8 دلیل برای خرید هدفون بی‌سیم دور گردنی Huawei FreeLace Pro راهنمای خرید

8 دلیل برای خرید هدفون بی‌سیم دور گردنی Huawei FreeLace Pro

هدفون‌های دور گردنی از لحاظ طراحی برای بسیاری از کاربران پرکاربردتر از دیگر انواع هدفون‌ها هستند. هدفون‌های دورگردنی Huawei FreeLace Pro را باید بهترین هدفون‌های دور گردنی موجود در بازار دانست؛ محصولاتی که با ظاهری زیبا، کیفیت صدای عالی، فناوری حذف نویز فعال و شارژدهی طولانی باتری، ارزش خرید بالایی نیز نسبت به قیمت خود به کاربران ارائه می‌کنند. در ادامه این مقاله با بررسی ویژگی های فری لیس پرو همراه ما باشید.

مقدمه

هدفون‌های بی‌سیم انواع مختلفی دارند که در این میان محصولات خاصی با طراحی دور گردنی عرضه می‎ شوند. هواوی نیز یکی از شرکت‎ هایی است که اقدام به تولید این محصولات نموده اما تفاوت مدل عرضه شده توسط هواوی، کیفیت بسیار بالا در کنار قابلیت‌‎هایی است که کمتر شرکتی تا این آنها را با هم تجمیع و عرضه نموده است. در ادامه به بررسی ویژگی های هدفون فری لیس پرو هواوی و معرفی 8 دلیل برای خرید آن می‌پردازیم.

طراحی دقیق و رنگ‌های متنوع

ویژگی های هدفون FreeLace Pro

هدفون‌های دورگردنی همان‌طور که از نامشان پیداست، هدفون‌هایی هستند که از طریق یک سیم که دور گردن شما قرار می‌گیرد، به یکدیگر متصل شده‌اند. سیم دور گردنی هدفون هواوی فری‌لیس پرو بین دو قطعه فلزی قرار گرفته که روی یکی از آن‌ها لوگوی هواوی به زیبایی حک شده و دیگری شامل دکمه‌های پخش موسیقی و همچنین اتصال USB-C می‌شود.

این هدفون دورگردنی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و وزن 34 گرمی آن روی تمامی قسمت‌ها به صورت یکسان پخش شده تا از قرارگیری مناسب FreeLace Pro روی گوش و دور گردن کاربر اطمینان حاصل شود. ایربادهای هدفون دورگردنی فری‌لیس پرو همچنین از طریق چندین آهنربا به هم وصل می‌شوند تا نگه‌داری آن‌ها برای کاربر راحت‌تر باشد. همچنین از هم جدا کردن مجدد این آهنرباها باعث اتصال سریع آن‌ها به گوشی می‌شود.

هواوی هدفون دور گردنی FreeLace Pro را در چهار رنگ زیبای سبز صنوبر، صورتی شکوفه‌های گیلاس، مشکی کربنی و سفید عاجی در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

باید به این نکته اشاره کنیم که یکی از ویژگی های فری لیس پرو این است که این هدفون برای فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن نیز بسیار مناسب بوده که علاوه بر راحت بودن، با استحکام بالایی روی گوش شما ثابت شده و گواهی ضد آب IP55 را نیز کسب نموده است.

حذف نویز برای همه سناریوها

ویژگی های هدفون هواوی FreeLace Pro

شما می‌توانید بسته به شرایط خود از حالت‌های مختلف حذف نویز استفاده کرده و از بهترین تجربه شنیداری برخوردار شوید. هدفون دور گردنی هواوی فری‌لیس پرو از سه حالت حذف نویز به شرح زیر برای حالت‎های مختلف برخوردار است:

  • حالت اولترا: این حالت می‌تواند صدای بلند وسایل نقلیه مانند قطار یا هواپیما را در هنگام سفر از بین برده و به شما اجازه دهد محتوای صوتی خود را با جزئیات بالا و دور از هیاهو گوش کنید.
  • حالت عمومی: حالت عمومی برای قدم زدن در خیابان‌های شلوغ، پارک‌ها یا گوش دادن به موسیقی در باشگاه ورزشی در نظر گرفته شده و صدای محیط را تا حد مناسبی از بین می‌برد.
  • حالت راحتی: در هنگام کار یا درس خواندن در کتابخانه و برای از دست ندادن تمرکز خود با صدای تایپ و صحبت کردن دیگران، می‌توانید از این حالت استفاده کنید.

