5 دلیل برای آنکه چرا باید ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT SE را انتخاب کنید! راهنمای خرید

5 دلیل برای آنکه چرا باید ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT SE را انتخاب کنید!

ساعت هوشمندHuawei Watch Fit Special Edition  هم‌اکنون برای مشتریان در سطح جهانی عرضه شده است. از آنجا که این ساعت هوشمند ویژه قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارد، در این مقاله به 5 دلیل برای انتخاب این گجت پوشیدنی جدید هوآوی، پرداخته می‌شود.

ساعت هوشمند Huawei Watch Fit Special Edition به صفحه نمایش رنگی 1.64 اینچی AMOLED با وضوح 456 در 280 پیکسل مجهز است. قاب این ساعت، مستطیل شکل است و بیش از 10000 واچ‌فیس دارد تا بتوانید آن را به راحتی و براساس علایق خود شخصی‌سازی کنید. این ساعت هوشمند در سه رنگ مشکی، صورتی و سبز به راحتی روی مچ دست شما قرار می گیرد.

  1. نظارت بر سلامتی

Huawei Watch Fit Special Edition مجهز به فناوری های کاملاً جدید TruSleep است که به شما کمک می‌کند الگوهای خواب خود را ردیابی کنید. هوآوی با این فناوری تشخیص خواب را تا 10 درصد بهبود بخشیده است. با کمک ویژگی TruSeen 5.0 و هوش مصنوعی می‌توانید به طور موثر ضربان قلب خود را در حال حرکت ردیابی کنید. TruSeen 5.0 در صورت بالا یا پایین رفتن ضربان قلب شما را مطلع می‌کند. سنجش میزان سطح اکسیژن خون یا SpO2 و سایر ویژگی های تشخیص سلامت نیز در خدمت شما هستند.

  1. عمر باتری بالا

باتری این ساعت هوشمند تنها با 5 دقیقه شارژ می تواند تا 1 روز دوام بیاورد و ظرف 45 دقیقه ظرفیت کامل خود را پر کند. Huawei Watch Fit Special Edition می‌تواند حداکثر تا 9 روز شارژدهی داشته باشد و تا 6 روز در استفاده معمولی، سلامتی شما را نظارت کند.

  1. اتصال راحت و بدون مرز

ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit Special Edition امکاناتی نظیر اعلان تماس، قطع تماس و پاسخ‌های سریع پیام را به همراه دارد. به علاوه مجموعه ای از برنامه ها از جمله چراغ قوه، تایمر، شاتر دوربین، کنترل موسیقی، پیدا کردن تلفن، حالت مزاحم نشوید، آب و هوا و … را ارائه می‌دهد.

  1. همراه تندرستی

این ساعت هوشمند با فراهم کردن حالت های تمرینی مختلف از جمله TruSport، یک همراه عالی برای انجام فعالیت‌های ورزشی است. این قابلیت، یک برنامه علمی دویدن است که شاخص توانایی دویدن را بر اساس داده های چند بعدی از جمله ضربان قلب در حین دویدن، سرعت، مسافت و فرکانس برای ارزیابی توانایی دویدن شما و همچنین تعداد دفعات تمرین، زمان بازیابی و داده‌های VO2Max ارائه می‌دهد.

  1. انطباق آسان و سریع با تمام دستگاه‌ها

این ساعت هوشمند با گوشی های هوشمند iOS و اندرویدی، سازگار است.. بنابراین می‌توانید این گجت را با هر یک از دستگاه های موجود به راحتی متصل کنید.

 

تمام موارد ذکر شده، دلایلی است که می‌تواند به شما برای انتخاب ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT Special Edition کمک کند.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!