خودرو هوشمند هوآوی در سال 2023 رونمایی خواهد شد اخبار

خودرو هوشمند هوآوی در سال 2023 رونمایی خواهد شد

هواوی در انجمن خودرو چین 2022 شرکت کرد. در این رویداد، این شرکت اشاره کرد که تعداد زیادی خودروی هوشمند مبتنی بر راه حل در دست توسعه دارد که تا سال 2023 وارد دنیای واقعی خواهند شد.

برای شروع، انجمن خودروسازان چین رویدادی را در شانگهای ترتیب داد  که از 8 تا 10 نوامبر ادامه داشت. هدف نهایی این رویداد دستیابی به اهداف با محوریت خودرو و نتایج پایدار بود.

در این رویداد (خودروی هوشمند هوآوی BU COO و رانندگی هوشمند)، مدیر خط تولید – وانگ جون، در مورد اینکه چگونه ایده­های خلاقانه و نوآورانه می­تواند به تکامل و دگرگونی وسیع وسایل نقلیه هوشمند منجر شوند، صحبت کرد.

همچنین، شخصیت برجسته او توجه مصرف­کنندگان را به اختراعات جدید جلب کرد. وانگ جون گفت خودروهای مختلف مجهز به سیستم­ سخت­افزاری محاسباتی متمرکز در دست تولید هستند. تولیدکنندگان توسعه را آغاز کرده‌اند و کاربران به زودی در سال 2023 خودروهای جدید هوشمند هوآوی مبتنی بر راه­حل را خواهند دید.

این خودروها علاوه بر سخت‌افزار فوق‌العاده، از AOS، VOS، HAS Core و سایر سرویس­های اصلی نیز برخوردار خواهند شد. به­علاوه، وانگ گفت که یک خودروی الکتریکی نمی‌تواند به سادگی از انباشت عناصر ساخته شود و برای ارائه یک تجربه­ی کاربری تاثیرگذار به بهترین مواد محاسباتی نیاز دارد.

خودرو هوشمند هوآوی

وانگ معتقد است امروزه خودروهای هوشمند بر «سخت افزار سنگین، تجربه ساده و امنیت ضعیف» تکیه دارند. در نتیجه، بازار خودرو در منطقه در حال تنزل است. با این حال، هواوی پیوسته همه جزئیات را برای رضایت کاربر بررسی می­کند. به عنوان مثال، هوآوی با خودروی هوشمند خود مجهز به سیستم عامل HarmonyOS، مزایا و تجربه کاربری چشمگیری را در اختیار کاربران قرار می­دهد.

وانگ گزارش می­دهد که هواوی حدود 1.72 میلیون عنصر مختلف برای همکاری­ در صنعت خودرو فراهم کرده است. این عناصر شامل رادارها و دوربین­های موج میلی­متری است. بدون شک به زودی خودروی هوشمند هوآوی با سیستم عامل HarmonyOS را در بازارهای جهانی خواهیم دید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!