آغاز به کار جزیره‌ خدمات هوآوی در مراکز خرید کوروش و ارگ رویدادها

آغاز به کار جزیره‌ خدمات هوآوی در مراکز خرید کوروش و ارگ

هوآوی به عنوان یکی از معتبرترین برندهای سازنده گوشی هوشمند در دنیا، تلاش روزافزونی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود دارد. بخش بزرگی از این خدمات به وسیله ارائه محصولات با ارزش و ارتقا روزافزون آنها اتفاق می‌افتد.

امری که حالا با افزایش چشمگیر دارندگان گوشی‌های این شرکت بیش از پیش نمود عملی پیدا کرده است. شروع به کار مرکز خدمات هوآوی در مراکز خرید کوروش و ارگ یکی خدمات نوین این شرکت است.

خدمات هوآوی در مراکز خرید کوروش و ارگ
اما دومین برند پرفروش دنیا در حوزه گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های زیادی نیز برای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود دارد. در تازه‌ترین اقدام، می‌توان به ایجاد جزیره خدمات هوآوی در مراکز خرید بزرگ کشور اشاره کرد که دسترسی به خدمات هوآوی را برای علاقه‌مندان آسان‌تر می‌کند.

در دل بزرگترین و محبوب ترین مجتمع های خرید ایران یعنی مرکز خدمات هوآوی در مراکز خرید کوروش و ارگ بروزترین محصولات هوآوی به نمایش گذاشته شده و امکان استفاده و تجربه عملکرد این دستگاه‌ها مهیا شده است.

علاوه بر این امکان مشاوره حضوری با کارشناس مقیم مرکز و خرید همزمان نیز در این مراکز وجود دارد.

اما مهمتر از تجربه حضوری محصولات، بحث مهم بعدی ارائه خدمات به مشتریان در نمایندگی هوآوی در مراکز خرید کوروش و ارگ است. تقریبا این دست مراکز تمام خدمات مراکز اصلی خدمات پس از فروش هوآوی را ارائه می‌دهند.

ارائه خدمات نرم افزاری به مشتریان از جمله بروزرسانی و ارتقا نرم‌افزاری، دریافت و ارسال محصول به شعبه هوآوی برای رفع ایراد سخت‌افزاری و اطلاع‌رسانی به مشتری در مورد وضعیت دستگاه در واحد خدمات پس از فروش، از جمله خدماتی است که این مراکز ارائه می‌دهند.

خدمات هوآوی در مراکز خرید کوروش و ارگ
بدین ترتیب جزیره خدمات هوآوی به مرور جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان، رفته رفته جای خود را در نمایندگی هوآوی در مراکز خرید کوروش و ارگ بزرگ باز خواهد کرد. علاوه بر تهران، به زودی این مراکز در شهرهای بزرگ ایران نظیر مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و اهواز نیز افتتاح خواهد شد. تا گستره خدمات این برند روز به روز گسترش یابد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!