حذف نویز فعال برای غرق شدن در موسیقی

یکی دیگر از ویژگی های فری لیس پرو هدفون وجود قابلیت خدف نویز است در حالت گوش دادن به موسیقی است. هدفون دور گردنی FreeLace Pro از دو میکروفون بسیار دقیق استفاده می ‎کنند که در هماهنگی کامل با یکدیگر، صداهای بیرونی و همچنین صداهای بازتاب شده داخل گوش کاربر را نیز حذف می‌کنند. درایور 14 میلی‌متری و بزرگ این هدفون نیز با تولید آنتی نویزهای عمیق‌تر و قوی‌تر، عملکرد میکروفون‌ها را تقویت می‌نماید.

اگر نیاز به شنیدن صدای محیط اطراف داشتید، می‌توانید برای ثانیه‌ای بدنه ایرباد سمت چپ را لمس کرده و از حالت حذف نویز فعال به حالت Awarness بروید. این حالت صدای محیط را با شفافیت بالا از طریق میکروفون‌ها دریافت کرده و به صورت طبیعی و تقویت شده به گوش شما می‌رساند.

در هنگام دریافت تماس ورودی نیز هدفون فری‌لیس پرو با سیستمی متشکل از سه میکروفون، صدای اطراف را کاهش می‌دهد و الگوریتم هوش مصنوعی پردازنده داخلی خود بتواند صدای انسان را به دقت تشخیص داده و آن را حتی در مکان‌های بسیار شلوغ، با شفافیت تمام به گوش کاربران برساند.

سخت‌افزار قدرتمند

ویژگی های فری لیس پرو / ویژگی های هدفون هوآوی FreeLace Pro

درایورهای 14 میلی‌متری هدفون دور گردنی FreeLace Pro می‌توانند صدای بسیار بلندی تولید کرده و با داشتن یک Sound Tube مخصوص فرکانس‌های پایین، شفافیتی عالی تولید کنند. در حالت استفاده با شدت صدای معمولی نیز این هدفون دور گردنی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد تا همه اجزای موسیقی به زیبایی به گوش کاربر برسند.

دیافراگم درایور هدفون‎‌های فری‌لیس پرو نیز از حساسیت بالایی برخوردار بوده و با آلیاژ آلومینیوم و منیزیم ساخته شده و از این طریق، ظرفیت پاسخگویی بالایی برای هدفون فراهم کرده است.

هدفون‌ دورگردنی FreeLace Pro همه فرکانس‌های صدای قابل شنیدن توسط انسان را با دقت بالا و سطح تقویت یکسان به کاربر ارائه نموده و می‌تواند دوست همیشگی عاشقان موسیقی باشد.

اتصال هوشمند و فناوری Huawei HiPair

یکی از نکات حائز اهمیت و اصلی ترین ویژگی های فری لیس پرو امکان اتصال سریع و بدون دردسر آن به گوشی دانست. در هدفون دورگردنی فری‌لیس پرو از فناوری HiPair هواوی استفاده شده که هدفون‌های شما را در هنگام جدا کردن ایربادها از یکدیگر، به سرعت تشخیص داده و روی نمایشگر گوشی نشان می‌دهد. علاوه بر این، امکان اتصال از طریق بلوتوث نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است.

ویژگی های هدفون بی سیم فری لیس پرو

همچنین می‌توانید هدفون فری‌لیس پرو خود را به چندین دستگاه متفاوت متصل کرده و برای جابه‌جایی بین این دستگاه‌ها، تنها دو بار روی دکمه پاور آن کلیک کنید.

