با فناوری Memory Expansion Technology؛ دو گیگابایت به رم گوشی هواوی خود بیفزایید! اخبار

با فناوری Memory Expansion Technology؛ دو گیگابایت به رم گوشی هواوی خود بیفزایید!

یکی از دستاورهای انقلابی که هواوی در کنار گوشی‌های سری میت 40 معرفی کرد،فناوری Memory Expansion Technology نام دارد. با این فناوری 8 گیگابایت حافظه رم به اندازه 10 گیگابایت قابل استفاده خواهد بود. 12 گیگابایت رم نیز قادر به ارائه همان کارایی در اندازه 14 گیگابایت خواهد بود.

به گفته ریچارد یو، مدیرعامل بخش کسب و کار رده مصرف‌کننده هواوی، گوشی‌های هواوی میت 40 به امکان جدیدی به نام فناوری Memory Expansion Technology برای افزایش حجم حافظه رم مجهز هستند. فناوری جدید هوآوی از طریق توسعه مجازی حافظه، ظرفیت 8 گیگابایت رم فیزیکی را به طور مجازی به 10 گیگابایت افزایش می‌دهد و 12 گیگابایت حافظه رم هم معادل 14 گیگابایت خواهد بود.

فناوری Memory Expansion Technology

پیش از به‌کارگیری فناوری جدید هواوی، با 8 گیگابایت حافظه رم گوشی میت 30 پرو حداکثر 11 اپلیکیشن کش (Cache) می‌شد. این تعداد در گوشی هواوی میت 40 پرو (با همان 8 گیگابایت حافظه رم) به 16.6 اپلیکیشن افزایش یافته است. به گفته مدیرعامل بخش کالای مصرفی هواوی، این بهبود با استفاده از فشرده‌سازی گروهی دینامیکی انجام می‌شود. با استفاده از این فناوری تا 50 درصد افزایش کارایی مشاهده شده است.

هواوی اخیراً به معرفی گوشی‌های جدید خود در سری Mate 40‌ پرداخته است. در کنار آن، فناوری جدید هوآوی نیز از سوی این شرکت در گوشی‌های میت 40 به کار گرفته شده‌اند. این سری شامل چهار مدل میت 40، میت 40 پرو، میت 40 پرو پلاس و میت 40 پورشه دیزاین می‌شود. مدل اول از تراشه Kirin 9000E و سایر مدل‌های جدید از چیپست قدرتمند Kirin 9000 بهره می‌برند.

مطلب مرتبط: چیپست کوالکام نیز به طور رسمی مجوز همکاری با هواوی را دریافت کرد

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!