استفاده از اپلیکیشن‌های ثالث بر روی ساعت‌های هوشمند هواوی امکان‌پذیر شد اخبار

استفاده از اپلیکیشن‌های ثالث بر روی ساعت‌های هوشمند هواوی امکان‌پذیر شد

اگر در بازار ساعت‌های هوشمند به دنبال یک محصول با بهترین دوام باتری باشید، گزینه‌ای بهتر از هوآوی پیدا نمی‌کنید. خبر خوب اینکه دیگر قرار نیست تنها به خاطر باتری پرقدرت ساعت‌های هوشمند هواوی را انتخاب کنید؛ چراکه حالا این کمپانی به توسعه دهندگان اپلیکیشن های ثالث ساعت هوشمند هواوی این امکان را می‌دهد تا اپلیکیشن های خود را به ساعت‌های هوشمند هوآوی بیاورند.

گزارش‌های منتشر شده طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر به خوبی نشان می‌دهد هواوی با جدیت تمام در حال گسترش محصولات پوشیدنی و صوتی خود است. آخرین اقدام هواوی هم نشان می‌دهد این کمپانی در حال تثبیت موقعیت خود به عنوان به یک برند قدرتمند در بازار لوازم پوشیدنی است که مطمئناً یک اتفاق مثبت به نفع مصرف کنندگان خواهد بود.

هواوی به منظور نشان دادن پتانسیل بسیار بالای امکان توسعه اپلیکیشن های ثالث ساعت هوشمند هواوی خود، یک اپلیکشین تمرین بدنی به نام Fitify برای ساعت هوشمند Watch GT2 Pro توسعه داده که بر روی فروشگاه AppGallery در دسترس است و می‌توان آن را دریافت و نصب کرد. پایگاه داده این اپلیکیشن حاوی بیش از 900 تمرین مختلف و بیش از 200 تمرین انجام شده توسط 10 میلیون کاربر از 170 کشور مختلف با 18 زبان گوناگون است.

اپلیکیشن ثالث برای ساعت هوشمند هواوی

اپلیکیشن جدید Fitify با استفاده از پنج کیت توسعه طراحی شده است که همگی توسط بخش Huawei Mobile Services توسعه یافته‌اند. هدف هواوی ارائه پشتیبانی کامل برای کلیه توسعه دهندگان مستقل اپلیکیشن است. توسعه دهندگان حالا می‌توانند اپلیکیشن‌های جدید برای وسایل پوشیدنی هواوی طراحی کنند.

به این ترتیب می‌توان انتظار داشت در آینده نزدیک کاربران وسایل پوشیدنی هواوی شاهد اپلیکیشن‌های بیشتری برای محصولات خود خواهند بود. همین چند روز قبل بود که یک اپلیکیشن جدید با امکان پاسخ دادن به پیام‌های کوتاه بر روی ساعت‌های هوشمند هواوی ارائه شد.

آن‌طور که پیداست دارندگان ساعت‌های هوشمند هواوی در آینده نزدیک قابلیت‌ها و اپلیکیشن های تازه‌ای دریافت می‌کنند که همگی توسط سازندگان اپلیکیشن های ثالث ساعت هوشمند هواوی توسعه یافته‌اند.

 

چگونه فعالیت‌های ورزشی را با ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 Pro ثبت و پایش کنیم

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!