8 دلیل برای خرید هندزفری هوآوی FreeBuds 5i اخبارراهنمای خرید

8 دلیل برای خرید هندزفری هوآوی FreeBuds 5i

جدیدترین هندزفری هوآوی، FreeBuds 5i، یک جفت هدفون TWS است که دارای گواهینامه Hi-Res Audio Wireless و سه حالت  ANC: Ultra،  General و Cozy است. ظاهری جذاب دارد، پوشیدن آن راحت است، عمر باتری آن طولانی است و یک اتصال و تجربه تعاملی عالی را ارائه می دهد. در ادامه 8 دلیل اصلی برای انتخاب این هندزفری از میان هندزفری‌های موجود در بازار را مرور خواهیم کرد.

  1. ظاهری جذاب و مطابق با مد روز

در سال 2021،  هوآوی FreeBuds4i  را معرفی کرد و توانست محبوبیت و ستایش را در بین دانشجویان و کارمندان جوان به دست آورد.در سال 2022، سری جدید این مدل با نام هوآوی FreeBuds 5i رونمایی شد که طراحی مد روز و انحنای یکپارچه نسل قبلی خود را به ارث برده بود. این هندزفری باکیف شارژ شیک و مینیمالیستی که نماد سنگریزه در رنگ‌های آبی جزیره‌ای، مشکی سحابی و سفید سرامیکی را به ذهن یادآوری می‌کند، عرضه شده است.

 

هندزفری هوآوی HUAWEI FreeBuds 5i براق، سبک و قابل حمل است.کیس شارژ این هندزفری شامل فرآیند پراکندگی منحصربه‌فرد و بافت مات شده است که باعث تسکین پوست و خیره‌کنندگی می‌شود. به راحتی می‌توانید سبک‌های مختلف لباس های خود را با نسخه‌های رنگی مختلف این هدفون ست کنید.

     2. وضوح صدای بالا

هوآوی FreeBuds 5i، به واحد درایور پویا با حساسیت بالا 10 میلی‌متری، دیافراگم کامپوزیت پلیمری سفارشی‌سازی‌شده و کدک صوتی LDAC™ HD مجهز است. این هندزفری دارای گواهینامه Hi-Res و محدوده فرکانس وسیع (20Hz-40kHz) و صدایی با وضوح بالا برای منابع صوتی HD است. عبارت Hi-Res Audio Wireless رسماً به عنوان توانایی بازتولید طیف کامل صدا از ضبط‌هایی که از منابع موسیقی با کیفیت بهتر نسبت به CD مسترینگ شده‌اند، تعریف می‌شود و به طور گسترده در بین علاقه‌مندان به صدا پذیرفته و شناخته شده است.

هوآوی FreeBuds 5i، از کدک با وضوح بالا LDAC™، با حداکثر نرخ انتقال صدا 990kbds/96kHz/24bit پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به طور موثر تاخیر و زوال در انتقال صدا را کاهش می دهد، و این امکان را فراهم می‌کند که جزئیات کلی در موسیقی به خوبی حفظ و در صدایی با کیفیت بالا ارائه شود. از انتقال صدا با وضوح بالا پشتیبانی می کند که دارای گواهینامه بی سیم Hi-Res Audio است. به علاوه، FreeBuds 5i از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند که سرعت انتقال داده سریع‌تر و قابلیت ضد تداخل قوی‌تری را نسبت به هدفون‌های بلوتوث 5.0 TWS ارائه می‌دهد.

هوآوی FreeBuds 5i به دقت در آزمایشگاه‌های هوآوی کالیبره و توسط یک تیم بازبینی حرفه‌ای و اشکال‌زدایی شده است و تجربه صوتی عالی را ارائه می‌دهد. سیگنال‌های دیجیتال کالیبره‌شده و بهینه‌شده باید با واحدهای تولید صدای عالی بازیابی شوند. HUAWEI FreeBuds 5i دارای یک واحد درایور پویا با حساسیت بالا 10 میلی‌متری و یک دیافراگم کامپوزیت پلیمری سفارشی شده برای دستیابی به دینامیک و دامنه بزرگ است، می تواند باس قدرتمند، صدای انسان و جزئیات واضح و ظریف با فرکانس بالا را برای کاربران تولید کند.

    3. FreeBuds 5i از EQ تطبیقی ​​دوگانه برای تجربه گوش دادن ایده آل پایدار پشتیبانی می‌کند

هوآوی FreeBuds 5i  با تنظیم صدا بر روی ساختار مجرای گوش و نحوه استفاده از آنها به طور مداوم کیفیت صدای مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد. هنگامی که از موسیقی لذت می برید، میکروفون با حساسیت بالا در گوش به طور هوشمندانه صدای بازخورده شده را کنترل می‌کند و جلوه‌های صوتی تمام باند را جبران می‌کند تا کیفیت صدای عالی را به طور مداوم تضمین کند. مهم نیست که کاربر در حال بازی کردن دراز کشیده باشد، در حال انجام برنامه ها نشسته باشد یا در حین راه رفتن به آهنگ گوش کند، تجربه شنیداری پایدار و خالص است.

