به این دلایل ساعت هوشمند Huawei Watch GT3 بهترین گزینه برای کاربران حرفه‌ای است راهنمای خرید

به این دلایل ساعت هوشمند Huawei Watch GT3 بهترین گزینه برای کاربران حرفه‌ای است

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 چندی پیش معرفی شد و در همین مدت کم، با ظاهر بسیار جذاب و آراسته همه نظرها را به خود جلب کرده است. این ساعت هوشمند علاوه بر زیبایی بی‌همتا و هدیه دادن حسی خاص به کاربر، از بهترین سخت‌افزار موجود در بازار برخوردار بوده و به سیستم‌ عامل هارمونی هواوی نیز مجهز شده است.

در ادامه مطلب نکات کلیدی در خرید ساعت هوشمند Huawei Watch GT3 را مرور خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چرا ساعت هواوی واچ جی تی 3 بهترین انتخاب برای کاربران حرفه‌ای و ورزشکاران مشکل‌پسند است.

بازتعریف زیبایی

ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی 3 را باید بدون اغراق زیباترین ساعت هوشمند موجود در بازار دانست. این ساعت با یک بند چرمی عرضه می‌شود و بدنه آن از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است. روی این بدنه می‌توانید طراحی یکپارچه‌ای را مشاهده نمایید که حس یک ساعت مچی کلاسیک را به شما منتقل می‌کنید.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3 در دو نمونه با قطر 42 و 46 اینچ به بازار عرضه و به یک شیشه با لبه‌های 3D مجهز شده که ظاهری شفاف و درخشان به آن بخشیده است. با توجه به ظاهر مینیمال، بندهای باکلاس و پرداخت عالی، ساعت هوشمند واچ GT 3 می‌تواند یک همراه بروز و زیبا برای علاقه‌مندان سخت‌پسند دنیای مد باشد.

علی‌رغم داشتن بدنه فلزی، هواوی سعی کرده وزن این ساعت را پایین نگه دارد تا انجام فعالیت‌های ورزشی و روزمره برای کاربران آسان‌تر باشد. مدل‌های 42 و 46 میلی‌متری این دستگاه وزنی به ترتیب 35 و 42.6 گرمی دارند و ضخامت بدنه آن‌ها نیز 10.2 و 11 میلی‌متر عنوان شده است.

استایل خودت را بساز!

نمایشگر ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 با فناوری AMOLED ساخته شده و قادر است هزاران واچ‌فیس متنوع مورد علاقه شما را با رزولوشن 466 در 466 پیکسل به نمایش در بیاورد. می‌توانید تم‌های کلاسیک، مینی‌مال، فضایی یا ورزشی برای ساعت خود انتخاب کرده و با قرار دادن آن روی حالت نمایشگر همیشه روشن، ساعت هوشمندتان را با مود روزانه خود تنظیم نمایید.

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3

علاوه بر این، هواوی برای ساعت هوشمند واچ GT 3 تعداد بسیار زیادی بند با جنس‌ها و شکل‌های مختلف ارائه داده تا بتوانید زیباترین ساعت هوشمند جهان را با هر موقعیت و هر لباسی ست کنید.

یک تاج کاربردی

دکمه فیزیکی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 مانند تاجی در کنار این ساعت می‌درخشد و به شما برای جابه‌جایی بین منوها، زوم کردن روی اپلیکیشن‌ها و دسترسی سریع به همه بخش‌های رابط کاربری هارمونی OS کمک خواهد کرد. نمایشگر ساعت هوشمند واچ GT 3 از نرخ بروزرسانی بالایی برخوردار شده و به همین جهت، چرخاندن دکمه فیزیکی حس خوبی را به کاربر منتقل می‌نماید.

اگر دوست ندارید با دست‌های خیس دستگاه‌های دیجیتال خود را لمس کنید، قادر خواهید بود با دکمه فیزیکی، بدون حتی لحظه‌ای وقفه با ساعت هوشمند خود کار کنید.

اندازه‌گیری دقیق ضربان قلب

هواوی از حسگر ارتقا یافته TruSeen 5.0+ در ساعت هوشمند Watch GT 3 استفاده کرده از هشت دیود نوری با آرایش دایره‌ای و دو منبع نور تشکیل شده است. شیشه لنز این حسگر نیز به صورت خمیده طراحی شده تا تماس آن با مچ دست، نتایج به دست آمده آن را مخدوش ننماید.

الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی به کار رفته در ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 نیز برای حذف کردن هر چه بیشتر سیگنال‌های مزاحم طراحی شده‌‌اند تا حسگر بتواند از این طریق، حتی در حال انجام تمرینات سنگین نیز اندازه‌گیری دقیقی از فاکتورهای سلامتی مانند ضربان قلب یا سطح اکسیژن خون ارائه نماید.

موقعیت‌یاب حرفه‌ای

ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3 از سامانه‌های موقعیت‌یاب GPS ،Beidou ،GLONASS و OZSS پشتیبانی می‌کند و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی پیشرفته تراشه خود، می‌تواند دقیق‌ترین اطلاعات از تمرین‌هایی مانند دویدن و دوچرخه سواری فراهم آورد.

