ساعت هوشمند Watch GT 3 SE، دو هفته دوام باتری، هیجان بیشتر در هنگام پیاده‌روی و دویدن راهنمای خرید

ساعت هوشمند Watch GT 3 SE، دو هفته دوام باتری، هیجان بیشتر در هنگام پیاده‌روی و دویدن

عمر باتری برای هر ساعت هوشمند، یک ویژگی کلیدی است، خواه شما یک جنگجوی تمرینات ورزشی باشید خواه علاقه‌مند به فعالیت در فضای باز یا علاقه داشته باشید فاکتورهای سلامتی خود را از طریق ویژگی‌های ساعت هوشمند، ردیابی کنید. با این حال، ساعت‌های هوشمند امروزی اغلب با عمر کوتاه باتری و نیاز به شارژ مکرر کاربران را محدود می‌کنند. این امر باعث می‌شود که نتوانید حداکثر استفاده و کارایی  را از ساعت هوشمند خود داشته باشید.

ساعت هوشمند کاملاً جدید HUAWEI WATCH GT 3 SE میراث ساعت های قبلی سری GT را با ارائه عمر باتری قابل ملاحظه دو هفته‌ای همراه با شارژ بی سیم و معکوس، به همراه دارد تا کاربران بتوانند بدون نگرانی از تمام شدن باتری، به دنبال ماجراجویی‌های جدید باشند.

همان عمر باتری دو هفته‌ای همیشگی در ساعت‌های سری GT

ساعت‌های سری WATCH GT از باتری‌های با ظرفیت بالا و الگوریتم‌های هوشمند صرفه‌جویی در مصرف انرژی استفاده می‌کنند تا دوام بیشتری در شارژ باتری داشته باشند، در حالی که از ردیابی سلامت در سطح بالا و تعاملات پیشرفته برنامه‌ها پشتیبانی می‌کنند. اولین ساعت GT در سال 2018 رونمایی شد و به لطف دو هفته دوام باتری، تمرینات مبتنی بر علم و نظارت بر سلامت در سطح حرفه ای، که نشان دهنده یک الگوی هوشمند جدید برای دستگاه‌های پوشیدنی است، فوراً به موفقیت دست یافت.

WATCH GT 3 SE دارای یک باتری با ظرفیت بزرگ 451 میلی آمپر ساعتی و الگوریتم هوشمند صرفه جویی در مصرف انرژی است تا از دو هفته استفاده مداوم و عملکرد بهتر از پوشیدنی‌های مشابه پشتیبانی کند. به علاوع این ساعت ردیابی لحظه‌ای سلامت، پخش موسیقی و طیف وسیعی از ویژگی‌های هوشمند دیگر را ارائه می‌کند. برخلاف سایر گوشی‌های هوشمند، همه این امکانات بدون نیاز به شارژ مکرر عرضه می‌شود.

الگوریتم هوشمند صرفه جویی در مصرف انرژی 2.0 و شارژ بی سیم

الگوریتم صرفه جویی در مصرف انرژی قادر به شناسایی سناریوهای مصرف، تخصیص مقدار بهینه نیرو  بر اساس وضعیت پوشیدن و فعالیت کاربر، و تغییر حالت های صرفه‌جویی در مصرف باتری به صورت پویا است تا اطمینان حاصل شود که عملکرد و مصرف باتری هرگز در تضاد نیستند.

ساعت هوشمند WATCH GT 3 SE از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند، چیزی که معمولاً فقط در ساعت‌های هوشمند گران قیمت دیده می‌شود. از پایه شارژ بی سیم بدون تماس فلزی استفاده می‌کند و ریسک ناراحتی یا خطر را از بین می برد. این ساعت حتی می‌تواند هر زمان که نیاز باشد توسط یک تلفن هوآوی به صورت معکوس شارژ شود و از دردسر حمل شارژر جلوگیری کند.

ساعت هوشمند WATCH GT 3 SE دارای ظاهری مدرن است، با خطوط الهام گرفته از توری‌های فلزی در نمای جلویی خودروهای اسپرت که در دو رنگ مشکی گرافیتی و سبز وحشی ارائه می شود. صفحه نمایش 1.43 اینچی Corning Gorilla Glass این ساعت در بالای بدنه توخالی 35.6 گرمی قرار گرفته است و بدنه آن از پلیمر تقویت شده بادوام ساخته شده است تا به راحتی و بدون دردسر قابل تطبیق باشد. WATCH GT 3 SE با ظاهر خیره کننده و هسته بادوام خود، پوشیدنی مناسبی برای تمرینات روزانه، مناسبت های خاص و گشت و گذارهایی است که زندگی را تغییر می دهد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!