6 دلیل اصلی برای خرید گوشی هوآوی nova Y90 راهنمای خرید

6 دلیل اصلی برای خرید گوشی هوآوی nova Y90

در سال‌های اخیر، مردم زمان بیشتری را روی گوشی‌های هوشمند خود می‌گذرانند، مدام رسانه‌های اجتماعی را چک می‌کنند، پیامک می‌فرستند، ویدیوها را تماشا می‌کنند، بازی‌های موبایلی انجام می‌دهند و موارد دیگر. این بدان معناست که مصرف کنندگان می‌خواهند یک دستگاه کاربردی و قابل اعتماد داشته باشند که متناسب با نیازهای آنها برای کار و سرگرمی باشد. در اینجا شش دلیل اصلی وجود دارد که چرا باید HUAWEI nova Y90 جدید را خریداری کنید.

  1. نمایشگر 6.7 اینچی بدون حاشیه تمام صفحه هوآوی برای داشتن برای میدان دید وسیع تر

در سال‌های اخیر صفحه نمایش‌های بزرگتر به طور فزاینده‌ای مورد تقاضای مصرف کنندگان قرار گرفته است. به لطف نمایشگر 6.7 اینچی تمام صفحه بدون حاشیه این گوشی، می‌توانید به راحتی هر محتوایی را در مقیاس بزرگتر مشاهده کنید. حاشیه‌های بسیار باریک، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بالای 94 درصد را به ارمغان می‌آورند و در ترکیب با نرخ به روز رسانی 90 هرتز، می‌توانید از تجربه‌ای روان‌تر و همه‌جانبه‌تر لذت ببرید، به خصوص زمانی که در حال انجام بازی‌های موبایلی هستید.

گوشی‌های هوشمند در موقعیت‌های مختلف کاربرد دارند اما استفاده بیش از حد می‌تواند باعث ناراحتی چشم شود. برای رفع این مشکل، نمایشگر 6.7 اینچی هوآوی nova Y90 همانند یک صفحه نمایش نورانی محافظ چشم نیز عمل می‌کند و با پشتیبانی از کنترل کم نور صفحه، حالت راحتی چشم و حالت کتاب الکترونیکی، تجربه خواندن راحت را ارائه می دهد.

  1. باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی و سوپرشارژ 40 وات هوآوی برای عمر طولانی باتری

یک گوشی هوشمند با باتری کوچک دیگر پاسخگوی نیازهای سنگین مصرف روزانه کاربران نیست. پس از شارژ کامل باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی، nova Y90 از استفاده تمام روز کاربران پشتیبانی می‌کند. به لطف باتری با دوام طولانی، کاربران نیازی به نگرانی در مورد تمام شدن باتری ندارند، در عوض می‌توانند هنگام مسافرت یا رفت و آمد برای ساعات طولانی استراحت کنند و از سرگرمی لذت ببرند.

با بهره‌گیری از ساختار هرمی سوپرشارژ 40 واتی هوآوی،  نه تنها با 10 دقیقه شارژ، گوشی هوشمند شما ساعت‌ها کار می‌کند، بلکه با حفاظت‌های متعدد، شارژ را سریع تر، هوشمندتر و ایمن تر می‌کند.

  1. دوربین سه گانه هوش مصنوعی 50 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های با کیفیت و دقیق

امروزه عکس‌های گرفته شده با گوشی‌های هوشمند نیز می‌توانند به اندازه عکس‌هایی که با دوربین‌های عکاسی گرفته می‌شوند با کیفیت و حرفه‌ای باشند. دوربین سه‌گانه هوش مصنوعی این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا، یک دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است که تجربه تصویربرداری عالی را به ارمغان می آورد.

از آنجایی که جوانان از گرفتن عکس برای ثبت هر لحظه از زندگی خود لذت می برند، ویژگی‌های دوربین سه گانه هوش مصنوعی دارای قابلیت‌های عکسبرداری بیشتری است. حالت Super Night به کاربران امکان می‌دهد که صحنه‌های شب را حتی در محیط عکاسی با نور کم، با جزئیات روشن تر و واضح تر ثبت کنند.

ثبت کامل یک سوژه پویا هرگز آسان نیست. اما، به لطف عملکرد AI Snapshot که از الگوریتم تشخیص حرکت توسعه‌یافته هوآوی استفاده می‌کند، کاربران می‌توانند فوراً از افراد و اجسام متحرک عکس بگیرند تا از هر لحظه هیجان‌انگیز استفاده کنند.

  1. شناسه آیکونیک، هویت شما را به نمایش می‌گذارد

گوشی‌های هوشمند نیز مانند صنعت مد در حال تبدیل شدن به بخشی از هویت مصرف‌کنندگان هستند. طراحی سیستم دوربین حلقه فضایی nova Y90 با بافت CD نفیس که نماد جوانی ابدی است ارائه می‌شود. از نظر جزئیات، پنل پشتی گوشی دارای یک بافت شنی درخشان است که سلیقه شما را به نمایش می‌گذارد. این گوشی در چهار رنگ کلاسیک و در عین حال زیبای عرضه شده است: مشکی نیمه شب، سفید مرواریدی، سبز زمردی و آبی کریستالی تا نهایت ظرافت را در طراحی به نمایش بگذارد.

  1. با تجربه هوشمند زندگی کنید

اگر واقعاً بتوانید از گوشی هوشمند خود به خوبی استفاده کنید، زندگی هوشمندتر و آسان تر نخواهد بود با عملکرد Super Device، کاربران می‌توانند به راحتی تماس را از گوشی هوشمند به دستگاه های دیگر منتقل کنند. با پشتیبانی از سوپر دیوایس هوآوی ، سیستم فایل توزیع شده به کاربران اجازه می‌دهد آزادانه به فایل‌ها در سراسر دستگاه‌ها دسترسی داشته باشند، ویرایش و ذخیره کنند تا کارایی را در محل کار بهبود بخشند.

  1. مزایای رایگان انحصاری کاربر با برنامه My HUAWEI

علی‌رغم ویژگی‌ها و عملکردهای اشاره شده، nova Y90 از طریق برنامه از پیش نصب شده My HUAWEI که شامل 50 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی HUAWEI Cloud، اشتراک 3 ماهه HUAWEI Music، اشتراک 3 ماهه ویدیوی HUAWEI و AppGallery می‌شود، دارای مزایای رایگان انحصاری برای کاربران نیز می‌باشد.

با توجه به ویژگی‌های اشاره شده می‌توان جمع‌بندی کرد که گوشی nova Y90  یک گوشی میان رده با کیفیت و طراحی زیبا است که ویژگی‌ها و عملکرد خوبی را برای کاربران فراهم می‌کند. می‌توانید این محصول را از طریق فروشگاه‌های آنلاین یا حضوری تهیه کنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!