یکبار شارژ 3 روز سفر با گوشی هوآوی nova Y70 اخبارمقاله و آموزش

یکبار شارژ 3 روز سفر با گوشی هوآوی nova Y70

5 ویژگی دوست داشتنی گوشی هوآوی nova Y70

گوشی هوآوی nova Y70 یک گوشی میان رده است که به تازگی در بازارهای جهان و ایران رونمایی شده است. این گوشی با 5 ویژگی دوست داشتنی شما را عاشق خودش می‌کند. 5 ویژگی اصلی از گوشی هوآوی نوآ Y70 یک همراه واقعی می‌سازد. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 6.75 اینچی، حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی، باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی و سوپر شارژر 22.5 واتی، 5 ویژگی‌ بی نظیر هستند.

 

یک بار شارژ سه روز استفاده

گوشی هوآوی nova Y70 با یک باتری کم نظیر 6000میلی آمپر ساعتی و سوپرشارژر 22.5 واتی همراه واقعی لحظه‌های شماست. این گوشی با یک بار شارژ سه روز قابل استفاده است. در واقع این گوشی تنها به دو بار شارژ در هفته نیاز دارد. زمانی که میزان شارژ باتری این گوشی به 5% می‌رسد، با انجام تنظیمات مربوط به مدیریت باتری، می توانید تا نصف روز در دسترس باشید و تماس‌های مهم را از دست ندهید.

 

یک بار شارژ سه روز سفر

یکی از نگرانی‌ها در سفر، تمام شدن باتری در لحظات حساس و خاطره‌ساز است. گوشی هوآوی nova Y70 نه تنها در مسیر رفت بلکه در مسیر برگشت نیز همچنان بیدار و آماده حمایت از شماست است. با یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی نگرانی برای نیافتن مسیر، عدم کسب اطلاعات در مورد مکانهای دیدنی و همچنین عدم ثبت یک لحظه خاطره‌ساز، دیگر معنایی ندارد. گوشی هوآوی nova Y70 وفادارانه در کنار شماست و خواب به چشمهایش نمی‌آ‌ید تا شما از سفر نهایت لذت را ببرید.

سبک سفر کنید

شاید وجود یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی شما را به این فکر بیاندازد که قرار است یک گوشی سنگین به همراه داشته باشید. گوشی هوآوی nova Y70 با ضخامت 8.98 میلیمتری و وزن 199 گرم از بسیاری از گوشی‌های 6000 میلی آمپر ساعتی نیز سبک‌تر است. با این گوشی می‌توانید رسالت سبک سفر کردن را در کنار همیشه در دسترس بودن حفظ کنید.

 

قیمت و مراکز خرید نوآ Y70

شما همواره میتواند با مراجعه به مراکز خرید حضوری هوآوی با تمام محصولات از نزدیک آشنا شوید. و یا اگر تمایل به خرید آنلاین محصولات دارید در همین سایت لیست مراکز خرید آنلاین را مشاهده کنید. برای مشاهده قیمت نوآ Y70 اینجا را ببیند.

 

باتری‌های افسانه‌ای هوآوی

گوشی‌های هوآوی همیشه به باتری‌های فوق‌العاده و کم نظیر خود شناخته شده‌اند. در همین راستا باتری گوشی‌های قدیمی هوآوی که سالها همراه واقعی شما بوده است در طرح “تولدی دوباره با کمترین هزینه” تعویض شود. می‌توانید اطلاعات مربوط به طرح تعویض را اینجا بخوانید.

 

ارتباط بیشتر با ما

اگر هنوز به صفحه اینستاگرام و یا آپارت هوآوی موبایل فارسی نپیوستید، هم اکنون عضوی از این شبکه‌های اجتماعی شوید تا همواره از طرح‌های تخفیفی و جوایز ما مطلع شوید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!