دستبند هوشمند Mi Band 6 شیائومی یا Band 6 هوآوی؛ کدام یک بهتر و با ارزش تر است؟ مقاله و آموزش

دستبند هوشمند Mi Band 6 شیائومی یا Band 6 هوآوی؛ کدام یک بهتر و با ارزش تر است؟

HUAWEI Band 6 و Mi Smart Band 6 دو دستبند هوشمند با قیمت تقریباً مشابه هستند که همین موضوع باعث دشوار شدن انتخاب برای برخی کاربران می‌شود. اما دستبند Mi Smart Band 6 شیائومی بهتر است یا Band 6 هوآوی؟ در ادامه با مقایسه می بند 6 شیائومی و هواوی بند 6 همراه ما باشید.

طراحی شکیل‌تر

در مقایسه می بند 6 شیائومی و هواوی بند 6 از نظر طراحی باید گفت که، در حالی که Mi Band 6 شیائومی را نمی‌توان از روی ظاهر از دستبندهای ارزان قیمت تشخیص داد، HUAWEI Band 6 از طراحی مشابه ساعت‌های هوشمند برخوردار است و نمی‌توان زیبایی آن را نادیده گرفت.

همچنین نوع سگک و جنس بندهای Mi Band 6 از زیبایی و کیفیت پایین‌تری برخوردار است، این در حالی است که بندهای HUAWEI Band 6 طراحی مشابه ساعت‌های معمولی و ساعت‌های هوشمند گران قیمت دارند و در عین حال نرم‌تر هستند که موجب راحتی بیشتر می‌شود.

مقایسه می بند 6 شیائومی و هواوی بند 6

طراحی مستطیلی HUAWEI Band 6 برخلاف طراحی باریک و کشیده Mi Band 6 شیائومی، بسیار زیباتر است و در وجود واچ فیس های زیبا و متنوع می‌تواند کاملاً جای ساعت کلاسیک کاربر را بگیرد.

صفحه نمایش بزرگ‌تر

در مقایسه می بند 6 شیائومی و هواوی بند 6 از نظر صفحه نمایش نیز می توان گفت که، Mi Band 6 شیائومی یک صفحه نمایش باریک با عرض بسیار کم دارد که باعث کاهش کارآمدی و زیبایی آن شده است. در طرف مقابل HUAWEI Band 6 از صفحه نمایش بزرگ‌تر بهره می‌برد که خوانایی به مراتب بیشتری دارد و در عین حال مشاهده اطلاعات یا کار کردن با رابط کاربری برروی آن آسان‌تر است. همچنین صفحه نمایش بزرگ‌تر به معنایی خوانایی بیشتر اعلان‌های دریافتی چون پیامک ها است.

مقایسه دستبند هوشمند Mi Band 6 و Huawei Band 6

این برتری HUAWEI Band 6 بسیار چشمگیر است و به راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت.

رابط کاربری بهتر

در حالی که تجربه کار با Mi Band 6 شیائومی متفاوت از هر دستگاه دیگری است و یادگیری کار با آن به زمان زیادی نیاز دارد، رابط کاربری HUAWEI Band 6 مشابه گوشی‌های هوشمند است و خیلی سریع می‌توانید آن را زیر و رو کنید.

کار کردن با HUAWEI Band 6 بسیار آسان‌تر است و کاربر دچار سردرگمی نمی‌شود.

حالت های ورزشی بیشتر

از نظر حالت های ورزشی در مقایسه دستبند هوشمند Mi Band 6 و Huawei Band 6، دستبند هوشمند Mi Band 6 شیائومی تنها 30 حالت ورزشی دارد اما Band 6 هوآوی از 96 نوع تمرین مختلف پشتیبانی می‌کند که یک برتری غیر قابل چشم پوشی است.

می بند 6 بهتر است یا هواوی بند 6

این مزیت Band 6 هوآوی باعث می‌شود قادر به پایش و رهگیری فعالیت‌های بدنی بسیار بیشتری باشد و اطلاعات کامل‌تری ارائه کند که مطمئناً نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

فیس واچ‌های بیشتر

Mi Band 6 شیائومی امکان انتخاب از بین تنها 6 فیس واچ‌ را به کاربران می‌دهد اما Band 6 هوآوی بیش از 25 فیس واچ مختلف دارد و کاربر می‌تواند از فیس واچ‌های جذاب گرفته تا ساعت‌های کلاسیک زیبا را به دلخواه انتخاب کند.

بدهی است که در می بند 6 بهتر است یا هواوی بند 6،  فیس واچ‌های بیشتر یک مزیت بزرگ برای Band 6 هوآوی است که با توجه به صفحه نمایش بزرگ‌تر آن، بسیار کاربردی خواهد بود و می‌توان اطلاعات مختلفی را نمایش داد.

سخن پایانی

هر یک از این برتری‌های دستبند هوشمند Band 6 هوآوی که در این نوشتار به آنها اشاره شد، به تنهایی برای ترجیح دادن آن بر Mi Band 6 شیائومی برای اغلب کاربران کافی است و Band 6 هوآوی مزایا و برتری‌های غیر قابل چشم پوشی نسبت به Mi Band 6 شیائومی دارد.

مقایسه دستبند هوشمند Mi Band 6 و Huawei Band 6

با یک مقایسه ساده می‌توان به راحتی متوجه شد دستبند هوشمند Band 6 هوآوی ارزش خرید به مراتب بیشتری نسبت به Mi Band 6 شیائومی دارد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!