منتظر سری جدید سری جدید تلویزیون های هوشمند هواوی با قابلیت‌های ویژه باشید اخبار

منتظر سری جدید سری جدید تلویزیون های هوشمند هواوی با قابلیت‌های ویژه باشید

هواوی از سال گذشته حضور جدی خود در بازار تلویزیون‌های هوشمند را آغاز کرد. با توجه به مشخصات و قیمت عرضه این تلویزیون‌ها، استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران به آنها مشاهده شد. در همین راستا هواوی قصد دارد به زودی نسخه 2021 سری جدید تلویزیون های هوشمند هواوی را با نام سری V65 معرفی کرده و راهی بازارهای هدف خود کند.

تلویزیون، اگرچه زمینه جدیدی در حوزه محصولات هواوی نیست ولی طی یکی دو سال گذشته به یکی از زمینه‌های جذاب تولیدات این برند خلاق دنیای فناوری تبدیل شده است. همانطور که عنوان شد پس از یک شروع خوب در سال گذشته، حالا هواوی قصد ادامه‌ی این مسیر مهم در حوزه محصولات و خدمات خود را دارد.

سری جدید تلویزیون های هوشمند هواوی یعنی مدل V65 خواهند بود که در دسته نمایشگرها و تلویزیون‌های هوشمند جای گرفته و با 4 گیگابایت حافظه RAM به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی، می‌توانند قابلیت‌های خاصی را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

ظاهراً اولین نسخه این تلویزیون‌ها دارای ابعاد 1640 در 190 در 1005 میلیمتر بوده، از نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز پشتیبانی کرده و برای هر چه عالی‌تر شدن مجموعه چندرسانه‌ای خود، از بلندگوهای تنظیم شده با همکاری برند Devialet استفاده می‌کند.

تلویزیون های جدید هواوی

هنوز اطلاعات خاصی در مورد قیمت و زمان عرضه این تلویزیون های جدید هواوی به بازار منتشر نشده ولی ظاهراً باید منتظر قیمت پایه 10،000 یوآن (معادل 1520 دلار) برای نسخه 65 اینچی باشیم. البته هواوی قصد عرضه نسخه 85 اینچی به بازار را نیز دارد که یک تلویزیون غول‌پیکر برای خانه‌های بزرگ یا فروشگاه‌ها و سالن‌های نمایش است.

مضاف بر این، تلویزیون‌های جدید هواوی از رابط کاربری لمسی نیز برخوردار هستند و فناوری انحصاری خاصی را برای کنترل سطح طیف رنگ در حال نمایش پنل، به خدمت خواهند گرفت.

بنا بر گزارش‌های منتشر شده، نسخه 65 اینچی تلویزیون های جدید هوآوی پنلی با رزولوشن 4K (3840 در 2160 پیکسل) داشته و از 20 نقطه مشخص شده روی پنل، دستورات لمسی کاربر را دریافت خواهد کرد.

یکی از فناوری‌های بسیار کاربردی که هواوی در سری جدید تلویزیون های هوشمند هواوی استفاده کرده نیز پشتیبانی از فناوری ضد بازتاب نور است که در کنار فناوری ضد درخشش و محافظت از چشمان با فیلترینگ نور آبی، باعث شده این محصول به یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار تبدیل شود.

ظاهراً هواوی قصد دارد این تلویزیون‌ها را از 19 فروردین ماه و پس از معرفی رسمی در بازار عرضه کند که هنوز محل دقیق عرضه آنها نیز مشخص نشده‌اند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!