بررسی‌های تخصصی DXOMARK‌ تأیید کرد: هواوی میت 40 پرو بهترین دوربین سلفی دنیا را دارد اخبار

بررسی‌های تخصصی DXOMARK‌ تأیید کرد: هواوی میت 40 پرو بهترین دوربین سلفی دنیا را دارد

وبسایت نام‌آشنای DxOMark که به واسطه انجام بررسی‌های تخصصی بر روی دوربین گوشی‌ها و رتبه بندی حرفه‌ای آنها شناخته می‌شود، نتایج بررسی  دوربین میت 40 پرو را اعلام کرد. این کمپانی می‌گوید پس از انجام تست‌های تخصصی بر روی دوربین سلفی میت 40 پرو، به این نتیجه رسیده که این گوشی بهترین دوربین سلفی دنیا را داراست.

گوشی میت 40 پرو که در سال 2021 به عنوان بهترین گوشی هواوی عرضه شد، حالا مشخص شده بهترین دوربین سلفی دنیا را در بین گوشی‌های موبایل داراست، از یک ماژول دوربین سلفی دوتایی بهره می‌برد. این ماژول دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با حسگر 2.8/1 اینچی و یک حسگر ToF (زمان پرواز) است. حسگر دوم با فراهم کردن امکان سنجش دقیق عمق میدان، امکان خلق عکس‌هایی تماشایی با افکت بوکه را می‌دهد.

با وجود اینکه در بازار، گوشی‌هایی با دوربین سلفی بالاتر از 13 مگاپیکسل هم یافت می‌شود، اما DxOMark می‌گوید مهندسین هواوی به طرز باورنکردنی موفق شده‌اند با این ماژول 13 مگاپیکسلی به کیفیت تصویر بسیار بیشتری دست پیدا کنند. در نهایت گوشی میت 40 پرو هواوی توانسته با دوربین سلفی دوتایی خود در بخش عکاسی سلفی، امتیاز عالی 110 را از متخصصان DxOMark دریافت کند تا به بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین سلفی تبدیل شود.

طبق اعلام DxOMark دوربین میت 40 پرو در شرایط نوری ضعیف، عملکرد عالی با داینامیک رنج مناسب دارد. در وجود این ویژگی گوشی Mate 40 Pro قادر است حتی در نور ضعیف هم سلفی‌های باکیفیت و با جزئیات بالا بگیرد. همچنین تست‌ها نشان داده‌اند دقت رنگ دوربین سلفی Mate 40 Pro بسیار دقیق بوده و در شب هم تعادل نور سفید بسیار مناسب است.

دوربین سلفی میت 40 پرو

با وجود اینکه فوکوس لنز دوربین سلفی این گوشی ثابت است، اما عملکرد بسیاری عالی از خود به نمایش گذاشته و حتی در تست بوکه نیز بهتر از هر گوشی دیگری درخشیده است. این دستاورد بزرگ به واسطه وجود حسگر ToF ممکن شده است.

همچنین نتایج بررسی‌های تخصصی DxOMark حاکی از توانمندی فلش Mate 40 Pro در صحنه‌های تاریک است و به خوبی از عهده تأمین نور کافی برای سوژه بر می‌آید.

به گواه بررسی‌های DxOMark دوربین سلفی گوشی Mate 40 Pro بهترین و کم نقص ترین در دنیا است. حالا با اطمینان کامل می دانیم چه گوشی برای سلفی گرفتن بهترین در دنیا است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!