در رویداد آنلاین معرفی پرچمداران افسانه‌ای هوآوی چه گذشت اخبار

در رویداد آنلاین معرفی پرچمداران افسانه‌ای هوآوی چه گذشت

Launching the possibilities

رویداد آنلاین رونمایی از اعضای جدید خانواده هوآوی در روز یکشنبه 29 خرداد، برگزار شد. در این رویداد شهروز چورکچی بلاگر حوزه تکنولوژی به عنوان میزبان و مجری برنامه حضور داشت. صاحب نظران حوزه تکنولوژی از رسانه‌های زومیت، ویجیاتو و دیجی‌کالا مگ نیز  مهمان میزگزد برنامه بودند. رویداد آنلاین رونمایی از اعضای جدید خانواده هوآوی صورت آنلاین از پلتفرم‌های آپارات و اینستاگرام رسمی هوآوی در ایران پخش شد.

معرفی استراتژی هوآوی

در ابتدای این مراسم آقای بابک فیاض_قائم مقام بخش موبایل هوآوی_در ایران به معرفی محصولات جدید پرداختند. وی علاوه بر معرفی مختصر گوشی‌های P50، P50 Pocket، nova Y70 و ساعت هوشمند Watch Fit 2، دقایقی را به صحبت درباره اکوسیستم هوآوی با کد N+8+1 پرداختند. در این کد عدد 1 به گوشی موبایل به عنوان عضو اصلی و هسته مرکزی اکوسیستم اشاره دارد. مفهوم اولین علامت + ریاضی Huawei Share است. این برنامه‌ برای اتصال بدون مرز بین محصولات مختلف هوآوی است. عدد 8 به 8 دسته کالای مختلف هوآوی از جمله لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و هندزفری‌ اشاره می‌کند. دومین علامت + نماینده محصولات شبکه 4G و 5G پیشرفته هوآوی است. حرف انگلیسی N هم نشان از محصولات بی‌شماری است که عضوی از این اکوسیستم هستند.

گفتگوی آزاد پیرامون سری P

 

در ادامه رویداد میزگرد جذابی با حضور شهروز چُرکچی به عنوان میزبان، مهرداد عیسی‌لو از زومیت، حمید مقدسی از دیجیاتو و حسام خامنه‌زاده از دیجی‌کالا مگ پخش شد. این افراد صاحب‌نظر سری P هوآوی را از مدل P10 تا آخرین مدل یعنی P50 Pro و مدل تاشو P50 Pocket بررسی نمودند.

آتها به تکنولوژی‌های پیشرو که همواره در این سری از گوشی‌های هوآوی مورد استفاده قرار گرفته است اشاره کردند. برای مثال، به تکنولوژی عکاسی شب با گوشی P20 Pro اشاره شد که تا مدت‌ها دیگر سازندگان گوشی در دنیا نتوانسته بودند این قابلیت را به دوربین گوشی‌های خود اضافه کنند.

همچنین کیفیت عکاسی و قابلیت زوم فوق‌العاده P50 Pro هم نظر این متخصصان را در بررسی‌ها به خود جلب کرده بود. همچنین به بازار رو به رشد گوشی‌های تاشو اشاره شد. کارشناسان برنامه اذعان داشتند که طبق پیش بینی فعالان حوزه تکنولوژی در دنیا فروش این نوع از گوشی‌ها تا در سال 2023 تا ده برابر افزایش خواهد داشت.

معرفی چند عضو جدید

بعد از صحبت در خصوص پرچمداران جدید هوآوی یعنی خانواده P50، معرفی چند عضو جدید دیگر آغاز شد. گوشی nova Y70، ساعت هوشمند جدید هوآوی Watch fit2 و همین طور Band 7، از دیگر محصولاتی بودند که معرفی و بررسی شدند. گوشی nova Y70 یک گوشی میان رده با باتری 6000 میلی‌آمپری، سوپر شارژر 22.5 واتی، دوربین 48 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 6.75 ابنچی است. این گوشی با یک بار شارژ سه روز مورد استفاده قرار می‌گیرد. گوشی nova Y70 با قیمت بسیار مناسبی در بازار ایران توزیع شده است و از مراکز خرید آنلاین و حضوری هوآوی قابل تهیه است. در ادامه به بررسی ساعت هوشمند Watch Fit 2 و در کل نیاز افراد به ساعت هوشمند پرداخته شد. تمامی میهمانان علاوه بر صفحه‌نمایش عالی، عملکرد روان و امکانات مختلف، بر موضوع شارژدهی بالای ساعت‌های هوآوی اشاره داشتند که به 10 روز یا دو هفته هم می‌رسند.

 

و اما Mate XS2…

در پایان میزگزد این رویداد برای اولین بار در ایران گوشی Mate XS2 هوآوی در اختیار این متخصصان قرار گرفت. با بررسی اولیه طراحی متفاوت و جذاب صفحه نمایش و نحوه تا شدن لولای این گوشی را بسیار متفاوت، کاربردی و تحسین برانگیز دانستند.

 

مراکز تجربه

در آخرین بخش از این رویداد امیرحسین قاسمی_مدیر ارشد محصول_دقایقی در رابطه با راه اندازی 23 غرفه تبلیغاتی برای نمایش محصولات و همچنین 28 فروشگاه منتخب در سراسر ایران در بزرگترین بازارهای موبایل و کامپیوتر صحبت کردند. ایشان اذعان داشتندکه راه اندازی این مراکز به مشتریان کمک خواهد کرد محصولات را از نزدیک مشاهده و بررسی کرده و سپس با شناخت کامل نسبت به خرید آنها اقدام نمایند.

 

شما می توانید ویدئوی رونمایی را در اینجا ببینید.

 

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!