سری جدید  P60 هوآوی، ترکیبی از هنر و فناوری است اخبارمقاله و آموزش

سری جدید  P60 هوآوی، ترکیبی از هنر و فناوری است

هواوی اخیرا در آخرین کنفرانس معرفی محصول خود به صورت جهانی از جدیدترین سری پرچم‌دار یعنی Huawei P60 رونمایی کرده است. این گوشی، عکاسی هوشمند و زیبایی‌شناسی تکنولوژی را به بهترین شکل ادغام و  زبان طراحی کلاسیک هوآوی را در سری P مجددا تفسیر می‌کند، پیشرفت‌های نوین و پیشرو در صنعت عکاسی نوآورانه با موبایل را ایجاد می‌کند و فستیوالی از احساس و تجربه کاربری عالی به همراه می آورد.

سری  P60 هوآوی، ژنتیک عالی عکاسی و زیبایی شناسی را به ارث برده است و پیشرفت دیگری در سیستم آپتیکال و طراحی زیبایی شناسانه دارد. جدیدترین پرچمدار دارای یک سیستم نوری کاملاً ارتقا یافته است که اولین نمونه در صنعت محسوب می‌شود و مجهز به دوربین تله فوتو Ultra-Lighting با چندین گروه لنز است. این لنز که به عنوان دوربین تله‌فوتوی اولترا نیز شناخته می‌شود، می‌تواند جذب نور را با سخت‌افزاری که بر ساختار نازک و سبک دستگاه تأثیری ندارد، ارتقا دهد.

سری HUAWEI P60 آرایه دوربین کلاسیک سری P را ادامه می‌دهد، این نسل  ژن‌های طراحی گوشی‌های هوشمند سری P را به ارث می‌برد و در عین حال بر معناشناسی عکاسی تأکید می‌کند. با مضمون «چشم نور»، دوربین گوشی‌های هوشمند توانایی لنز برای گرفتن نور را کاملاً یکپارچه و هنر عکاسی را بازتعریف می‌کند تا عملکرد و طراحی زیبایی‌شناسانه در گوشی‌های هوشمند سری P ترکیب شوند. در همان زمان، HUAWEI P60 Pro از طبیعت الهام می گیرد و رنگ مروارید روکوکو را معرفی می‌کند که اولین طراحی بافت مروارید صنعت را در پنل پشتی خود به ارمغان داشته و زیبایی شناسی گوشی‌های هوشمند را متحول می‌کند.

ریچارد یو، مدیر اجرایی هواوی، مدیر عامل Huawei Consumer BG و مدیر عامل Huawei می گوید: “هر نسل از سری P  هوآوی ویژگی‌های تصویربرداری هوشمند را با فناوری زیبایی شناسی کاملاً ادغام می‌کند. این استراتژی که توسط سری P اتخاذ شده منجر به خلق کلاسیک یکی پس از دیگری شده است. سری HUAWEI P60 حول محور هنر نور می‌چرخد، در حالی که از نظر زیبایی‌شناسی، تصویربرداری و تجربه کاربری کاملاً تکامل یافته است، و ما را با عصر جدیدی از تصویربرداری موبایل آشنا می‌کند.»

طراحی چشم نور که زیبایی شناسی پیشرو در صنعت را به ارمغان می آورد

ماژول دوربین HUAWEI P60 با مضمون «چشم نور» طراحی شده است و پرکاربردترین دوربین اصلی را در مرکز ماژول لنز قرار می‌دهد. لنزهای سوپر تله فوتو و زاویه دید فوق العاده در دو طرف بالا و پایین دوربین اصلی توزیع شده‌اند و یک آرایه دوربین کلاسیک را ارائه می‌دهند. با یک لایه شفاف معلق ساخته شده در بالای دستگاه، حس به دست گرفتن یک دستگاه باریکتر را القا می‌کند و در عین حال به دوربین اصلی Ultra-Lighting اجازه می دهد تا به عنوان عنصر برجسته بصری بدرخشد.

