ساعت هوشمند Watch GT 3 هواوی معرفی شد؛ بهتر از همیشه اخبار

ساعت هوشمند Watch GT 3 هواوی معرفی شد؛ بهتر از همیشه

در شرایطی که کاربران روزبه‌روز خواهان ساعت‌های هوشمند بهتر و کاربردی‌تر هستند، هواوی از محصول جدید خود به نام Watch GT 3 رونمایی کرد. در ادامه این نوشتار با ساعت هوشمند Watch GT 3 و تازه‌های آن آشنا شوید.

هواوی نام شناخته شده‌ای در بازار ساعت های هوشمند است و توانسته محصولات خوش قیمت اما کارآمدی عرضه کند. بر اساس گزارش منتشرشده از سوی موسسه معتبر Counterpoint، هواوی دومین سازنده بزرگ ساعت هوشمند در دنیا است.

ساعت هوشمند Watch GT 3

جدیدترین محصول هواوی HUAWEI Watch GT 3 نام دارد که افزون بر طراحی شکیل، از آخرین فناوری‌های روز نیز بهره می‌برد. واچ جی تی 3 هواوی در دو اندازه 46 و 42 میلی‌متری در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

نسخه بزرگ‌تر این محصول دارای صفحه‌نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 466 در 466 پیکسل است که به لطف حاشیه‌های نازک نمایشگر، یک محصول بسیار زیبا و سبک است. این محصول تنها 42.6 گرم وزن دارد.

نسخه 42 میلی‌متری ساعت هوشمند Watch GT 3 از صفحه‌نمایش 1.32 اینچی AMOLED بهره می‌برد و با داشتن ضخامت 10.2 میلی‌متر، تنها 35 گرم وزن دارد. این ویژگی‌ها باعث شده واچ جی تی 3 هواوی یک محصول بسیار شیک و خاص باشد.

همانند سایر محصولات هواوی، Watch GT 3 نیز دوام باتری خارق‌العاده‌ای دارد. نسخه 46 میلی‌متری این محصول با یک‌بار شارژ 14 روز و در استفاده سنگین 8 روز دوام می‌آورد. باتری نسخه کوچک‌تر 7 روز در استفاده سبک و 4 روز در استفاده سنگین دوام می‌آورد.

هواوی واچ GT3

هواوی واچ GT3 نیز از طیف کاملی از حسگرها و قابلیت‌های نرم‌افزاری برای پایش فعالیت بدنی، خواب، میزان استرس و سلامتی بهره می‌برد و هیچ‌چیز کم ندارد.

اما جدای از بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری صورت گرفته، برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید همچون Healthy Living Clover نیز برای این سری در نظر گرفته‌شده که می‌تواند با تعیین چالش‌های، اشتیاق کاربر برای انجام فعالیت‌های روزانه را دو چندان کند.

ساعت هواوی واچ GT3

از دیگر قابلیت‌های سلامت‌محور افزوده‌شده می‌توان به Running Ability Evaluation هم اشاره کرد. این ویژگی جدید می‌تواند با آنالیز فعالیت‌های کاربر در دویدن‌های روزانه، شدت انجام این فعالیت را متناسب با توانایی کاربر به او پیشنهاد دهد تا به مرور زمان با تمرین‌های سنگین‌تر اما حساب‌شده‌ای روبرو گردد.

هواوی واچ GT3 دارای GNSS دوبانده و GPS داخلی برای مکان‌یابی بسیار سریع و دقیق است. این محصول از قابلیت جدید Rout Back هم بهره می‌برد که مسیر پیموده شده را به‌دقت ثبت می‌کند تا با خیال آسوده بتوان به نقطه اول بازگشت.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT3از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های ساعت هوشمند Watch GT 3 می‌توان به حافظه داخلی 4 گیگابایتی، مقاوم بودن در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری، پشتیبانی از 100 تمرین ورزشی متنوع و امکان پایش بی‌وقفه سلامتی اشاره کرد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!