معرفی تست‌های دوام و پایداری انجام شده روی لپ تاپ Huawei MateBook D15 2021 مقاله و آموزش

معرفی تست‌های دوام و پایداری انجام شده روی لپ تاپ Huawei MateBook D15 2021

هواوی برای آزمایش میزان دوام لپ تاپ MateBook D15 2021، تست‌های پایداری متعدد و سخت‌گیرانه‌ای روی آن انجام داده است. در ادامه به بررسی تست مقاومت لپ تاپ هوآوی میت بوک D15 2021 و نتیجه آن‌‌ها می‌پردازیم.

هواوی در سال‌های اخیر به یکی از بازیگران اصلی دنیای لپ تاپ تبدیل شده و میت بوک دی 15 نسخه 2021 نیز توانسته با داشتن نمایشگر بزرگ، وزن پایین، سخت‌افزار مطمئن و ویژگی‌های یکپارچه پلتفرم هواوی، به فروش خوبی دست پیدا کند.

MateBook D15 2021 یک لپ‌ تاپ بسیار زیباست که می‌تواند همه سناریوهای مورد نظر شما را اجرا کرده و همراهی همیشگی برای شما باشد، اما این همه ماجرا نیست. هواوی این شاهکار طراحی را به کمک تجربه چندین دهه‌ای خود در تولید دستگاه‌های دیجیتال با دوام بالا، به گونه‌ای ساخته بتواند برای افرادی که مجبورند لپ تاپ خود را در شرایط سخت نگه‌داری قرار دهند نیز تا سال‌های سال کار کند.

 

تست مقاومت لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021

بررسی تست مقاومت لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 از نظر تست دما و رطوبت

دمای بالا و رطوبت را می‌توان بدترین دشمن لپ تاپ‌ها دانست. اگر در شهرهای ساحلی و مرطوب شمالی یا جنوبی کشور زندگی می‌کنید و چندین سال از عمر لپ تاپ شما گذشته است، احتمالاً با باز کردن دستگاه خود با آثار قابل مشاهده رطوبت و در مواردی خوردگی یا زنگ زدگی بعضی قطعات روبرو خواهید شد.

شرکت هواوی با در نظر گرفتن همین مسئله، لپ تاپ میت بوک دی 15 2021 را در شرایط دمایی بالای 40 درجه سانتی‌گراد و 90 درصد رطوبت مورد آزمایش قرار داده و به کمک فناوری‌های خود، توانسته آن را در مقابل این شرایط سخت مقاوم کند.

MateBook D15 2021 بیشتر از 960 ساعت به صورت مداوم در شرایط مورد اشاره در بالا دوام آورده که چندین برابر هر لپ تاپ دیگری در بازار است.

تست مقاومت لپ تاپ هوآوی میت بوک D15 2021 از نظر درگاه USB-C

وجود درگاه USB-C در لپ تاپ‌ها باعث شده تا بسیاری از کاربران بتوانند از شارژرهای موبایل خود روی لپ تاپ استفاده کنند، از سرعت شارژ بیشتری برخوردار شوند یا بدون نیاز به خرید کابل‌های اضافه، با سیم‌های موجود برای به انتقال داده از گوشی به لپ تاپ یا برعکس بپردازند.

درگاه‌های تایپ C هرچند موجب بهبود کیفیت زندگی دیجیتال بسیاری از ما شده‌اند، در مواردی مقاومت کمتری در مقابل درگاه‌های شارژ سنتی در لپ‌ تاپ‌ها داشته و بعد از مدتی خراب می‌شوند.

به همین دلیل هواوی درگاه تایپ C لپ تاپ میت بوک دی 15 2021 را با کیفیت بسیاری بالایی تولید کرده و دوام آن را در برابر 10000 بار استفاده پشت سر هم تضمین کرده است.

تست دکمه پاور و حسگر اثر انگشت

لپ تاپ MateBook D15 2021 یکی از نوآورانه‌ترین دکمه‌های پاور را دارد که یک حسگر اثر انگشت نیز روی آن تعبیه شده و در هنگام فشرده شدن، اثر انگشت کاربر را نیز ذخیره می‌کند تا ورود به محیط سیستم عامل با سرعت بیشتری انجام گیرد.

هواوی برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد صحیح و دوام دکمه پاور و حسگر انگشت، آن را در معرض بیشتر از 320 هزار بار لمس و فشرده شدن مداوم قرار داده و اعلام کرده این دکمه از تست فوق با موفقیت بیرون آمده است.

تست عمر کیبورد

کیبورد را باید یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید لپ تاپ دانست، زیرا یک صفحه کلید خوب می‌تواند کیفیت کار شما را تا حد زیادی بالا ببرد و همچنین از خستگی بیش از حد ناشی از فشردن کلیدها جلوگیری کند.

مهم‌ترین عوامل در از کار افتادن کیبورد لپ تاپ را باید ضربه‌های با نیروی پیش از اندازه یا اتصال کوتاه دانست که هواوی با افزایش مقاومت میت بوک دی 15 در مقابل رطوبت، مشکل دوم را حل کرده است.

کیبورد لپ تاپ MateBook D15 2021 همچنین تحت تست دفعات فشردن کلیدها قرار گرفته و مشخص شده این کیبورد قادر است تا در مقابل بیشتر از 5 میلیون بار کلیک، به راحتی دوام بیاورد.

تست عمر لولا

خراب شدن لولا را می‌توان بدترین کابوس برای کاربران لپ تاپ دانست. بی‌توجهی به این مشکل در مواردی باعث افزایش فشار روی مادربرد و قطعات داخلی دستگاه شما می‌شود و مشکلات هزینه‌برتری روی دست شما بگذارد.

به همین دلیل، هواوی روی کیفیت بالای لولای لپ تاپ MateBook D15 2021 تاکید زیادی به خرج داده و اعلام کرده است این لپ تاپ در تست‌های مربوطه، تا 25000 بار بدون خراب شدن لولا، باز و بسته شده است.

تست مقاومت لپ تاپ هوآوی میت بوک D15 2021 از نظر عمر تاچ پد

عمر تاچ پد لپ تاپ می‌تواند به عوامل مختلفی مانند نحوه استفاده، فضای اشغال شده توسط آن‌ها روی دستگاه و کیفیت ساخت بستگی داشته باشد. تاچ‌پد لپ تاپ MateBook D15 هواوی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و بر اساس تست‌های انجام گرفته، می‌تواند عمری بیشتر از 1 میلیون بار کلیک داشته باشد.

تست دوام و پایداری لپ تاپ هواوی میت بوک D15

با این توضیحات، لپ تاپ جدید میت بوک D15 را باید گزینه‌ای با دوام و مطمئن دانست که حتی در سخت‌ترین شرایط نیز به راحتی پایدار می‌ماند و کیفیت بالایی را به کاربر ارائه می‌دهد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!