 

    4. قابلیت فوق العاده حذف نویز فعال

هندزفری  FreeBuds 5i از یک طراحی سنتی درون گوش استفاده میکند تا به طور موثر نویزهای فرکانس بالا را به طور غیر فعال مسدود کند. فراتر از آن، مجهز به فناوری حذف نویز هیبریدی است و دو میکروفون در داخل و خارج گوش است که نه تنها نویز خارجی را تشخیص می دهد، بلکه صدای اضافی را در کانال گوش نیز دریافت می‌کند. سپس از این اطلاعات برای تولید دقیق امواج صوتی معکوس و حذف نویز استفاده می کند و حداکثر عمق ANC نویز را تا 42 دسی بل ارائه می‌دهد. هنگام استفاده از HUAWEI FreeBuds 5i، با خیال راحت بین حالت‌های حذف نویز Ultra، General و Cozy انتخاب کنید تا جلوه‌ها را با محیط‌هایی مانند کتابخانه، دفتر یا ایستگاه مترو تطبیق دهید. هنگامی که باید به صداهای اطراف و صدای انسان توجه کنید، روی هدفون ضربه بزنید و نگه دارید تا به طور یکپارچه به حالت آگاهی بروید.

    5. اتصال هم‌زمان به دو دستگاه

FreeBuds 5i از اتصال دو دستگاه بین دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌های مختلف، تلفن‌ها و تبلت‌های سازگار با Android/iOS/Windows پشتیبانی می‌کند. این  دستگاه می‌تواند به طور هوشمند سناریوهای خدمات را شناسایی کند و به طور خودکار بین دستگاه‌ها بدون دخالت دستی سوئیچ کند. در حین کنفرانس ویدیویی روی رایانه شخصی، تلفن همراه زنگ می‌خورد. برای پاسخ سریع به تماس، دوبار ضربه بزنید. اگر دو دستگاه متصل هر دو تلفن هستند، می‌توانید از هر یک از آنها برای برقراری تماس استفاده کنید. هنگامی که یک تماس ورودی در تلفن دیگر وجود دارد، هوآوی FreeBuds 5i یک صدای ساده را پخش می کند. می‌توانید انتخاب کنید که از هدفون برای پاسخ دادن به تماس ورودی استفاده کنید یا خیر.

    6. تعاملات هوشمند و سرگرم کننده را با FreeBuds 5i تجربه کنید

هوآویFreeBuds 5i  از ویژگی Audio Connection Center پشتیبانی می‌کند HUAWEI AI LIFE باید دانلود شود. کاربران می توانند 10 دستگاهی که اخیراً به هدفون متصل شده اند را مشاهده کرده و تنها با چند کلیک بین آنها جابه جا شوند. این ویژگی باعث می‌شود هدفون‌های HUAWEI بیشتر از یک دستگاه صوتی، اما یک پایانه مستقل باشد که اتصال صوتی را دوباره تعریف می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید نماد HUAWEI FreeBuds 5i را بکشید تا به راحتی به تلفن‌ها، تبلت‌ها، رایانه‌های شخصی و Visions HUAWEI متصل شوید، پس از اینکه به طور خودکار در صفحه نمایش Super Device این دستگاه‌ها شناسایی شد.

    7. عمر باتری طولانی مدت و شارژ سریع پشتیبانی می‌شود

هوآوی FreeBuds 5i  از 28 ساعت عمر باتری 5 پشتیبانی می‌کند.این هندزفری را به مدت 15 دقیقه شارژ کنید و 4 ساعت برای پخش موسیقی خواهید داشت. اگر فراموش کردید که هدفون را یک شب شارژ کنید، هدفون را در طول نوشیدن فنجان قهوه شارژ کنید، و این هدفون برای استفاده یک صبح کامل از شارژ کافی برخوردار خواهد بود. اگر در تعطیلات هستید و متوجه شدید که هدفون های شما شارژ ندارند، به سادگی آن ها را در حالی که 15 دقیقه استراحت می‌کنید، شارژ کنید، و هدفون‌های شما قدرت کافی برای تماشای حداکثر دو فیلم را خواهند داشت. HUAWEI FreeBuds 5i به لطف مصرف انرژی کم و ظرفیت باتری زیاد، می‌تواند به مدت 7.5 ساعت با یک بار شارژ، یا 28 ساعت در صورت استفاده با کیس شارژ کامل، موسیقی پخش کند.

    8. مد روز و قابل تطبیق با ویژگی‌های کاربردی

HUAWEI FreeBuds 5i با IP54 مقاوم در برابر آب عرضه می‌شود که آن را برای پاسخگویی به نیازهای بیشتر شنوندگان در زندگی روزمره، از پاشیدن تصادفی گرفته تا باران، بیش از حد مجهز می‌کند. این هندزفری به شما امکان می‌دهد با دو بار ضربه زدن به هدفون خود از راه دور عکس بگیرید، به طوری که هرگز نیازی به برخورد با میله سلفی نداشته باشید، و با کنترل های فاصله کانونی از فواصل کوتاه دست و پنجه نرم کنید. FreeBuds 5i تأخیر را در طول گیم پلی بسیار کاهش می‌دهد، به طوری که اقدامات روی صفحه نمایش شما در ژانرهای مختلف بازی ها بیشتر غوطه ورتر و مفیدتر می شوند.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!