عمر باتری استثنایی

ساعت هوشمند واچ GT 3 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را با فناوری شارژ معکوس از طریق گوشی نیز شارژ کرده و دیگر استرسی در مورد درصد باقی‌ مانده از باتری خود نداشته باشید. مدل‌های 42 و 46 میلی‌متری این ساعت هوشمند در حالت استفاده عادی، به ترتیب تا 8 و 14 روز شارژدهی برای شما فراهم می‌آورند که این اعداد در بین ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار بازار، بی‌نظیر هستند.

دیگر غافلگیر نشوید

گردش در طبیعت و کوهنوردی می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد و ورزشکاران را غافل‌گیر نماید. ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 زمان دقیق طلوع و غروب خورشید را به شما نشان داده و تغییرات در اندازه موج‌ها را با توجه به موقعیت ماه (جزر و مد) یادآور می‌شود. این دستگاه می‌تواند با فشارسنج داخلی خود، میزان فشار هوا را به صورت لحظه‌ای در اختیار کاربر قرار داده و با زیر نظر قرار دادن این فاکتور، وی را از شرایط جوی نامناسب احتمالی آگاه سازد.

یک مربی دیجیتال

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 داده‌های ورزشی و توانایی‌های شما را بعد از ثبت روزانه مورد بررسی قرار می‌دهد و درست مانند یک مربی ورزش حرفه‌ای، یک برنامه تمرینی علمی و دقیق طراحی می‌نماید. این قابلیت، ساعت هوشمند Watch GT 3 را به همراهی مناسب برای دوندگان حرفه‌ای و آماتور تبدیل می‌کند.

حالت‌های ورزشی متنوع

ساعت هوشمند واچ GT 3 علاوه بر دو، بیشتر از 100 حالت ورزشی مختلف همچون دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، شنا، طناب‌زنی و اسکی را نیز پشتیبانی می‌کند تا همه جنبه‌های تمرینی شما به صورت منظم و دقیق‌تر از همیشه ثبت شوند. با استفاده از این ساعت می‌توانید به پخش موسیقی نیز بپردازید و جلسه تمرینی خود را از یکنواختی خارج کنید.

سازگاری  با تجهیزات ورزشی

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 می‌تواند در تمامی طول تمرین، فاکتورهای سلامتی شما همچون ضربان قلب را اندازه گرفته و آن‌ها را با دستگاه‌های تردمیل، روئینگ یا دیگر دستگاه‌های ورزشی هماهنگ نماید. همچنین شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Huawei Health، داده‌های به دست آمده را با دیگر نرم‌افزارهای ورزشی همچون Google Health به اشتراک گذاشته و وضعیت تمرینی خود را بهتر زیر نظر داشته باشید.

حسگر سنجش اکسیژن خون

پایین آمدن سطح اکسیژن خون می‌تواند عواقب بدی داشته باشد. به همین دلیل، هواوی از حسگر SpO2 در ساعت هوشمند واچ GT 3 استفاده کرده تا این فاکتور حیاتی را به صورت 24 ساعته و در هنگام کار، ورزش و خواب در نظر گرفته و در صورت کاهش آن، به کاربر اطلاع دهد.

عادت‌های بهتر، زندگی بهتر

شاید شما هم به این فکر کرده باشید که چرا به اندازه کافی آب نمی‎‌نوشید، ورزش نمی‌کنید یا در زمان مناسب به رخت خواب نمی‌روید. به کمک ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3  می‌توانید اهداف روزانه‌ای برای خود تعیین کرده و از پیشنهادهای دوستانه‌ای نیز برخوردار شوید.

برای مثال اگر در میانه کار احساس خستگی کردید، به شما پیشنهاد خواهد شد که کمی در هوای آزاد قدم زده و انرژی از دست رفته خود را بازگردانید.

با ساعت تماس بگیرید

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 خود را از طریق بلوتوث به گوشی متصل کرده و در هنگام آشپزی، ورزش یا پیاده‌روی در خیابان، تماس‌های دریافتی را از طریق ساعت جواب دهید. علاوه بر این قادر خواهید بود تاریخچه تماس‌ها را نیز روی ساعت خود مشاهده کنید.

دستیار صوتی هواوی

می‌توانید صفحه اصلی ساعت هوشمند خود را به سمت راست بکشید و از دستیار صوتی هواوی در مورد آب و هوا، اخبار و … سوال کنید. با این روش همچنین می‌توانید حالت‌های ورزشی گوناگون را نیز فعال کرده، در اینترنت جستجو کرده یا یک زنگ هشدار جدید تنظیم نمایید.

با همه این توضیحات می‌توان گفت ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی است که به دنبال یک ساعت هوشمند حرفه‌ای و بی‌نقص هستند. انتظار می‌رود این محصول زیبا به زودی در بازار ایران نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!