6 دلیل برای آنکه عاشق هوآوی بند 8 شوید! راهنمای خرید

6 دلیل برای آنکه عاشق هوآوی بند 8 شوید!

آیا به دنبال یک بند ورزشی هستید که بتواند با سبک زندگی و فعالیت‌های شما مطابقت داشته باشد و در عین حال شیک و امروزی به نظر برسد؟ به دنبال بندی به جز HUAWEI Band 8 نباشید! در ادامه 6 دلیل اصلی که نشان می‌دهد شما این بند هوشمند جدید را دوست خواهید داشت را مرور می‌کنیم:

  1. بدنه فوق العاده باریک با صفحه نمایش براق و بدون حاشیه

HUAWEI Band 8 دارای طراحی فوق‌العاده باریک و سبک با ضخامت 8.99 میلی‌متر و وزن 14 گرم است که در طول تمرین یا فعالیت‌های روزانه، سنگینی آن را احساس نمی‌کنید. پوشیدن آن در تمام طول روز راحت است و مانع حرکات شما نمی شود.

  1. همراه سلامتی و تناسب اندام

هوآوی Band 8  ویژگی‌های حرفه‌ای نظارت بر سلامتی را کنترل می‌کند تا دانش جامعی در مورد سلامت و تناسب اندام به شما ارائه دهد و تا اهداف سلامتی خود را به راحتی دنبال کنید. مهمترین ویژگی‌های سلامتی ارائه شده توسط این دستبند عبارتند از:

HUAWEI TruSleepTM 3.0:  داده‌های خواب شما را کنترل می‌کند تا به شما کمک کند خواب بهتری داشته باشید

HUAWEI TruSeenTM 5.0: ضربان قلب و اکسیژن خون را برای مراقبت از قلب شما کنترل می‌کند

HUAWEI TruRelaxTM: سطح فشار خون شما را تشخیص می‌دهد و به کاهش استرس شما کمک می‌کند

HUAWEI TruSportTM: داده‌های عملکرد ورزشی شما را ثبت و به افزایش تناسب اندام شما کمک می‌کند

  1. عمر باتری قوی با شارژ فوق العاده سریع

هوآوی Band 8 دارای ویژگی شارژ فوق‌العاده سریع است، بنابراین برای بازگشت به فعالیت‌های خود نیازی به انتظار طولانی مدت نخواهید داشت. شارژ کامل تنها 45 دقیقه طول می‌کشد. و اگر عجله دارید، این بند با 5 دقیقه شارژ سریع، دو روز دوام می آورد.

  1. سازگار با اندروید و iOS

HUAWEI Band 8 با سیستم‌های اندروید و iOS سازگاری داشته و به راحتی تطبیق پیدا می‌کند. بنابراین نه تنها یک همراه عالی برای گوشی هوآوی شما است، بلکه با گوشی‌های هوشمند دیگر نیز همخوانی خوبی دارد و آن را به یک هدیه عالی برای خانواده و دوستان شما تبدیل می‌کند!

  1. دستیار در دسترس برای زندگی

بندهای قبل از Band 8 از نمایش تماس و پیام دریافتی پشتیبانی می‌کنند. حالا این بند جدید گام فراتر رفته است. نه تنها می‌تواند از برنامه تلفن و پیام سیستم پشتیبانی کند، بلکه از اعلان تماس و پیام برنامه های شخص ثالث نیز پشتیبانی می‌کند! همچنین می‌توانید زمانی که برای چت کردن در دسترس نیستید، با الگوی پاسخ داخلی و سریع به پیام‌ها پاسخ دهید.

HUAWEI Band 8 دارای بیش از 100 حالت ورزشی برای انتخاب است، از جمله دویدن، شنا، دوچرخه سواری و موارد دیگر. برای هر کسی که دوست دارد تمرینات خود را تغییر دهد یا فعالیت‌های جدیدی را امتحان و داده‌ها و بازخوردهای دقیق را برای بهبود عملکرد بهتر دریافت کند، عالی است.

  1. بیش از 10000 واچ فیس، بیش از آن تعداد که دوست دارید

HUAWEI Band 8 بیش از 10000 واچ فیس را برای انتخاب ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید هر طرحی را با توجه به سبک استایل خود انتخاب کنید.

در پایان، HUAWEI Band 8 یک انتخاب مناسب برای کسانی است که می‌خواهند نظارت حرفه‌ای سلامت، بدنه فوق‌العاده باریک، شارژ سریع، و طیف وسیعی از حالت‌های ورزشی و واچ فیس‌های متنوع را در کنار هم داشته باشند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!