سری HUAWEI P60 از صفحه نمایش چهار منحنی جدید با پنل شیشه ای Kunlun گلس بادوام انحصاری هواوی استفاده می‌کند. چهار طرف آن کمی خمیده هستند در حالی که چهار لبه صفحه نمایش گردتر است، که باعث می شود میدان دید بی حد و حصر باشد و به نمایشگری فراگیرتر تبدیل شود. HUAWEI P60 و P60 Pro به ترتیب تنها 197 گرم و 200 گرم وزن دارند، کاربران می توانند از تجربه لمس و گرفتن راحت تر گوشی لذت ببرند. بعلاوه، نرخ به روز رسانی  بالا تطبیقی ​​LTPO 1-120 هرتز به ایجاد تعادل کامل میان تصاویر صاف و بهینه‌سازی عملکرد باتری کمک می‌کند.

با محافظ پاپنل شیشه ای Kunlun، به دلیل تکنیک‌های پیشرفته برای رشد میلیاردها نانوکریستال که مواد فوق العاده بادوام را تشکیل می‌دهد، مقاومت شیشه تا حد زیادی بهبود و مقاومت در برابر سقوط شیشه تا 10 برابر افزایش یافته است. این شیشه حتی از IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب نیز پشتیبانی می‌کند و منجر می‌شود تا کاربران در استفاده روزمره از دستگاه، از صدمه ناپذیری صفحه نمایش دستگاه،اطمینان خاطر داشته باشند.

نمایشگر سری HUAWEI P60 از طریق مدیریت طیف رنگی کامل و تطابق متامریک در کالیبراسیون رنگ، رنگ‌های دقیقی را ایجاد و از نمایش رنگ دقیق بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به صفحه نمایش روی گوشی و نمایشگر اجازه می‌دهد به طور مؤثر و دقیقی با یکدیگر هماهنگ شوند. با مجموعه ای قدرتمند از آرایه‌های صفحه نمایش، سری HUAWEI P60 به اولین گوشی همراه در جهان تبدیل شد که گواهینامه دقت رنگ دوگانه TÜV Rheinland (دقت رنگ و نمایش رنگ دقیق) را کسب کرده است.

سری HUAWEI P60 با الهام از طبیعت، زیبایی‌شناسی مدرن را مجددا تفسیر و بازآفرینی می‌کند. HUAWEI P60 Pro در Rococo Pearl از اولین طراحی بافت مرواریدی در صنعت استفاده و پودر مروارید معدنی طبیعی را در گوشی‌های هوشمند ترکیب می‌کند تا جلوه‌ای روشن و درخشان ایجاد نماید. رنگ سبز یشمی کلاسیک و ظریف HUAWEI P60 از فناوری شیشه براق استفاده می‌کند و زیبایی گرم و بدیع رنگ را به نمایش می‌گذارد. HUAWEI P60 و HUAWEI P60 Pro نیز هر کدام در رنگ مشکی شنی کلاسیک با استفاده از شیشه ضد اثرانگشت ارائه می‌شوند که مانند پر نرم و لطیف است و در عین حال همچون الماس می‌درخشد.

دوربین XMAGE اولترا Lighting: پیشرفت‌ انقلابی در عکاسی

سری P هوآوی با تصویربرداری نوآورانه در مرکز فناوری خود متولد شد. هر تغییری در نسل سری P با ارتقا و بازسازی کامل سیستم اپتیکال دوربینT همراه است. سری HUAWEI P60 با سیستم اپتیکال بازطراحی شده همراه با دوربین اصلی Ultra-Lighting مجهز به دیافراگم فیزیکی قابل تنظیم خودکار F1.4-F4.0، گروه لنزهای گذرا بالا و سنسور Super Sensing RYYB عرضه می‌شود. این پیشرفت‌های قابل‌توجه، عکاسی واضحی را در محیط‌های کم نور ایجاد می‌کنند و جزئیات را به طور کامل در تاریکی نشان می‌دهند. این دوربین می‌تواند محدوده داینامیکی فوق العاده بالایی را در صحنه‌هایی با نسبت نور به تاریکی بالاتر همچون طلوع و غروب خورشید به ارمغان بیاورد. XD Fusion Pro’s Texture Engine جدید، جزئیات ظریفی را به تصویر می‌کشد که حتی درخشش را روی سطح شیشه نشان می‌دهد.

