرد بسیار خوب شارژدهی باتری دستگاه و دوام آوردن تا نزدیک به 10 روز در استفاده سبک اشاره کرده و معتقد است که با کاربری ترکیبی می‌توان حداقل روی 3 تا 5 روز شارژدهی کامل دستگاه حساب باز کرد.

در انتها ساعت هوشمند هواوی واچ فیت به دلیل ظاهر جذاب، دوام باتری عالی، بدنه سبک، باریک و امکانات مناسب خود موفق به کسب عنوان «بسیار خوب» با امتیاز 87% از رسانه فارنت شده که ارزش خرید بالای آن را به کاربر نوید می‌دهد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!