یکبار شارژ 3 روز کار، با باتری قوی هوآوی nova Y70 مقاله و آموزش

یکبار شارژ 3 روز کار، با باتری قوی هوآوی nova Y70

ابرازها، اپلیکیشن‌ها و امکانات ارائه شده در گوشی‌های موبایل، زندگی امروز همه ما را به خود وابسته کرده است. این درهم‌تنیدگی با ابزارهای دیجیتالی، نیاز به یک گوشی با باتری قوی را بیش از پیش نشان می‌دهد. ما به یک گوشی با دوام باتری بالا نیازمندیم که با خیال راحت روز کاری‌مان را پشت سر بگذاریم. به این شکل دیگر نگران ازدست‌رفتن تماس‌ها و پیام‌های خود نیستیم. هوآوی nova Y70 به عنوان یک گوشی با باتری قوی اثباتی بر یک‌بار شارژ 3 روز کار با گوشی است.

همراه 3 روز پر مشغله کاری

هوآوی nova Y70  یک گوشی با باتری قوی است که نیاز به شارژ مجدد در طول روز کاری را به حداقل رسانده است. اگر شما یک مدیر پر مشغله هستید و هر لحظه باید آماده یک تماس طولانی و حیاتی باشید، هوآوی nova Y70 پشتیبان شریان حیاتی کسب و کار شما خواهد بود. اگر مادر یا پدری هستید که زندگی‌تان ترکیبی از مدیریت زندگی کاری‌، نظم‌دهی به امور خانه و خانواده، سر و سامان دادن درس و مدرسه کودکان‌تان و تعداد زیادی فعالیت پیش‌بینی نشده است، به طوری که در پایان روز حتی به خاطر نمی‌آورید که گوشی موبایل‌تان را شارژ کنید، باتری nova Y70 همراهی‌اش را به شما ثابت خواهد کرد. مشغله زندگی کاری شما در تولید گوشی nova Y70  که یک گوشی با باتری قوی است، لحاظ شده است.

مشخصات باتری قوی و شارژر نوآ وای 70

  • ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعتی
  • شارژر دیواری 22.5 واتی HUAWEI SuperCharge
  • کابل شارژ USB Type-C

با خرید هوآوی nova Y70 نه تنها یک گوشی با باتری قوی خواهید داشت بلکه نیاز به تهیه جداگانه شارژ ندارید. کابل شارژر و آدابتور آن در جعبه محصول وجود دارد. مشخصات گوشی هواوی نوا وای 70 را با جزئیات مطالعه کنید. همواره می‌توانید برای تجربه مستقیم کار با محصولات به مراکز خرید حضوری هوآوی مراجعه کنید.

 

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!