علاوه بر پیشرفت دوربین اصلی Ultra-Lighting، HUAWEI P60 Pro در عکاسی تله‌فوتو دید در شب به موفقیتی انقلابی دست یافته است و دوربین تله‌فوتوی Ultra-Lighting با دیافراگم F2.1 را به ارمغان آورده است – بزرگترین دوربین صنعت برای پریسکوپ دوربین موبایل. دوربین تله فوتو به صورت خلاقانه ای یک گروه لنز Ultra-Lighting را برای گرفتن نور بیشتر اضافه کرده و در ترکیب با سنسور RYYB Super sensing، میزان نور ورودی به دوربین تله فوتو را بسیار افزایش داده است. کاربران اکنون می‌توانند عکس‌های پر جنب و جوشی را در طول پیاده روی های شبانه خود در شهر ثبت کنند، زیرا دوربین می‌تواند جزئیات نورهای نئون پشت بام را در دوردست به تصویر بکشد و به کاربران اجازه دهد زیبایی دقیقی را که می بینند و تجربه می کنند، ثبت نمایند.

حالت Super Moon هوآوی نیز یکی دیگر از پیشتازان این صنعت است. به لطف قابلیت‌های Ultra-Lighting و قابلیت فوکوس ماژول تله فوتو، HUAWEI P60 Pro یک صحنه ارتقا یافته Super Moon را معرفی می‌کند. این ویژگی به خوبی ماه دور را نشان می دهد و در عین حال می تواند جزئیات اشیاء را در میانه حفظ کند. این امر به کاربران امکان آزمایش با عکاسی نجومی را می دهد. برای ایجاد توهمات بصری ماه در درختان نخل و ابرها. اکنون، تصاویر شب را می توان نه تنها به وضوح، بلکه به طرز شگفت انگیزی نیز ثبت کرد.

به علاوه، سری HUAWEI P60 گروه لنزهای زوم Long Travel Slide را معرفی می‌کند که می‌تواند به طور انعطاف پذیری فاصله فوکوس را کنترل کند و به تصویربرداری واضح از عکاسی از راه دور تا کلوزآپ ماکرو دست یابد. این امر می تواند شاخه های بید که ماه درخشان را در کنار پنجره از فاصله دور نشان می دهند، تصویر نماید. همچنین بدون ایجاد مزاحمت برای سوژه در فاصله نزدیک، به عکاسی ماکرو دقیق می‌رسد. از این ویژگی می‌توان برای گرفتن عکس از حیوانات خانگی در زندگی روزمره استفاده کرد.

تکنولوژی ارتباطی قدرتمند با تجربه یکپارچه و ماندگار

HUAWEI P60 و P60 Pro با باتری‌هایی با ظرفیت 4815 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده‌اند که به ترتیب در بدنه‌ای باریک با ضخامت 8.3 میلی‌متر قرار گرفته‌ و از سوپرشارژ 66سیمی و 88 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 7.5 واتی پشتیبانی می‌کنند تا شارژ ایمن و راحت را در هر زمان و هر مکان به ارمغان آورند. با استفاده از حالت توربو، HUAWEI P60 Pro را می توان تنها در 10 دقیقه تا 50 درصد شارژ کرد و تعادل کاملی میان عمر باتری در حالت آماده به کار و شارژ سریع در عین حفظ سبکی فراهم نمود.

تجربه سیستم EMUI 13.1: نفیس‌تر، راحت‌تر و ایمن‌تر

هوآوی ژن‌های سری P – تکنولوژی عکاسی و زیبایی‌شناسی – را با ژن‌های EMUI – سادگی، آسانی و روان بودن- ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای ظریف‌تر و راحت‌تر را به ارمغان بیاورد. EMUI 13.1 AOD آب و هوای سه بعدی (Always on Display) را معرفی کرده است که باران، برف، هوای ابری یا آفتابی را با جلوه‌های سه بعدی نشان می‌دهد و به صورت داینامیک، اعلان‌های تغییرات آب و هوا را ارسال می‌کند (یک تجربه نمایشی بصری، خلاقانه و واضح). در عین حال، به کاربران امکان می‌دهد که نمایشگرهای خارجی  خود را با عکس‌های خود شخصی سازی نمایند.

رابط دوربین نیز یک حلقه زوم دوربین را معرفی می‌کند که نه تنها باعث می‌شود عکس گرفتن تجربه‌ای بصری‌تر باشد، بلکه زوم را دقیق‌تر و کاربردی‌تر می‌نماید. منوی سریع دوربین، آیکون‌های حالت‌های عکاسی متداول را نشان می‌دهد تا کاربران بتوانند با یک دست نیز، با دوربین کار کنند و تجربه عکاسی لذت‌بخش‌تر و راحت‌تری را داشته باشند.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!