شارژدهی 24 ساعته باتری

ویژگی های هدفون بلوتوث هواوی فری لیس پرو

یکی از بهترین ویژگی های هدفون FreeLace Pro نگهداری طولانی مدت شارژ باتری آن است. هدفون‌های بلوتوثی معمولاً بعد از 6 یا 7 ساعت نیاز به شارژ مجدد دارند، اما این مورد برای هدفون دور گردنی FreeLace Pro متفاوت بوده و از طریق این دستگاه می‌توان بسته به نوع استفاده، تا 24 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد، موسیقی گوش داد. این هدفون حتی در زمان روشن بودن حذف نویز فعال نیز شارژدهی بسیار عالی در اختیار کاربران می‌گذارد. می‌توانید همواره از حالت‌های مختلف ANC هدفون دورگردنی فری‌لیس پرو استفاده کرده و تا 16 ساعت از شارژ دوباره بی‌نیاز شوید.

زمان لازم برای شارژ کردن یک هدفون دورگردنی، شاید بیشتر از شارژدهی آن اهمیت داشته باشد. از دیگر ویژگی های فری لیس پرو این است که هدفون دورگردنی FreeLace Pro یک باتری 150 میلی‌آمپرساعتی دارد که پر کردن آن به صورت کامل، تنها 15 دقیقه وقت می‌گیرد. همچنین اگر عجله داشته باشید، می‌توانید با 5 دقیقه اتصال به شارژر، حدود 5 ساعت به موسیقی گوش کنید.

حالت ویژه بازی

ویژگی های هدفون بلوتوث هواوی فری لیس پرو / ویژگی های هدفون بی سیم FreeLace Pro

بازی کردن با هدفون‌های بلوتوثی می‌تواند چالش‌های مخصوص به خود را داشته باشد. هواوی از طریق فناوری‌های هوش مصنوعی و بهینه کردن کدک‌های اتصال بی‌سیم، موفق شده تاخیر صدا در حالت گیمینگ را به شکل محسوسی کاهش دهد. هدفون دور گردنی فری‌لیس پرو در هنگام آغاز بازی، به صورت خودکار وارد حالت گیمینگ می‌شود و با کم کردن تاخیر تا 150 میلی‌ثانیه، تجربه بازی لذت‌بخش‌تری را برای شما فراهم می‌کند.

نرم‌افزار HUAWEI AI Life App

هدفون دور گردنی FreeLace Pro دکمه‌های زیاد و کارایی روی بدنه خود دارد و کنترل آن بسیار آسان است. با این حال، هواوی نرم‌افزار AI Life APP را برای فراهم آوردن حداکثر کنترل روی این دستگاه ارائه کرده و حال کاربران قادرند با تنها چند کلیک، بین حالت‌های مختلف حذف نویز فعال جابه‌جا شده و به بهترین تجربه شنیداری دست پیدا کنند. نرم‌افزار AI Life APP را می‌توان از اپ‌گالری هواوی یا پلی‌استور دانلود کرد.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی ویژگی های هدفون بلوتوث هواوی فری لیس پرو پرداختیم. هواوی با تولید سری FreeLace قدم ‎های بزرگی در حوزه هدفون‎های بی‎سیم دور گردنی برداشت که عرضه نسخه Pro این سری توانسته بسیاری از نیازهای کاربران را در سطح بالایی پوشش داده و به هدفونی کامل در این حوزه تبدیل شود.

حالت ‎های حذف نویز متنوع، طراحی زیبا با رنگ ‎های مختلف و همچنین بهره ‎گیری از باتری با عمر طولانی، مواردی هستند که در کنار هماهنگی و استفاده از نرم ‎افزارهای کاربردی و مناسب برای بهره ‎گیری از حداکثر قابلیت ‎ها، هدفون فری لیس پرو هواوی را به انتخابی هوشمندانه و جذاب تبدیل می‎کند.

 

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!