عملکرد باتری گوشی nova Y70 هوآوی راهنمای خرید

عملکرد باتری گوشی nova Y70 هوآوی

یکی از دیگر محصولات جذابی که در رویداد آنلاین Launching the possibilities معرفی شد، گوشی Y70 از سری nova است. این گوشی با ویژگی‌های جذاب خود از جمله باتری 6000 میلی‌آمپری، مناسب افرادی است که در طول روز بصورت مداوم از گوشی خود استفاده می‌کنند.

مدل nova Y70 باتوجه به ویژگی‌هایی همچون باتری قدرتمند، شارژر سریع، صفحه نمایش بزرگ و دوربین 48 مگاپیکسی در بین گوشی‌های هم‌رده گزینه خوبی برای خرید است. در ادامه به معرفی و عملکرد باتری گوشی نوا Y70 هوآوی و ویژگی‌های آن می پردازیم.

باتری 6000 میلی‌آمپری در nova Y70 

همانطور که می‌دانید افراد بسیاری در طول روز به مدت خیلی زیاد از گوشی خود برای کابردهای مختلف استفاده می‌کنند. بسیاری از آنها در طی روز با مشکل کمبود شارژ باتری گوشی مواجه می‌شوند. در این شرایط نیاز به مکانی برای شارژ کردن یا یک پاوربانک سنگین دارند.

این مشکل در گوشی nova Y70 با باتری 6000 میلی‌آمپری حل شده‌است. چنین حجمی از باتری توانسته مقدار کارایی nova Y70 را تا سه روز افزایش دهد. موضوع هیجان‌انگیز اینجاست که این گوشی می‌تواند تنها با 5 درصد شارژ پایانی خود، تا 12 ساعت برای تماس‌های ضروری روشن بماند.

در ادامه به بررسی مقدار مصرف باتری این گوشی در شرایط مختلف اشاره می‌کنیم:

 

 

باتری گوشی nova Y70 هوآوی

عملکرد باتری Y70 برای روزهای کاری

گوشی Y70 هوآوی در استفاده استاندارد تا سه روز می‌تواند بدون شارژ مجدد روشن بماند. در نتیجه خللی در فعالیت‌هایی مثل تماس گرفتن، پیام دادن، فیلم‌برداری یا استفاده از شبکه‌های اجتماعی ایجاد نمی‌شود. از این‌رو می‌توان گفت گوشی Y70 هوآوی با باتری 6000 میلی‌آمپری برای بلاگرها و تمام افرادی که مشاغلی وابسته به اینترنت و تماس‌های طولانی مدت دارند، گزینه مناسبی است.

عملکرد باتری Y70 برای روزهای سفر

بدیهی است که در مسافرت‌های طولانی‌، دسترسی به مکانی برای شارژ کردن گوشی بسیار کم است. در چنین شرایطی می‌توان با تکیه به باتری 6000 میلی‌آمپری Y70 با خیال راحت تا سه روز نیاز به شارژ مجدد گوشی نداشت.

بیشتر بدانید : یکبار شارژ 3 روز سفر با گوشی هوآوی nova Y70

عملکرد باتری Y70 برای آنلاین بودن مداوم

امروزه که شبکه‌های اجتماعی بسیار کاربردی هستند و حتی کسب و کار افراد زیادی به فضای مجازی وابسته است، نیاز به یک گوشی با باتری قوی‌تر، با دوام‌تر و از طرفی با شارژر فوق سریع، بیشتر احساس می‌شود. همچنین گیمرها و افرادی که اهل بازی‌های آنلاین موبایلی هستند نیازمند به یک گوشی با شارژدهی بیشتر هستند تا کمتر به شارژ کردن احتیاج پیدا کنند. در چنین شرایطی Y70 با باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپری خود می‌تواند این نیاز را تا حدود زیادی کاهش دهد. در نتیحه nova Y70 بهترین گزینه برای کسانی است که همیشه آنلاین هستند.

چنین باتری قدرتمندی نیازمند یک سیستم شارژ قوی است که در Y70 تعبیه شده‌است. در نتیجه باتری 6000 میلی‌آمپری آن با سیستم سوپر شارژ، در مدت زمان کمتری در مقایسه با مدل‌های دیگر شارژ می‌شود.

 

سایر مشخصات گوشی nova Y70 

عملکرد باتری گوشی nova Y70 هواوی

در اینجا سایر مشخصات این گوشی دو سیم کارته را در یک نگاه بررسی می‌کنیم:

  • ابعاد  168.3×77.7×8.98 میلی‌متر
  • 199 گرم ورن
  • حافظه‌های داخلی 64 و 128
  • 4 گیگ RAM
  • پشتیبانی از حافظه جانبی microSDXC
  •  صفحه نمایش با تکنولوژی TFT
  • رزولوشن تصویر با کیفیت HD+ 1600 x 720
  • 3 دوربین 48 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل
  • رابط کاربری EMUI 12 مبتنی بر اندروید 11
  • پشتیبانی از سرویس‌های موبایلی هوآوی

کلام آخر

بی شک nova Y70 هوآوی با قابلیت‌هایی همچون صفحه نمایش بزرگتر، باتری 6000 میلی‌آمپری، دوربین باکیفیت 48 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 128 و شارژر فوق سریع، همراه همیشگی شماست و به شما ثابت می‌کند که “خواب به چشم‌هایش نمی‌آید”.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!