رویداد مهم هواوی در دوم دی ماه برای معرفی هفت دستگاه جدید و کاربردی اخبار

رویداد مهم هواوی در دوم دی ماه برای معرفی هفت دستگاه جدید و کاربردی

بر اساس اعلام منابع معتبر، هواوی در روز دوم دی ماه رویدادی برگزار خواهد کرد تا 7 محصول جدید و جذاب خود را معرفی نماید. ریچارد یو، مدیر اجرایی بخش محصولات مصرفی هواوی میزبانی این رویداد را بر عهده خواهد داشت.

نمی‌توان منکر این شد که هواوی همواره شرکتی نوآور و خلاق در حوزه فناوری بوده و ساخت محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متنوع مانند گوشی‌‎های تاشو، دستبند و ساعت‌های هوشمند با امکانات متفاوت، عینک‌های هوشمند و بسیاری ابزارهای خاص دیگر طی سالیان اخیر به خوبی این ادعا را اثبات می‌‎کند.

در ادامه این روند و با گسترش حوزه‌‎های فعالیت هواوی در زمینه فناوری طی چند سال گذشته، بزرگترین شرکت فناوری چین قصد دارد تا طی روزهای آینده رویدادی بزرگ را برای معرفی دستگاه‎های جدید خود برگزار کند؛ رویدادی که رسانه‎‌های محلی چین از برگزاری آن در روز دوم دی ماه خبر می‎دهند.

شاید ستاره رویداد معرفی آخر سال هواوی را باید گوشی تاشوی صدفی شکل هواوی بدانیم. گوشی هوشمندی که از فناوری اختصاصی جدیدی برای افزایش مقاومت نمایشگر در مقابل شکستن ناشی از تا شدن‌های پیاپی و همچنین یک سیستم خنک کننده با لوله‌هایی گرمایی قابل انعطاف مجهز خواهد شد.

علاوه بر این، هواوی قصد دارد از ساعت هوشمند Huawei Watch D با قابلیت اندازه‌گیری پارامتر بسیار مهم فشار خون نیز رونمایی کند. این ساعت می‌تواند به عنوان اولین محصول هواوی که گواهی مخصوص تجهیزات پزشکی را از نهادهای مربوطه در کشور چین دریافت کرده، ابزاری بسیار مفید برای طیف گسترده‎ای از کاربران که از بیماری‌های مرتبط با فشار خون رنج می‌‎برند بوده و کمک شایانی برای ارتقای سطح سلامتی و تسریع در رسیدگی به آنها در صورت وخامت شرایط جسمی باشد. خوب است بدانیم که هواوی واچ D با طراحی مستطیلی ساخته شده تا تنوع ظاهری نیز در ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار هواوی افزایش پیدا کند.

هواوی همچنین معرفی یک تبلت جدید با نمایشگر جوهری یا همان E-Ink را نیز در تقویم رویداد دوم دی خود جای داده که بر اساس شایعات، MatePad Paper نام خواهد گرفت. از این تبلت اطلاعات زیادی از دست نیست، اما می‌دانیم که باتری آن به فناوری شارژ سریع 22.5 واتی مجهز شده و اصولاً دستگاهی مناسب برای کتاب‎خوانی و مطالعه خواهد بود.

در ادامه می‌توانید 7 دستگاهی که هواوی برای معرفی در رویداد دوم دی در نظر گرفته را مشاهده نمایید؛

  • گوشی تاشوی صدفی
  • ساعت هوشمند Huawei Watch D
  • تبلت جدید سری Huawei MatePad 10.4
  • لپ‌تاپ جدید MateBook
  • بلنگوی هوشمند نسل جدید سری Sound
  • گوشی هوشمند Huawei Mate 40 Pro Special Edition

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!